• Hoi.
    Dag.

    Die dingen worden steeds korter.xD Nou ja, iedereen weet toch wat ze moeten doen...:$ Lalalala... Oh, deel 11 al.(A)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ik wilde reageren maar er werd gegild dat ik moet gaan slapen, ben ook wel moe dus reageer morgen middag ofz. Ik heb morgen dus een repetitie frans.. erg leuk....]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Niall James Horan

    'Euh, ik wilde weten hoe met met je gaat, na dit alles. Ik wil ook jouw verhaal horen, ik zit er erg mee dat toen ze ontvoert waren ik er niet was. Ik had alles van Zayn en Elena gehoord dus ik wilde hier heen' vertel ik Stephanie. 'Rommel maakt niet uit hoor, en hou jij er nu uitziet maakt me ook niet uit' zeg ik blij. Het maakt me serieus niet uit hoe ze er uitziet, ik wil toch alleen maar praten met haar. 'Kan ik binnen komen? Ik wil namelijk echt even met je praten, Lou is een van mijn beste vrienden, en jij bent ook een vriendin geworden, ook ik vind dit niks' zeg ik en kijk naar beneden. Hoe kon Lou haar dat aan doen? Niet dat het me uitmaakt, maar ze ziet er uit alsof ze een spook heeft gezien. Arm meisje.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Fluid schreef:
    Elena

    Hij heeft het echt wel door, ik wed dat hij stiekem aan het lachen is zo op zijn zij. 'Je hebt het wel door hoor' zeg ik zacht maar plagend. 'Ik weet dat je het weet' zeg ik en kruip het bed op en sla een been over hem heen waardoor ik een soort van boven hem hang. 'Hoe durf je me Niall te noemen!?' zeg ik verontwaardigd. 'Dit zou Niall niet zomaar doen toch?' zeg ik terwijl ik hem een kus op zijn wang geef. Die jongen kan gemeen zijn zeg! Hij weet het best en dan gaat hij me nog zo treiteren!? Naja ach, ik doe het zelfde, ik ben blijkbaar uit het zelfde hout gesneden. Ik ga met mijn vinger langs zijn kaak naar beneden en kietel hem in zijn buik. Tja, wie zijn billen brand moet op de blaren zitten, dan had hij maar niet zo moeten doen. 'Ik ben al aangekleed, moet je nog douchen of iets dergelijks? Ik moet toch nog wat laatste dingetjes doen'.


    Zayn Jawaad Malik

    'Wat ik doorhebben en waarom heeft niemand door dat ik probeer te slapen?' mompel ik terwijl ik nog steeds mijn rug naar haar toe lig en de glimlach van mijn gezicht verdwijnt voor ze die doorkrijgt. 'En wat moet ik weten?' Ik zucht en draai me terwijl mijn ogen altijd nog gesloten zijn. 'Omdat je Niall bent aangezien Louis en Harry te druk bezig zijn en Liam doet zulke dingen niet, dus er is een optie over' mompel ik en grinnik zacht. 'Ja, dat had ik eerder toch al gezegd.' Als ze met haar vinger langs mijn kaak naar beneden gaat en me dan kietelt, bijt ik op de binnenkant van mijn lip om niet in lachen uit te barsten. Dat zou dus alles verpesten en daarbij is dit gewoon te leuk om mee te stoppen. 'Ik moet nog douchen en me eigen aankleden lijkt me ook wel handig. Maar misschien is het eerst een idee om weer te gaan slapen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik ben even een nieuw hoofdstukje aan het schrijven en dan reageer ik weer zo snel mogelijk....]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Ik moest nog wat extra dingen doen enzo, ik zal even reageren, btw het hoofdstukje staat er op :)]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Elena

    Nou die jongen weet wel wat "teasen" is zeg, halleluah. 'Je wilt helemaal niet slapen, je vind het gewoon leuk om mij te treiteren!' giechel ik. Dit begint me nu wel echt te irriteren zeg. 'Dan kom ik toch gezellig bij je slapen' lach ik opnieuw. 's Morgens ben ik meestal heel raar, ik kan mijn bed nooit uit komen maar als ik er dan een tijdje uit ben ben ik hartstikke druk, erg irritant dus. Dat hij er zo van kan genieten dat ik me irriteer, mmm volgens mij heeft dat een naam; flirten. Ik zak door mijn arm die op mijn elleboog steunt, die op zijn beurt weer op het matras steunt. Heel handig dat je dan gelijk boven op iemand ligt met een vreselijk ochtend humeur. 'Ik zou er maar beter wel zo uit komen als je nog even rustig wilt ontbijten. Je kunt eten tot half elf en nu is het al tien voor half negen. Eer voordat we klaar zijn is het al bijna zo ver' vertel ik Zayn. Ik ga anders liggen zodat ik tegen Zayn aangekropen lig, het koud krijgen zal hij nu niet. Mijn arm begint te tintelen van het erop liggen, ook erg fijn, maar niet heus.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Ik moet eten tot later]

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 18:20 ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik kijk Niall even uitdrukkingloos aan en stap een stukje opzij. "Ik heb niet echt een verhaal. Het enige dat ik weet was dat Harry en Louis aan het zoenen waren terwijl Zayn, Elena, Liam en ik naar binnen liepen om ze te helpen. De dag ervoor hebben ze in die disco ook gekust, maar dat was blijkbaar om een gestoorde fan op afstand te houden. Al geloof ik dat helemaal niet meer." leg ik uit.
    Ik bijt even op mijn lip en voel dat er weer tranen beginnen te prikken, maar ik wil niet huilen. "Goed, kom maar binnen. Wil je thee of zo?"
    Ja, beleefdheidsvragen. Toch maar even stellen, anders kwam ik nog asociaal over ook.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    Ik open dan uiteindelijk toch maar een oog en kijk haar aan. 'Oh en hoe weet je zo zeker dat ik niet wil slapen, maar het gewoon leuk vind om mij te treiteren?' vraag ik lachend. Mijn ochtendhumeur was als sneeuw voor de zon verdwenen en dat was iets wat bijna nooit voorkom. Nou als ik de andere moet geloven, want zelf vind ik het allemaal wel meevallen, maar iedereen zijn eigen mening. 'Leuk dat je daar nu over begint, want dit is eigenlijk wel gezellig zo' zeg ik en druk een kus op haar neus. 'Maar het verbaasd me eerlijk gezegd wel hoe druk je in de ochtend kan zijn en nu vraag ik me waar je die energie vandaan haalt, want dan ga ik daar ook maar eens zoeken' zeg ik lachend en kijk even naar hoe ze ligt en schud mijn hoofd. 'Tsja wat moet ik daar over zeggen behalve dat je wel heel moeilijk doet en het er lachwekkend uitziet?' vraag ik en knik dan. 'Geef me een paar minuten en dan ga ik me wel omkleden. Daarna gaan we dan gezellig ontbijten en daar heb je verder inderdaad ook wel gelijk in.' ik sla mijn armen om haar heen zodra ze anders gaat liggen en zo tegen me aangekropen ligt. 'Je weet dat je me het nu om verschillende redenen wel heel moeilijk om nu op te staan ?' vraag ik zacht en een grijns verschijnt dan weer rond mijn lippen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan

    'O, nou ja, als nog wil ik het wel weten. Thee is goed hoor, maar wel met suiker por favor.' zeg ik terwijl ik achter haar aan loop naar binnen. 'Leuk huis, knus in gericht' complimenteer ik haar. 'Had je dat gezien? Van in de disco? Ik snap dat je dat niet meer gelooft, zou ik ook niet doen' zeg ik lichtelijk verlegen. Ik ga op haar bank zitten en kijk een beetje dom voor me uit. Ze lijkt zich niet op haar gemak te voelen, misschien komt dat gewoon omdat ze in haar pyjama rond loopt en dan verschijn ik ineens aan haar deur. Of ze heeft gewoon geen zin om überhaupt iemand van ons nu te zien, het zijn toch wel onze vrienden, die twee. 'Gaat het verder wel met je? Kan ik iets voor je betekenen?'


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik knik eventjes en glimlach zwakjes. "Bedankt, ik zal je thee zo klaarmaken." mompel ik. "En ja, dat had ik gezien, ja. Nou ja, foto's."
    Ik loop even naar de keuken en zet de waterkoker aan, waarna ik weer naar de woonkamer loop en naast Niall ga zitten, kijkend naar het verkruimelde broodje op de grond. "Het... gaat. En nee, bedankt. Het is al lief genoeg dat je even langskomt."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Elena

    'Nou, je had echt wel door dat ik Niall niet ben hoor, dus je vond het gewoon leuk om me Niall te noemen omdat ik weer op zo'n "leuke manier" reageer. Ja dat is mooi hè, maar ik meen dat serieus, we moeten het niet te laat maken, hoewel dit wel heel gezellig is' zeg ik en giechel even wanneer hij een kusje op mijn neus drukt. 'Ik weet het ook niet, normaal kan ik 's morgens niet uit mijn bed komen en als ik dan een tijdje wakker ben, barst ik ineens van de energie, heel apart. Misschien krijg jij ook wel energie als jij dadelijk heerlijk met mij gaat ontbijten. Ja klopt ik ben heel lachwekkend, vooral ook heel acrobatisch' lach ik. Ik kijk Zayn even lief aan en kijk vervolgens even weg. 'Ik hoop dat het zo maar een paar minuutjes duurt, en geen paar uren. We moeten zeker snel zijn als we zo heerlijk bij elkaar blijven liggen. Moeilijke keuze, nog even fijn blijven liggen of rustig eten, mmm echt moeilijk!' grinnik ik.
    Wanneer Zayn zijn armen om me heen slaat, ga ik nog wat dichter tegen hem aan liggen. 'Ik snap ook dat het heel moeilijk voor je is om nu op te staan, voor mij ook namelijk, maar ik ben al aangekleed hoewel ik er nog steeds niet uit zie' zeg ik. Ik heb dan wel kleding aan, maar ik ben nog wel make-up loos, koos make-up loos. Ik gniffel even bij die gedachte. 'Zal ik die grijns nog wat breder laten worden?' vraag ik hem en druk een kusje op zijn neus.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Niall James Horan

    'Bedankt dat je thee zet, maar het is een kleinigheidje, het is het minste wat ik voor je kan doen. Ik geloof niet dat je dat broodje nog op gaat eten?' vraag ik terwijl er blosjes op mijn wangen verschijnen. Ik pak het broodje op van de grond en leg het op tafel. 'Ik weet niet of je het horen wil, maar ik wind dat je recht hebt het te weten. Toen ik aankwam' begin ik te vertellen ' ging ik weer terug naar mijn kamer omdat ik dood op was van mijn dag. Plus dat ik compleet verregend was en me graag wilde omkleden. Toen ik binnen kwam schrok ik me kapot, Lou en Harry lagen op elkaar te dweilen. Ik denk niet dat je dit wilde horen, maar ik vind serieus dat je het moest weten.' vertel ik haar waarna ik naar de grond kijk en vervolgens weer naar Stephanie.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Stephanie Rosanna Swift.

    "Nee, dat was ik niet van plan, nee. Heb je honger dan?" vraag ik zacht, waarna ik naar zijn lichtgekleurde wangen kijk en zachtjes grinnik. Hij zag er wel schattig uit als hij bloosde... Als hij begint te vertellen voel ik dat de prikkende tranen nu langzaam over mijn wangen beginnen te dansen, alsof ze het leuk vinden dat ik ze laat lopen.
    "W-Waarom zou ik dat moeten weten? Hij doet maar wat hij niet laten kan... Het maakt me toch niks uit." zeg ik zacht, ook al weet ik dat het me wel iets uitmaakt. Heel veel zelfs.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    Ik veeg voorzichtig een traan bij haar weg en sluit haar in mijn armen en geef haar een vriendschappelijke kus op haar wang. 'Steph, vroeg of laat zou je er toch wel achter komen, en omdat ik je niet meer had gezien wilde ik het je zeggen. Je kunt wel beter krijgen dan hij, hij heeft nu deze beslissing genomen, wat hij anders had moeten aanpakken. Maar nee ik heb niet echt honger, zullen we over iets leuks gaan praten of heb je nog iets anders te vragen of zeggen? Of wil je me weg hebben, ben ik vervelend?' vraag ik geschrokken.
    Ik wilde haar echt niet kwetsen maar ik wilde gewoon dat ze het te weten zou komen van mij, dan zou ze de waarheid te weten komen. Misschien had ik het beter niet kunnen zeggen, maar ja, je maakt fouten om er van te leren, anders zou het leven overbodig zijn. 'Volgens mij is de "ping van de waterkoker gegaan is het niet ?'


    Whoever is trying to bring you down, is already below you