• Inleiding Van Twilight.


    Isabella "Bella" Swan verhuist van het zonnige Phoenix, Arizona naar het regenachtige Forks, Washington om bij haar vader, Charlie, te leven. Ofschoon ze niet blij is met de verhuizing, maakte ze de keuze zelf zodat haar moeder kan reizen met haar nieuwe echtgenoot, Phil Dwyer. Phil is een honkbalspeler en verandert regelmatig van club.
    In de kleine school in Forks trekt Bella vanaf de eerste dag de aandacht en ze raakt vlug bevriend met enkele studenten. Tot haar grote ergernis strijden enkele jongens om haar aandacht. Bella staat immers niet graag in de schijnwerpers.
    Zelf wordt ze geïntrigeerd door Edward Cullen en zijn familie. Edward heeft een adoptiebroer Emmett en een adoptiezus Alice. Pleegkinderen Rosalie en Jasper Hale leven ook bij de familie. Hoewel ze allen verschillen in uiterlijk, zijn er tegelijkertijd enorme gelijkenissen tussen hen. Allen zijn ze buitengewoon mooi en volmaakt. Hun huid is zeer bleek (bijna wit) en rond hun ogen hebben ze allemaal blauwe schaduwen. Als Bella naast Edward moet plaatsnemen tijdens de biologieles, trekt Edward zich letterlijk helemaal terug en kijkt hij haar walgend aan. Enkele dagen later maakt Edward dit goed maar Bella heeft enorm veel vragen. Vooral omdat Edward de boot steeds afhoudt en haar probeert te ontmoedigen vrienden te worden. Volgens hem zou dit voor haar te gevaarlijk zijn. Nadat ze door Edward gered wordt, gaat ze op onderzoek. De oplossing wordt haar uiteindelijk aangereikt door Jacob Black, een vriend van de familie. De indiaanse Jacob vertelt haar een oude legende waarin de familie Cullen bestempeld wordt als vampiers.
    Edward spreekt uiteindelijk de waarheid en geeft toe dat zijn familie uit vampieren bestaat. Zij drinken dierenbloed in plaats van mensenbloed maar het blijft gevaarlijk. Hij onthult ook dat hij Bella in eerste instantie vermeed omdat de geur van haar bloed hem enorm aantrok.
    In het hele boek kunnen Edward en Bella hun gevoelens voor elkaar niet meer onderdrukken en worden ze verliefd. Edwards angst wordt waarheid als Bella in gevaar komt door James, een vijandige vampier. James is een jager die, enkel voor de sport, zijn zinnen op Bella heeft gezet. Met de hulp van zijn familie kan Edward Bella redden voor James haar kan doden. Terug in Forks verlangt Bella er naar ook vampier te worden, maar Edward weigert.


    REGELS:
    - Geen Acties van een Ander overnemen
    - OOC Tussen Haakjes
    - Enkel Vampiers zoals de Cullens & Denali's Mogen In Lapush Komen
    - De Volturi mag overal betreden waar ze willen, als ze iemand zoeken, Diegene heeft onnodig gedood of Daagde de volturi gewoon uit
    - Maximaal 3 tot 4 Rollen
    - NIET Onnodig doden
    - Zolang iemand een rol bespeeld, Hoef je niet te zeuren of jij de rol van hem of Haar mag hebben


    Personages:

    De Cullens
    Esmé Anne Platt Evenson Cullen || HurtedHeart
    Rosalie Lilian Hale || Squib
    Mary Alice Brandon Cullen || Tsubaki
    Isabella Marie Swan Cullen || Overexposed

    Renesmee Carlie Cullen || xTenshi

    Carlisle Cullen || WillNotLearn
    Edward Anthony Masen Cullen ||
    Emmett McCarty Cullen || Amicis
    Jasper Whitlock Hale ||
    WillNotLearn

    De Denali Clan
    Tanya Denali ||
    Kate Denali || HurtedHeart
    Carmen Denali || Overexposed
    Irina Denali ||

    Garrett Denali ||
    Eleazar Denali ||


    De Volturi
    Aro Volturi ||
    Marcus Volturi ||
    Caius Volturi ||

    Sulpicia Volturi ||
    Athenodora Volturi ||


    Wachten
    Alec Volturi || WillNotLearn
    Demetri Volturi ||
    Felix Volturi ||
    Afton Volturi ||
    Santiago Volturi ||

    Jane Volturi || VolturiBoss
    Chelsea Volturi || Rememberyoux
    Renata Volturi ||
    Heidi Volturi ||
    Corin Volturi ||


    De Quileute
    Jacob Black || Realist
    Leah Clearwater || MadeByHades
    Embry Call || [Realist
    Seth Clearwater || Amicis
    Quil Ateara V || Shooter
    Sam Uley ||
    Jared Cameron ||
    Paul Lahote ||
    Brady Fuller ||
    Collin littlesa ||


    Quileute Mensen
    Billy Black ||
    Sue Uley Clearwater ||
    Emily Young ||
    Rachel Black ||
    Rebecca Black ||
    Kim Connweller ||
    Claire Young || Leave

    [face=times]Als Je een verzonnen bijpersonage wil Moet je dit Invullen

    Naam En Voornaam:
    Leeftijd:
    Soort:
    Uiterlijk [Een foto en Uitleg zou handig zijn]:
    Karakter:
    Waar Hij/zij Bij Hoort:
    Extra Dingen:



    VRAGEN KUN JE ALTIJD STELLEN EN HET IS ALTIJD MOGELIJK

    OM MEE TE DOEN

    Ikzelf heb twilight niet geschreven Maar dat Heeft Stephenie Meyer gedaan We doen Het ongeveer rond de tijd van het Gevecht In Breaking dawn Part 2 en Daarna erna.

    Nieuw topic aangezien deze vol is. http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143468

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 12:52 ]


    Endure and survive.

    [Ik weet niet echt wat er gebeurt is. Nessie kate en Carmen willen gaan jagen. isa of hoeje haar naam ook schrijft loopt door de bossen in Forks (ze is vampier jaagster) en Esme en Carlisle lopen terug naar huis. In Volterra rent Jadeveen soort an weg aangezien het of dood of bij de volturi horen is. Voor de rest weet ik het niet. Oer zijn nog 2 nieuwe rollen aangemaakt. Die Isa en Claire Young]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Leah Clearwater

    Gapend werd ik wakker. Ik besloot maar weer om in het bos te gaan, en te transformeren. Als wolf rende ik door de bossen. Nu boeide het me niks of iemand me zag of niet. Ik was vrij. Ik lette niet op of er stemmen in mijn hoofd waren of niet, die konden oprotten. Ineens kwam ik tot stilstand. Ik hoorde iemand, en bleef stokstijf staan. Daarna rende ik naar het geluid toe, en er was niks. Puhh, loop maar weg voor me. Grommend en mopperend in mijn hoofd rende ik weer terug. Er drong een vampiergeur binnen en ik rende ernaartoe. Op een afstandje zag ik dat het maar een Cullen was. Even gromde ik licht en schoot daarna weer weg.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 19:52 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    WillNotLearn schreef:
    {Wauw, doe rustig.. Je wacht ongeveer 5 min. op een samenvatting die wel een paar minuten duurt om te typen en mensen ook wel wat anders hebben te doen, gedult is ook handig om te hebben}


    [Ik ben nou eenmaal ongeduldig aangelegd, leer er maar mee leven (: ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Overexposed ? Zou je niet willen schrijven hoe Emmett reageert? ;##.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Realist schreef:
    [I'm back, waar kunnen Embry, Jake en Hannah invallen?]


    [Lees je gb ;##. En was het niet Olivia ? xd.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jade Volturi

    Een klein gilletje van woede ontsnapte uit mijn mond. 'Een schande. Wat een schande' herhaalde ik. Ik had een hekel aan mensen die ontsnapte uit mijn gave. 'Demetri, Alec, Felix? Meekomen, we gaan d'r zoeken' siste ik en ik zette de kap van mijn mantel op.


    "This may hurt just a little."

    Nvm

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 18:35 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Overexposed schreef:
    Isabella Marie Cullen

    "Als Edward dit hoort," Grom ik zachtjes, proberend hem over te halen om mijn boek terug te geven. Het helpt niet erg veel, Emmet grijnst nogsteeds naar me. Goed, dan pak ik het zelf wel. Kalm sta ik op, hij spiegelt mijn beweging en doet het zelfde. Het boek heeft hij achter zijn rug in zijn handen geklemd. "Emmet, geef gewoon terug." Zeg ik ongeduldig, als een klein kind wachtend tot haar moeder eens klaar zou zijn met winkelen. Ik zuchtte toen hij nog een keer naar me grijnsde. Een paar hopeloze pogingen om mijn boek terug te krijgen volgen, ze mislukken allemaal, wat Emmet alleen nog maar meer doet lachen.


    || Hij was achteraan geraakt, maakt niet uit dat je hem niet zag hoor (: Verder mag je best wel eerder gillen als ik niet snel reageer hoor, negen van de tien keer is hij onderaan geraakt etc. Of bedoelde je iets anders? ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Emmett McCarty Cullen.

    "Als Edward dit hoort" Gromt ze zachtjes. "Dan wat? Slaat hij me in elkaar voor een boek? Nee, Bella. Dan ken jij Eddie nog niet. Hij zou mij niets aandoen, tenzij ik iets heel gemeens zou doen." Ik lach even, aangezien ik wel had verwacht dat Bella zoiets zou weten. Mijn grijns verschijnt al snel weer op mijn gezicht. Kalm staat ze op, waarna ik volg. Het boek hou ik stevig vast achter mijn rug. "Emmett, geef gewoon terug" Zegt ze ongeduldig. Een paar hopeloze pogingen om haar boek terug te krijgen volgen, maar tevergeefs. Ze mislukken allemaal. "Als je dit aan Ed gaat vertellen, is lachen vast zijn reactie" Ik grinnik even en overhandig het boek aan Bella, waarna ik weer op de bank ga zitten.


    [Het is trouwens Emmett met twee t's xd.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jade Skye Woods
    Een klein gilletje onsnapt haar mond. Ik kon er eerlijk gezegt wel om lachen, maar deed dat niet. Ik had geen zin in nog is pijnlijden. Felix en Demetri vwie de heck zijn dat. Dan komt de grote sterke jongen die dus Felix heet en een blonde jongen die Dus Demetri heet. Ik gokte haar broer was Alec. De jongen met de mist. Ze deden hun mantals en mantelkappen aan. De twee jongsten een zwarte. felix een donkergrijze en die Demitri een grijs achtige. Vast een rank ofzo. Ik vloog fluitend door de lucht terwijl ik anderen musjes tegen kwam en daar mee meevloog. Ik had werkelijk geen enkel idee dat die Demetri me zou kunnen vinden. Ik had geen idee dat dat zijn gave was.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Overexposed schreef:
    (...)

    || Hij was achteraan geraakt, maakt niet uit dat je hem niet zag hoor (: Verder mag je best wel eerder gillen als ik niet snel reageer hoor, negen van de tien keer is hij onderaan geraakt etc. Of bedoelde je iets anders? ||


    [Ik had hem wel gezien, dus dat was het probleem niet (: Het was meer dat je in je post schrijft hoe Emmett op je actie's reageert en dat is meestal de taak van de schrijver van dat personage, in dit geval ben ik dat dus ;##.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    || @Amicis, dankje dat je het zo eerlijk zegt, daar heb ik tenminste wat aan. Veel mensen vinden het bloed irritant als je dat doet, dus daarom doe ik dat automatisch niet, maar als jij het fijn vind dan doe ik dat graag. En ik zal ook letten op de twee t's, bedankt dat je me daar ook op wijst. ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Jade Volturi

    Demetri bracht ons naar buiten en ongezien liepen we naar een donkere buurt. We liepen een steegje in en ik haalde mijn neus op. 'Wat doen we hier?' vroeg ik fel. 'Ik snap het niet. Ik weet gewoon dat ze in de lucht is, maar ik ruik haar niet' zei Demetri gefrustreerd. 'Ze heeft een gave. Ze kan vast d'r geur veranderen. Laat mij maar' en ik gebruikte mijn gave op elk beest in de lucht, tot ik d'r had gevonden. Tenminste, dat probeerde ik om er waren teveel vogels. Uit mijn woede bestond concentratie en ik grijnsde toen ik d'r had gevonden. Ik voelde gewoon dat zij het was.


    "This may hurt just a little."

    Overexposed schreef:
    || @Amicis, dankje dat je het zo eerlijk zegt, daar heb ik tenminste wat aan. Veel mensen vinden het bloed irritant als je dat doet, dus daarom doe ik dat automatisch niet, maar als jij het fijn vind dan doe ik dat graag. En ik zal ook letten op de twee t's, bedankt dat je me daar ook op wijst. ||


    [Nou, eerlijk gezegd vroeg ik me wel af of je er goed op ging reageren, aangezien er ook sommige mensen zijn die meteen denken dat je het gemeen bedoeld etc. Typen is natuurlijk altijd anders als dat je het gewoon zegt. Je kunt niet lezen hoe mensen het bedoelen xd.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Nvm nvm

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 19:02 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.