• Inleiding Van Twilight.


    Isabella "Bella" Swan verhuist van het zonnige Phoenix, Arizona naar het regenachtige Forks, Washington om bij haar vader, Charlie, te leven. Ofschoon ze niet blij is met de verhuizing, maakte ze de keuze zelf zodat haar moeder kan reizen met haar nieuwe echtgenoot, Phil Dwyer. Phil is een honkbalspeler en verandert regelmatig van club.
    In de kleine school in Forks trekt Bella vanaf de eerste dag de aandacht en ze raakt vlug bevriend met enkele studenten. Tot haar grote ergernis strijden enkele jongens om haar aandacht. Bella staat immers niet graag in de schijnwerpers.
    Zelf wordt ze geïntrigeerd door Edward Cullen en zijn familie. Edward heeft een adoptiebroer Emmett en een adoptiezus Alice. Pleegkinderen Rosalie en Jasper Hale leven ook bij de familie. Hoewel ze allen verschillen in uiterlijk, zijn er tegelijkertijd enorme gelijkenissen tussen hen. Allen zijn ze buitengewoon mooi en volmaakt. Hun huid is zeer bleek (bijna wit) en rond hun ogen hebben ze allemaal blauwe schaduwen. Als Bella naast Edward moet plaatsnemen tijdens de biologieles, trekt Edward zich letterlijk helemaal terug en kijkt hij haar walgend aan. Enkele dagen later maakt Edward dit goed maar Bella heeft enorm veel vragen. Vooral omdat Edward de boot steeds afhoudt en haar probeert te ontmoedigen vrienden te worden. Volgens hem zou dit voor haar te gevaarlijk zijn. Nadat ze door Edward gered wordt, gaat ze op onderzoek. De oplossing wordt haar uiteindelijk aangereikt door Jacob Black, een vriend van de familie. De indiaanse Jacob vertelt haar een oude legende waarin de familie Cullen bestempeld wordt als vampiers.
    Edward spreekt uiteindelijk de waarheid en geeft toe dat zijn familie uit vampieren bestaat. Zij drinken dierenbloed in plaats van mensenbloed maar het blijft gevaarlijk. Hij onthult ook dat hij Bella in eerste instantie vermeed omdat de geur van haar bloed hem enorm aantrok.
    In het hele boek kunnen Edward en Bella hun gevoelens voor elkaar niet meer onderdrukken en worden ze verliefd. Edwards angst wordt waarheid als Bella in gevaar komt door James, een vijandige vampier. James is een jager die, enkel voor de sport, zijn zinnen op Bella heeft gezet. Met de hulp van zijn familie kan Edward Bella redden voor James haar kan doden. Terug in Forks verlangt Bella er naar ook vampier te worden, maar Edward weigert.


    REGELS:
    - Geen Acties van een Ander overnemen
    - OOC Tussen Haakjes
    - Enkel Vampiers zoals de Cullens & Denali's Mogen In Lapush Komen
    - De Volturi mag overal betreden waar ze willen, als ze iemand zoeken, Diegene heeft onnodig gedood of Daagde de volturi gewoon uit
    - Maximaal 3 tot 4 Rollen
    - NIET Onnodig doden
    - Zolang iemand een rol bespeeld, Hoef je niet te zeuren of jij de rol van hem of Haar mag hebben


    Personages:

    De Cullens
    Esmé Anne Platt Evenson Cullen || HurtedHeart
    Rosalie Lilian Hale || Squib
    Mary Alice Brandon Cullen || Tsubaki
    Isabella Marie Swan Cullen || Overexposed

    Renesmee Carlie Cullen || xTenshi

    Carlisle Cullen || WillNotLearn
    Edward Anthony Masen Cullen ||
    Emmett McCarty Cullen || Amicis
    Jasper Whitlock Hale ||
    WillNotLearn

    De Denali Clan
    Tanya Denali ||
    Kate Denali || HurtedHeart
    Carmen Denali || Overexposed
    Irina Denali ||

    Garrett Denali ||
    Eleazar Denali ||


    De Volturi
    Aro Volturi ||
    Marcus Volturi ||
    Caius Volturi ||

    Sulpicia Volturi ||
    Athenodora Volturi ||


    Wachten
    Alec Volturi || WillNotLearn
    Demetri Volturi ||
    Felix Volturi ||
    Afton Volturi ||
    Santiago Volturi ||

    Jane Volturi || VolturiBoss
    Chelsea Volturi || Rememberyoux
    Renata Volturi ||
    Heidi Volturi ||
    Corin Volturi ||


    De Quileute
    Jacob Black || Realist
    Leah Clearwater || MadeByHades
    Embry Call || [Realist
    Seth Clearwater || Amicis
    Quil Ateara V || Shooter
    Sam Uley ||
    Jared Cameron ||
    Paul Lahote ||
    Brady Fuller ||
    Collin littlesa ||


    Quileute Mensen
    Billy Black ||
    Sue Uley Clearwater ||
    Emily Young ||
    Rachel Black ||
    Rebecca Black ||
    Kim Connweller ||
    Claire Young || Leave

    [face=times]Als Je een verzonnen bijpersonage wil Moet je dit Invullen

    Naam En Voornaam:
    Leeftijd:
    Soort:
    Uiterlijk [Een foto en Uitleg zou handig zijn]:
    Karakter:
    Waar Hij/zij Bij Hoort:
    Extra Dingen:



    VRAGEN KUN JE ALTIJD STELLEN EN HET IS ALTIJD MOGELIJK

    OM MEE TE DOEN

    Ikzelf heb twilight niet geschreven Maar dat Heeft Stephenie Meyer gedaan We doen Het ongeveer rond de tijd van het Gevecht In Breaking dawn Part 2 en Daarna erna.

    Nieuw topic aangezien deze vol is. http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143468

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 12:52 ]


    Endure and survive.

    Alec
    'Laat mij maar zus' Zei ik en gebruikte vervolgens mijn gave om de beesten te verlammen, ik had de gave van Jane wel gevoelt toen ze net wist dat ze die had, en dat voelde niet fijn. Maar met mijn gave kon je helemaal niets meer en dat leek me nog vervelender.


    Don't be like the rest of them, darling

    HurtedHeart schreef:
    Esme Cullen
    Carlisle knikt en loopt samen met mij naar het dier toe hij zoekt iets en bijt daarna. Ik bijt ook en begin te drinken. De ijzerachtige smaak vult mijn keel en maag en laat me sterker voelen. Als hij leeg is sluit ik het dier zijn ogen aangezien ze wijd open stonden. Ik sta op en veeg mijn mond charmant af. Ik loop naar Carlisle toe. 'Zullen we anders naar huis gaan. Ik zit al vol.' Zeg ik terwijl ik mijn vingers in de zijne verstrengel. Ik trek hem mee om vervolgens naar huis te lopen.


    Carlisle
    'Is goed' Andwoorde ik met een glimlach om vervolgens met haar mee terug naar het huis te lopen, als we binnen zijn hoor ik mijn mobiel afgaan in een andere kamer 'Ik ben zo terug' Zeg ik en ben binnen een paar seconden bij mijn mobiel en neem die op. En oproep van het ziekenhuis aangezien ze dokters tekort komen. Ik stopte mijn mobiel in mijn zak om vervolgens weer naar Esme toe te lopen. 'Kunnen jij en onze gasten het even volhouden zonder mij? Ik moet naar het ziekenhuis' Zei ik vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ameÿsa Dumark
    Ik kijk emotieloos toe hoe hij dichterbij komt, en me vervolgens tegen mijn borstbeen duwt. Ik voel de spieren er omheen verstrakken, protesteren - maar ik blijf gewoon staan. Eenzelfde glimlach verschijnt rond mijn lippen. ‘Wauw. Moet ik nu bang zijn?’ Er glipt een ironische klank in mijn stem en zonder moeite omsluit ik zijn pols om deze vervolgens als een smerig insect los te laten. Er rolt een verveelde zucht over mijn lippen wanneer ik een zijdelingse blik op Simon werp.
    Hij knikt kort. ‘Ik weet dat het laat is, Sim. Kleed je om, Dave zal je wurgen als je niet op tijd bent.’ Heel even, een moment waarin de omgeving me ontgaat, schenk ik de jongen een oprechte glimlach. Een liefdevolle glimlach. Een glimlach die je enkel geeft aan familie. En voor mij, voor mij is Simon ook familie.
    Wanneer Simon aarzelend uit beeld is, word mijn uitdrukking echter hard. ‘Ik zal je niet vandaag vermoorden. Als nieuwskomer in een stad als Forks wil je namelijk niet verrast worden. Ik ben immers maar een klein meisje.’ Ik grijns kort om het sarcasme, waarna ik mijn boog van de grond pak.
    ‘Peins er maar niet over me te volgen, bloedzuiger. Ik laat je je eigen nek breken als je dat probeert.’ Ik glip een laatste maal zijn gedachten binnen en tast daarmee een boel aan, waardoor hij niets zal kunnen als ik Simon tussen de bosjes volg. ‘Ook leuk om jou te ontmoeten, hond.’ Knik ik naar de vrouw in de boom, waarna ik mijn defenitieve pad verkies.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Amicis schreef:
    Naam En Voornaam:
    Valdon 'Val' Demetri Luyn.
    Leeftijd:
    Achttien. -Een kwartier ouder dan Anaïs.-
    Soort:
    Wolf.
    Uiterlijk [Een foto en Uitleg zou handig zijn]:


    Valdon heeft een licht getinte huid, waardoor zijn rechte en witte tanden erg opvallen. Niet alleen zijn tanden vallen op, ook zijn donker roze lippen. Wanneer hij lacht krijgt hij pret lichtjes in zijn donker bruine kijkers. Zijn donkere kijkers zijn dezelfde kleur als zijn bruine haren die overigens alle kanten opstaan als er geen gel in zit. Meestal doet hij daarom 's ochtends gel in zijn haar. Zijn iet wat donkere wenkbrauwen hebben ook dezelfde donker bruine kleur als zijn hoofd haren en zijn ogen. Zijn wimpers daar in tegen zijn erg licht en daardoor niet goed zichtbaar.
    Valdon is vrij lang, zo rond de één negenentachtig, en heeft een vrij gespierd lichaam. Hij is breed gebouwd en zijn kledingstijl is redelijk modern. Hij kijkt niet persé naar merkkleding of naar kleding wat in de mode is. Hij kijkt vooral naar kleding wat hij mooi vind en lekker vind zitten.
    Karakter:
    Valdon is een eigenwijze jongen met een eigen wil. Hij luistert niet snel naar mensen en volgt dan ook moeilijk bevelen op. Ook is hij erg beschermend en zal hij de mensen waarvan hij houd niet zomaar in de steek laten of bedriegen. Maar doordat hij zo beschermend is kan hij bij mensen de indruk opwekken dat hij vrij overbezorgd is. Hij zal zijn zusje Anaïs dan ook nooit weg laten gaan zonder dat hij weet waar ze is en dat weet Anaïs maar al te goed.
    Valdon is iemand die zijn gevoelens niet graag toont. Hij houd het meestal voor zichzelf en probeert het dan ook grotendeels te verbergen voor anderen mensen. Tot zijn grote irritatie prikt Anaïs daar altijd doorheen en kan ze op de een of andere manier altijd zien of er iets met me aan de hand is. Meestal ontken ik dat, maar daar krijgt ze geen beter humeur van en ze blijft meestal doordrammen totdat ik het wel móet zeggen.
    Waar Hij/zij Bij Hoort:
    Valdon maakt deel uit van zijn vaders roedel, die nu word geleid door Mason.
    Extra Dingen:
    Valdon heeft een tweelingzus, genaamd Anaïs. Anaïs mag dan wel de jongste zijn van de tweeling, toch is zij meestal diegene met de uitdagende ideeën. Ze is altijd wel op zoek naar avontuur. Iets wat Valdon meestal niet uit kan staan en toch altijd weer probeert om haar tegen te houden, maar beiden zijn ze erg eigenwijs en is dat niet altijd even makkelijk. Ze hebben wel eens een meningsverschil, maar ruzie's hebben ze meestal nooit. Als ze dan toch eens ruzie hebben zijn ze beiden te eigenwijs om hun excuses aan te bieden. Toch is Valdon vaak diegene die zich bij zijn eigenwijsheid neerlegt en zijn excuses aanbied.

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Naam En Voornaam:
    Anaïs 'Anna''Valencia Luyn.
    Leeftijd:
    Achttien. -Een kwartier jonger dan Valdon.-
    Soort:~
    Mens.
    Uiterlijk [Een foto en Uitleg zou handig zijn]:


    Anaïs heeft een nieuwsgierige, maar soms ook norse, blik in haar licht blauwe ogen staan. De norse blik heeft ze van haar moeder en de nieuwsgierige blik van zichzelf. Haar licht blauwe ogen zijn zeer opvallend, vooral door haar licht getinte huidskleur, haar donker bruine en lange haren en haar donkere wenkbrauwen. Haar wenkbrauwen zijn donker, maar een stuk dunner dan de wenkbrauwen van Valdon. Haar lange bruine haren vallen meestal over haar schouders heen. De slag in haar haren is ook goed te zien, behalve als ze net uit de douche komt. Dan zijn haar haren nat en stijl.
    Anaïs is vrij slank en tenger. Ze is daardoor gevoelig voor drank en krijgt sneller blauwe plekken. Dat is ook één van de redenen waarom Valdon zo beschermend over haar is. In de kleding die ze draagt, zitten vaak pastel kleuren. In ieder geval draagt ze bijna nooit felle zomer kleuren.
    Karakter:
    Anaïs is erg nieuwsgierig en zit altijd wel achter avontuur aan. Ook is ze evenals Valdon eigenwijs en houd ze er niet van als mensen haar bevelen opgeven. Ze is niet zo gehoorzaam en zal de dingen vaak niet uitvoeren. Haar ouders vinden Anaïs de lastigste van de tweeling. Anaïs zal ook niet snel haar fouten toegeven. Ondanks dit alles is Anaïs een optimist en ziet ze overal wel iets goeds of leuks in. Meestal weet ze Valdon ook over te halen om mee te doen aan haar ideeën of om haar te dekken door middel van een smoes, aangezien haar ouders Valdon eerder geloven dan Anaïs.
    Waar Hij/zij Bij Hoort:
    Anaïs hoort niet bij een bepaalde groep. Ze reist mee met haar familie. Haar vader was de leider van een roedel, die nu word geleid door Mason. De roedel reist rond tot Mason de perfecte verblijfplaats heeft gevonden.
    Extra Dingen:
    Anaïs heeft een tweelingbroer, genaamd Valdon. Valdon is erg beschermend over haar en hij zal haar dan ook nooit in de steek laten. Wat er ook zal gebeuren. Anaïs en Valdon lijken meer op elkaar dan dat de mensen zouden denken. Qua uiterlijk zouden mensen niet denken dat ze een tweeling zijn. Dat kom vooral door de verschillende kleur van hun ogen. - Word waarschijnlijk nog verder uitgebreid -

    [Vast even een beginnetje gemaakt (:]


    [Een beetje goed? Ik ben niet echt in de mood voor een lange beschrijving ;$.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Emmett McCarty Cullen.

    Tot mijn grote verbazing blijft ze staan, waardoor er een lichte grijns op mijn gezicht verschijnt. Het is een taaie, dat moet ik toegeven, maar dat betekend niet dat ik haar mag. Ik zou haar nooit kunnen mogen. "Wauw. Moet ik nu bang zijn?" Mijn grijns verdwijnt al snel weer, als er een spottende klank tussen haar lippen door glijd. Zonder enige moeite pakt ze mijn pols vast om hem vervolgens los te laten alsof ik een stuk vuil ben. Een verveelde zucht rolt over haar lippen heen, wanneer ze een blik op de jongen werpt.
    "Ik weet dat het laat is, Sim. Kleed je om, Dave zal je wurgen als je niet op tijd bent." Ik frons even en kijk naar haar glimlach. Ik had niet verwacht dat ze vriendelijk kon glimlachen. Ik twijfel zelf of het de eerste keer is dat ze zo glimlacht.
    "Ik zal je niet vandaag vermoorden. Als nieuwskomer in een stad als Forks wil je namelijk niet verrast worden. Ik ben immers maar een klein meisje." Ze grijnst kort, waarna ze haar boog van de grond pakt. "Ik zal wel zien wanneer je weer toe slaat"
    "Peins er maar niet over me te volgen, bloedzuiger. Ik laat je je eigen nek breken als je dat probeert." Ze kijkt me weer aan en na drie keer weet ik wel wat ze aan het doen is. "Ook leuk om jou te ontmoeten, hond." Ze knikt naar Leah, waarna ze er vandoor gaat. Ik kijk omhoog naar Leah. "En, wat vond je ervan?" Vraag ik quasi-geïnteresseerd aan haar. Ik draai me naar haar toe en kijk haar vragend aan. Leah is nou niet bepaald iemand die ik mag. Ze lijkt dan ook totaal niet op Seth.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jade Skye Woods
    De pijn was ondragelijk. Ik moest me concentreren zodat ik in deze vorm zat en niet in mijn vampierachtige vorm. Als ik de mist weer zit kijk ik recht in Alec' ogen. Fuck. In die mist had ik geen contorle meer over mijn lichaam noch mijn gave dus in die mist was ik verlamt en keerde ik terug in mijn orginele straat. Ik probeer snel weg te vliegen ondanks de pijn. Ik heb namelijk wel is meer pijn gevoelt dan dit. De littekens op mijn armen en benen. De kleine brandwonden. Van de vuurtjes. Ik had meer pijn gehad dan sit alles, maar ik vlieg slomer als musje dus de mist grijpt me. Ik kijk in Alec' ogen. 'Jij Vieze...' Maar mijn mond verlamt al en de mist neemt me over zodat ik weer helemaal wegvaag en terugverander. Nu lag ik in een zwartgat. Ik kon niet slapen of bewegen alleen maar denken. Mijn ogen niet openen. Helemaal niets. Zoudit mijn einde zijncna Decenia's lang ga ik zo dood. Ik mocht dat meisje niet noch die jongen. Ze hadden me naar mijn dood of opsluiting gebracht. Iets waar ik totaal geen zin in had.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alec
    'Jammer dat je dat laatste niet meer uit kon spreken' Zei ik sarcastisch en hielt mijn gave aan, 'We nemen haar weer terug mee naar binnen voordat Aro of iemand anders ons komt halen' Besluit ik waarna Felix haar overeind trok en mee naar binnen droeg toen we binnen waren hefte ik mijn gafe weer op.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 16:27 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Ameÿsa Dumark
    Ik merk Simon in zijn menselijke gedaante op. Zijn warrige, bruine haar heeft bijna dezelfde kleur als zijn huid. Zijn blauwe ogen lijken hierdoor fel. Om zijn lichaam draagt hij niets meer dan een afgesleten Skrillex t-shirt en verwassen spijkerbroek. ‘Bitchy girl.’ Grinnikte hij, doelend op de manier waartegen ik de vampier had behandeld. ‘Pussy.’ Was mijn droge tegenantwoord terwijl ik toeliet hoe hij me kort omhelsde. Hoewel Simon meer van me hield, wist hij ook dat hij niets meer dan een broer voor me kon worden. Zo was het nu eenmaal. ‘Kom. De rest is vast ongeduldig en ik heb honger.’ Ik haalde een hand door mijn lokken en schonk hem een lichte glimlach toen ik het bos doorkruiste, naar ons tentenkamp. Meerdere shape-shifters en jagers bij elkaar. Het was een thuis voor me geworden, de tenten en de omgeving. Hier en daar stoeiden wolven, terwijl aan de andere kant jagers een groepje jongeren instructureerden.
    ‘Home sweet home.’ Grinnikte Simon, die ongetwijfeld wist wat ik dacht.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Heeft iemand misschien een idee hoe ik met Valdon en Anaïs kan beginnen ?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    || Als ze nieuw zijn: laat ze de buurt verkennen/bij iemand uitkomen en daar een gesprek mee voeren en als ze vertrouwden zijn, laat je ze naar iemand gaan? Het nieuwe kamp weerwolven dat de aandacht trekt/een vriendin van Anaïs/het strand/de kliffen/wachtrondes :'3 ||


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Jade Skye Woods
    Weetje nu kan ik net zo goed gek doen nu ik verlamt ben. Ik ga zingen. Nou niet wcht gewoon in mijn hoofd. Lalalalalalal tralalalalalala. Of nee. Oh Dennenboom, Oh Dennenboom wat zijn u takken wonderschoon. Ik heb zin in kerst,maar dat is zo ver weg. Het is net kerst geweest, maar mijn ouders zijn overleden. Nou niet mijn echte ouders natuurlijk. Die leven al Decenia's meer, maar door een aantal mensen. Ik noem geen namen maar Gast die Aro heet en blondie zijn ze dus mooi dood. En dat rot grietje en dat irritante verlammings persoontje. Zeer erge haat aan hun. Maar ach ze zijn dood vergeten en vergeven. Nou mooi niet. Ik ga nog liever dood dan bij hun clan. Oke dat lieg ik. Jamie en Emily zijn dood, maar ik kan alrijd nog opnieuw beginnen. Weer als baby. Of het gewoon niet meer doen enondreizen. Misschien een vampier familie zoeken. En niet zoiets als dit want dat haat ik nu al. Die Felix is te sterk cdat grietje te sadistisch en irritant. Zag je dat sadistische glimlachje op dat rotsmoeltje. En die jongen. Alec. Hij heeft welcwat, maar ik mag hem gewoon niet. Hoelang zouchet nog duren. Misschien werd ik nu verbrand. Dan kom ik als geest terug of als mens en dan neem ik wraak op ze. Maar helaas ik leef nog. Ik voel het gevoel weer in mijn tenen. Iemands handen onder mijn rug en onder mijn knieholtes. Ik werd opgetilt. Gedragen hoe romantisch. Tuurlijk niet puur sarcasme. Ik open mijn ogen en kijk tegen de witte kop van Felix aan. Ik probeer me los te rukken, maar hij is natuurlijk veel te sterk. Ik kijk geirriteerd naar de mooiboy van een Alec. Dan kijk ik die Jane aan. 'En jij. Als je me nog een keer pijnigd. Ruk ik of je vieze kop eraf of verander ik je voor je hele leven lang ik een rots.' Zeg ik rustig. 'En jij laat me los.' Zeg ik tegen Felix. Als hij niets doet grom ik. 'Los.' Grom ik waarna hij me loslaat. Ik voel melodramisch rond mijn polsen. 'Weet je het zeker dat je haar erbij wilt voegen.' Zeg de blonde tegen Aro. Die gast kijkt me alleen meer grijnzend aan. 'Ja. Heidi pak een zwarte mantel.' Zegt hij tegen een meisje. 'Wauw. Moet ik nu gevleid zijn?' Zeg ik Sarcastisch.
    Hij kijkt me even glimlachend aan. Dat wijf komt op me afgelopen met de mantel en wilt hem bij me aandoen, maar ik gris hem uit haar handen. 'Als het moet dan doe ik het zelf wel. 'Alec neem haar mee naar haar kamer. Het is de vrije naast die van jou.' Zegt Aro. Ik ging met die ukcmee. Niet dat ik veel ouder was, maar ik voelde me wel ouder en volwassener. Een stuk volwassener. Aangezien ik nu geen ontsnappingsplan heb loop ik maar mee had niet veel keuze of wel?

    [Soery moest even weg. Maar ben er weer. Esme komt er zo aan.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Carlisle
    'Is goed' Andwoorde ik met een glimlach om vervolgens met haar mee terug naar het huis te lopen, als we binnen zijn hoor ik mijn mobiel afgaan in een andere kamer 'Ik ben zo terug' Zeg ik en ben binnen een paar seconden bij mijn mobiel en neem die op. En oproep van het ziekenhuis aangezien ze dokters tekort komen. Ik stopte mijn mobiel in mijn zak om vervolgens weer naar Esme toe te lopen. 'Kunnen jij en onze gasten het even volhouden zonder mij? Ik moet naar het ziekenhuis' Zei ik vervolgens.


    Esme Cullen
    'Kunnen jij en onze gasten het even volhouden zonder mij? Ik moet naar het ziekenhuis' Zegt hij als hij terug komt. Ik knik en geef hem een kus op zijn zachte lippen. 'Tuurlijk schat ga maar.' Zeg ik als ik weer recht ga staan. Ik loop naar mijn kamer die ik natuurlijk deel met Carlisle en pak een boek zodat ik even lekker dan lezen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alec
    Fijn, blijkbaar vertrouwde hij Jane daar niet mee dus moest ik haar, haar kamer wijzen, en het word er ook niet leuker op als ze naast mij gaat slapen. Maargoed, zonder iets te zeggen loop ik de zaal uit en komt ze me achterna. Als we aankomen bij de kamer die Aro had gezecht blijf ik staan, 'Hier is het' Zeg ik vervolgens met een knikje naar de deur.


    Don't be like the rest of them, darling

    HurtedHeart schreef:
    (...)

    Esme Cullen
    'Kunnen jij en onze gasten het even volhouden zonder mij? Ik moet naar het ziekenhuis' Zegt hij als hij terug komt. Ik knik en geef hem een kus op zijn zachte lippen. 'Tuurlijk schat ga maar.' Zeg ik als ik weer recht ga staan. Ik loop naar mijn kamer die ik natuurlijk deel met Carlisle en pak een boek zodat ik even lekker dan lezen.


    Carlisle
    Ik glimlach en loop vervolgens het huis uit, start mijn auto en rij naar het ziekenhuis, ik hielt van mijn werk het helpen van mensen inplaats van het vermoorden ervan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jade Skye Woods
    Ik sjok achter de jongen aan terwijl ik mijn mantel bekijk. Zo te donker. Misschien iets lichter. Ik wist iets. Ik veranderde hem in het wit meet zwart met goude stiksels en naden. Dat was veeeeel mooier. Ik deed hem aan en glimlach even voor het eerst hier aangezien het me super stond. Als hij stopt wijst hij de kamer. 'Hier is het.' Ik knik en open het. Mijn mond valt open. Dit lijkt zo Gothic. Vreselijk. 'O My God.' Zeg ik met open mond. Aan zijn smoelwerk te zien dacht hij vast dat ik het mooi vond. 'Wat is dit hier? Dracula's huid. Veel te donker. Alles was zwart of bloedrood. De muren maakte ik wolkenwit en het bed maakte ik een hemelbed met een wit met gouden kussensloop. Er waren geen boeken dus ik pakte een zakje metvzand en strooide het over de kast zodat ik met mijn ogen hoefde te knipperen en er waren een hoop boeken. Nu alles veel lichter was keek ik naar de kleding. 'Gadver.' Ik ril even. Ik maak alles wit of een felle of zachte kleur maar geen zwart. Alleen de donkerrode jurk laat ik. Met de schattige zwarte ballarina's met nu een wit bloempje. 'Hoe konden jullie al de tijd zo donker leven. Het lijkt mij ondragelijk.' Zeg ik tegenvAlec die in de deur opening staat. Ik ging deze mensen hier zwaar irriteren.


    I'm finally back, Finally after a Year break