• Inleiding Van Twilight.


    Isabella "Bella" Swan verhuist van het zonnige Phoenix, Arizona naar het regenachtige Forks, Washington om bij haar vader, Charlie, te leven. Ofschoon ze niet blij is met de verhuizing, maakte ze de keuze zelf zodat haar moeder kan reizen met haar nieuwe echtgenoot, Phil Dwyer. Phil is een honkbalspeler en verandert regelmatig van club.
    In de kleine school in Forks trekt Bella vanaf de eerste dag de aandacht en ze raakt vlug bevriend met enkele studenten. Tot haar grote ergernis strijden enkele jongens om haar aandacht. Bella staat immers niet graag in de schijnwerpers.
    Zelf wordt ze geïntrigeerd door Edward Cullen en zijn familie. Edward heeft een adoptiebroer Emmett en een adoptiezus Alice. Pleegkinderen Rosalie en Jasper Hale leven ook bij de familie. Hoewel ze allen verschillen in uiterlijk, zijn er tegelijkertijd enorme gelijkenissen tussen hen. Allen zijn ze buitengewoon mooi en volmaakt. Hun huid is zeer bleek (bijna wit) en rond hun ogen hebben ze allemaal blauwe schaduwen. Als Bella naast Edward moet plaatsnemen tijdens de biologieles, trekt Edward zich letterlijk helemaal terug en kijkt hij haar walgend aan. Enkele dagen later maakt Edward dit goed maar Bella heeft enorm veel vragen. Vooral omdat Edward de boot steeds afhoudt en haar probeert te ontmoedigen vrienden te worden. Volgens hem zou dit voor haar te gevaarlijk zijn. Nadat ze door Edward gered wordt, gaat ze op onderzoek. De oplossing wordt haar uiteindelijk aangereikt door Jacob Black, een vriend van de familie. De indiaanse Jacob vertelt haar een oude legende waarin de familie Cullen bestempeld wordt als vampiers.
    Edward spreekt uiteindelijk de waarheid en geeft toe dat zijn familie uit vampieren bestaat. Zij drinken dierenbloed in plaats van mensenbloed maar het blijft gevaarlijk. Hij onthult ook dat hij Bella in eerste instantie vermeed omdat de geur van haar bloed hem enorm aantrok.
    In het hele boek kunnen Edward en Bella hun gevoelens voor elkaar niet meer onderdrukken en worden ze verliefd. Edwards angst wordt waarheid als Bella in gevaar komt door James, een vijandige vampier. James is een jager die, enkel voor de sport, zijn zinnen op Bella heeft gezet. Met de hulp van zijn familie kan Edward Bella redden voor James haar kan doden. Terug in Forks verlangt Bella er naar ook vampier te worden, maar Edward weigert.


    REGELS:
    - Geen Acties van een Ander overnemen
    - OOC Tussen Haakjes
    - Enkel Vampiers zoals de Cullens & Denali's Mogen In Lapush Komen
    - De Volturi mag overal betreden waar ze willen, als ze iemand zoeken, Diegene heeft onnodig gedood of Daagde de volturi gewoon uit
    - Maximaal 3 tot 4 Rollen
    - NIET Onnodig doden
    - Zolang iemand een rol bespeeld, Hoef je niet te zeuren of jij de rol van hem of Haar mag hebben


    Personages:

    De Cullens
    Esmé Anne Platt Evenson Cullen || HurtedHeart
    Rosalie Lilian Hale || Squib
    Mary Alice Brandon Cullen || Tsubaki
    Isabella Marie Swan Cullen || Overexposed

    Renesmee Carlie Cullen || xTenshi

    Carlisle Cullen || WillNotLearn
    Edward Anthony Masen Cullen ||
    Emmett McCarty Cullen || Amicis
    Jasper Whitlock Hale ||
    WillNotLearn

    De Denali Clan
    Tanya Denali ||
    Kate Denali || HurtedHeart
    Carmen Denali || Overexposed
    Irina Denali ||

    Garrett Denali ||
    Eleazar Denali ||


    De Volturi
    Aro Volturi ||
    Marcus Volturi ||
    Caius Volturi ||

    Sulpicia Volturi ||
    Athenodora Volturi ||


    Wachten
    Alec Volturi || WillNotLearn
    Demetri Volturi ||
    Felix Volturi ||
    Afton Volturi ||
    Santiago Volturi ||

    Jane Volturi || VolturiBoss
    Chelsea Volturi || Rememberyoux
    Renata Volturi ||
    Heidi Volturi ||
    Corin Volturi ||


    De Quileute
    Jacob Black || Realist
    Leah Clearwater || MadeByHades
    Embry Call || [Realist
    Seth Clearwater || Amicis
    Quil Ateara V || Shooter
    Sam Uley ||
    Jared Cameron ||
    Paul Lahote ||
    Brady Fuller ||
    Collin littlesa ||


    Quileute Mensen
    Billy Black ||
    Sue Uley Clearwater ||
    Emily Young ||
    Rachel Black ||
    Rebecca Black ||
    Kim Connweller ||
    Claire Young || Leave

    [face=times]Als Je een verzonnen bijpersonage wil Moet je dit Invullen

    Naam En Voornaam:
    Leeftijd:
    Soort:
    Uiterlijk [Een foto en Uitleg zou handig zijn]:
    Karakter:
    Waar Hij/zij Bij Hoort:
    Extra Dingen:



    VRAGEN KUN JE ALTIJD STELLEN EN HET IS ALTIJD MOGELIJK

    OM MEE TE DOEN

    Ikzelf heb twilight niet geschreven Maar dat Heeft Stephenie Meyer gedaan We doen Het ongeveer rond de tijd van het Gevecht In Breaking dawn Part 2 en Daarna erna.

    Nieuw topic aangezien deze vol is. http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143468

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 12:52 ]


    Endure and survive.

    [Ik ga m'n zusjes en broertjes maar is in bed stoppen, gelukkig helpt mijn broer mee. Daarna ga ik met hem Paranormal Activity 3 kijken :] ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Gelukkig (: Veel plezier, ik ga zo slapen. En ja, gesprek is nu zowat dood idd. ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Naam En Voornaam:
    Valdon 'Val' Demetri Luyn.
    Leeftijd:
    Achttien. -Een kwartier ouder dan Anaïs.-
    Soort:
    Wolf.
    Uiterlijk [Een foto en Uitleg zou handig zijn]:


    Valdon heeft een licht getinte huid, waardoor zijn rechte en witte tanden erg opvallen. Niet alleen zijn tanden vallen op, ook zijn donker roze lippen. Wanneer hij lacht krijgt hij pret lichtjes in zijn donker bruine kijkers. Zijn donkere kijkers zijn dezelfde kleur als zijn bruine haren die overigens alle kanten opstaan als er geen gel in zit. Meestal doet hij daarom 's ochtends gel in zijn haar. Zijn iet wat donkere wenkbrauwen hebben ook dezelfde donker bruine kleur als zijn hoofd haren en zijn ogen. Zijn wimpers daar in tegen zijn erg licht en daardoor niet goed zichtbaar.
    Valdon is vrij lang, zo rond de één negenentachtig, en heeft een vrij gespierd lichaam. Hij is breed gebouwd en zijn kledingstijl is redelijk modern. Hij kijkt niet persé naar merkkleding of naar kleding wat in de mode is. Hij kijkt vooral naar kleding wat hij mooi vind en lekker vind zitten.
    Karakter:
    Valdon is een eigenwijze jongen met een eigen wil. Hij luistert niet snel naar mensen en volgt dan ook moeilijk bevelen op. Ook is hij erg beschermend en zal hij de mensen waarvan hij houd niet zomaar in de steek laten of bedriegen. Maar doordat hij zo beschermend is kan hij bij mensen de indruk opwekken dat hij vrij overbezorgd is. Hij zal zijn zusje Anaïs dan ook nooit weg laten gaan zonder dat hij weet waar ze is en dat weet Anaïs maar al te goed.
    Valdon is iemand die zijn gevoelens niet graag toont. Hij houd het meestal voor zichzelf en probeert het dan ook grotendeels te verbergen voor anderen mensen. Tot zijn grote irritatie prikt Anaïs daar altijd doorheen en kan ze op de een of andere manier altijd zien of er iets met me aan de hand is. Meestal ontken ik dat, maar daar krijgt ze geen beter humeur van en ze blijft meestal doordrammen totdat ik het wel móet zeggen.
    Waar Hij/zij Bij Hoort:
    Valdon maakt deel uit van zijn vaders roedel, die nu word geleid door Mason.
    Extra Dingen:
    Valdon heeft een tweelingzus, genaamd Anaïs. Anaïs mag dan wel de jongste zijn van de tweeling, toch is zij meestal diegene met de uitdagende ideeën. Ze is altijd wel op zoek naar avontuur. Iets wat Valdon meestal niet uit kan staan en toch altijd weer probeert om haar tegen te houden, maar beiden zijn ze erg eigenwijs en is dat niet altijd even makkelijk. Ze hebben wel eens een meningsverschil, maar ruzie's hebben ze meestal nooit. Als ze dan toch eens ruzie hebben zijn ze beiden te eigenwijs om hun excuses aan te bieden. Toch is Valdon vaak diegene die zich bij zijn eigenwijsheid neerlegt en zijn excuses aanbied.

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Naam En Voornaam:
    Anaïs 'Anna''Valencia Luyn.
    Leeftijd:
    Achttien. -Een kwartier jonger dan Valdon.-
    Soort:~
    Mens.
    Uiterlijk [Een foto en Uitleg zou handig zijn]:


    Anaïs heeft een nieuwsgierige, maar soms ook norse, blik in haar licht blauwe ogen staan. De norse blik heeft ze van haar moeder en de nieuwsgierige blik van zichzelf. Haar licht blauwe ogen zijn zeer opvallend, vooral door haar licht getinte huidskleur, haar donker bruine en lange haren en haar donkere wenkbrauwen. Haar wenkbrauwen zijn donker, maar een stuk dunner dan de wenkbrauwen van Valdon. Haar lange bruine haren vallen meestal over haar schouders heen. De slag in haar haren is ook goed te zien, behalve als ze net uit de douche komt. Dan zijn haar haren nat en stijl.
    Anaïs is vrij slank en tenger. Ze is daardoor gevoelig voor drank en krijgt sneller blauwe plekken. Dat is ook één van de redenen waarom Valdon zo beschermend over haar is. In de kleding die ze draagt, zitten vaak pastel kleuren. In ieder geval draagt ze bijna nooit felle zomer kleuren.
    Karakter:
    Anaïs is erg nieuwsgierig en zit altijd wel achter avontuur aan. Ook is ze evenals Valdon eigenwijs en houd ze er niet van als mensen haar bevelen opgeven. Ze is niet zo gehoorzaam en zal de dingen vaak niet uitvoeren. Haar ouders vinden Anaïs de lastigste van de tweeling. Anaïs zal ook niet snel haar fouten toegeven. Ondanks dit alles is Anaïs een optimist en ziet ze overal wel iets goeds of leuks in. Meestal weet ze Valdon ook over te halen om mee te doen aan haar ideeën of om haar te dekken door middel van een smoes, aangezien haar ouders Valdon eerder geloven dan Anaïs.
    Waar Hij/zij Bij Hoort:
    Anaïs hoort niet bij een bepaalde groep. Ze reist mee met haar familie. Haar vader was de leider van een roedel, die nu word geleid door Mason. De roedel reist rond tot Mason de perfecte verblijfplaats heeft gevonden.
    Extra Dingen:
    Anaïs heeft een tweelingbroer, genaamd Valdon. Valdon is erg beschermend over haar en hij zal haar dan ook nooit in de steek laten. Wat er ook zal gebeuren. Anaïs en Valdon lijken meer op elkaar dan dat de mensen zouden denken. Qua uiterlijk zouden mensen niet denken dat ze een tweeling zijn. Dat kom vooral door de verschillende kleur van hun ogen. - Word waarschijnlijk nog verder uitgebreid -

    [Vast even een beginnetje gemaakt (:]

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 15:46 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    |Hebbe! Hebbe! Hebbe! :9~|

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 20:08 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Emmett McCarty Cullen.

    Ik kijk even naar Bella en sta vervolgens op. "Ik ga naar buiten, jagen of zo. In ieder geval ga ik iets nuttigs doen en duw ik mijn neus niet in een boek" Dit is het laatste wat ik tegen Bella zeg voordat ik de deur uitloop. Jas of geen jas, het maakt niet uit. Wij vampieren zullen altijd koud zijn. Ik loop dan ook zonder jas naar buiten, het opstapje af, richting het bos. Ik hou van het bos. De geuren en kleuren én natuurlijk het geluid van vers vlees. Ik ben van plan om te gaan jagen, maar de lol is er voor mij wel af, aangezien er geen grizzly beren zullen zijn op dit tijdstip van het jaar. Dan word mijn maaltijd maar een hert of zo. In ieder geval een dier dat geen winterslaap houd.

    Leave schreef:
    [face=arial]|Hebbe! Hebbe! Hebbe! :9~|


    [Ik dacht dat je je niet zou laten omkopen ? xd.] [/face]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 20:09 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    || Dat was vóór ik dat stukje sexy tweeling zag, oui :9~ ||

    Ameÿsa Dumark[
    Simon staat plotseling stil. Zijn bovenlip krult om en laat een rij scherpe tanden zien. Wantrouwend werd ik een blik op het bos om ons heen, voor ik in de richting van het geluid begin te lopen. Simon komt grommend neer op de vampier terwijl ik mijn pijl en boog span. ‘Genoeg. Laat hem opstaan.’ Simon gehoorzaamd terwijl mijn ogen zich in die van de vampier boren. Ironisch genoeg voel ik niets. Ik begeef me in zijn gedachten wanneer ik mijn ogen open. Vage herinneringen over toen hij een mens was, een vrouw met gouden lokken en vervolgens reeksen van bloed, familie, vampiers. ‘Emmett Cullen.’ Constateer ik met een lichte glimlach rond mijn lippen. ‘Prachtig hoor, dieren opjagen.’ Mijn stem druipt van de pittige ironie.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Emmett McCarty Cullen.

    Ik ren nietsvermoedend door het bos heen, achter een hert aan weliswaar, tot er plots iemand grommend op me neer komt. "Genoeg. Laat hem opstaan" Alsof ik dat zelf niet zou kunnen zonder haar hulp, maar dat maakt nu niet uit. Wat nu belangrijker is, is de vraag wat ze hier doen, wie ze zijn en waar ze vandaan komen. Ow, en waarom ze die verdomde pijl en boog op me heeft gericht. De man gehoorzaamd haar als een van de honden op hun imprent reageren. "Emmett Cullen" Zegt ze plots met een lichte glimlach rond haar lippen. Ondertussen ben ik opgestaan en ik kijk ik haar aan. "Emmett McCarty Cullen, ter verbetering" Op mijn gezicht kun je geen enkel spoor van emotie vinden. Net bij Bella zou ik denken dat ik het nog geen vier seconden uit kon houden, maar dat blijkt dus niet waar te zijn, want ik heb het tegendeel zonet bewezen. "Prachtig hoor, dieren opjagen" Haar stem klinkt verschrikkelijk ironisch. Iets wat me nu al irriteert. "Jij weet mijn naam, maar ik de jouwe niet. Dat noem ik oneerlijk, of niet soms?" Is het enige wat ik zeg met nog steeds geen enkele spoor van een emotie.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ameÿsa Dumark
    Ik grijns. Dat had hij nu niet moeten doen. Ik richt mijn ogen opnieuw op, en laat hem enkele beelden uit míjn herinnering zien. Hoe vampiers mijn ouder vermoordden, hoe ik werd opgevoed tot één van de beste jagers. En vervolgens hoe ik iedere, verdomde vampier vermoordde. Hoe ze reageerden als ik verscheen. Met hangende pootjes, bijna kwijlend. Uiterlijk maakt zoveel zoeter. ‘Een Cullen. De heilige bloedzuigers die maar niet van dieren af kunnen blijven. Is dat niet zoiets als dierenseks?’ Er ontstaat een geboeide frons boven mijn ogen, waarna ik zacht over mijn onderlip lip. ‘Ik heb ooit een Cullen ontmoet, of gedood.’ Ik haal mijn schouders nonchalant op. Het is niet de houding die bij een meisje van mijn leeftijd past. Ik ben menselijk, en teer. En moet je zien: ik daag zowaar een enorme vampier uit. ‘Wie denk je dat eerst sterft? Jij of ik?’ Mijn stem klinkt kalm, misschien zelfs een tikje verveelt. Simon blaast waarschuwend in mijn nek. Ik mag niet met ze spelen, volgens de jongen. ‘Ik wil graag weten wat hij te zeggen heeft, Simon. Als het goed is is het jouw taak om andere wólven weg te houden.’ Simon kijkt kort gekwetst, waarna zijn uitdrukking verhard. Ik weet best dat Simon meer om me geeft dan hij laat zien, maar liefde is een uiting van zwakte.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Puh, doet die film het niet]

    Leah Clearwater

    Zuchtend liep ik naar de boom en transformeerde terug, kleedde me aan voor de zoveelste keer vandaag en stopte even met lopen toen ik Emmett bij een mens zag staan. Ik verstopte me snel achter een boom en keek ongezien. Een klein lachje ontsnapte uit mijn mond toen ik ze hoorde praten. Het werd wel is tijd dat de bloedzuigers uitstorven. Door hun -eigenlijk door mezelf, alleen ook een deel door die vreselijke parasieten- was mijn vader gestorven. Woede kwam in me op, maar raar genoeg kon ik mezelf even beheersen. Ookal wist ik dat Emmett me kon horen en me kon ruiken, bleef ik staan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Emmett McCarty Cullen.

    Ze grijnst en kijkt op, waarna ze haar ogen in de mijne boort. Vervolgens verschijnen er verschillende beelden in mijn gedachte. Het meisje, waarvan ik nog steeds haar naam niet weet, komt voor in ieder beeld. Ik weet niet wat ze doet en hóe ze het doet, maar deze beelden lijken verdomd veel op iemands gedachte. Haar gedachte.
    Twee wat oudere mensen die worden aangevallen. Ik heb zo'n vermoede dat de twee mensen familie van haar zijn, waarschijnlijk haar ouders. Aan de manier waarop ze worden aangevallen, is te zien dat het geen normale mensen zijn. Het beeld verdwijnt en een nieuw beeld verschijnt. Nu zijn de vampieren niet diegene die iemand vermoorden. Nee, de rollen zijn omgedraaid. Hier is zij diegene die de vampieren vermoord.
    "Een Cullen. De heilige bloedzuigers die maar niet van dieren af kunnen blijven. Is dat niet zoiets als dierenseks?" Ik schud mijn hoofd even afkeurend. "Dus jij hebt liever dat we mensen afslachten?" Ik kijk haar aan. Denkt ze nou echt dat ik het zo fijn vind om een vampier te zijn? Ik denk dat niemand er echt blij mee kan zijn, behalve de Volturi dan. Ik zou met plezier een dag weer mens zijn, maar dat gaat nou eenmaal niet.
    "Ik heb ooit een Cullen ontmoet, of gedood." Ze haalt haar schouders even nonchalant op, terwijl mijn gedachte meteen even naar Edward schieten. Nee, dat zou niet kunnen. "Wie denk je dat eerst sterft? Jij of ik?" Haar stem klinkt kalm, voor mij een beetje té kalm. Ik antwoord niet en kijk haar recht in haar ogen aan. De meeste dingen die ik zeg, zijn dingen die er zomaar uit flappen zonder dat ik erover nadenk en ik denk niet dat dit daar een goed moment voor is. "Ik wil graag weten wat hij te zeggen heeft, Simon. Als het goed is is het jouw taak om andere wólven weg te houden." - "Volgens mij heeft het geen zin om iets te zeggen. Je weet net zo goed als ik wie er eerder zal sterven" Een speelse twinkeling is in mijn ogen te vinden. Ze kan me misschien wel iets aandoen, maar dat zal ze niet doen. Daar zorg ik wel voor.
    Al snel vang ik een vieze honden geur op en laat ik mijn ogen heel even, maar snel, langs de bomen gaan. Het kleine lachje is me ook niet ontgaan. Aan het lachje te horen is het niemand minder dan Leah. Niet alleen Leah's geur is de verschrikkelijke geur die ik ruik. Ik ruik al een tijd lang de geur van die gast naast haar. Een vieze hond.

    [Jeej, ik mag mn twins aanmaken ^^. Eneeh, deze post suckt ;##.]

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 11:56 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Leah Clearwater

    Ik klap gefascineerd in mijn handen en loop naar voren, achter de boom vandaan. Daarna keek ik naar het meisje. Een grijns sierde rond mijn lippen. 'Ik mag jou wel' zei ik tegen het meisje, terwijl ik een dodelijke blik op Emmett wierp. Ik leunde tegen de boom aan en keek verder. 'Doe maar net alsof ik er niet ben, ik wil gewoon kijken wie er als eerst afgeslacht word' zei ik terwijl ik naar mijn nagels keek. 'Er is hier nooit wat te doen, dus ik wil er graag bij zijn' mompelde ik gapend. Soepel klom ik in de boom en ging op een tak zitten. 'Beter uitzicht' grinnikte ik, meer tegen mezelf. Dit zou nog is leuk worden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Lekker aardig is ze weer xd.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Goed he]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ameÿsa Dumark
    Ik kijk gestoord op wanneer er een meisje tussen de struiken vandaan stapt. Eerder een vrouw, gezien haar lichaamsbouw. Maar haar ogen hebben iets kinderlijks. Simon tikt me traag aan, waarna ik bevestigend knik. Shape-shifter. Vervolgens glijden mijn ogen opnieuw naar de vampier. Emmett.
    Ik draai mijn boog kort tussen mijn vingers, waarna ik deze met een plofje in het gras laat vallen. Vampiers kun je enkel doden met vuur. Maar ik.. Ik kan hem me laten sméken om de dood. ‘Ik wed dat je al even hebt kunnen genieten van mijn bijzondere krachtje. Ach, het is niet veel en hoe groot mijn voorliefde voor wapens ook is..’ Ik haal een hand door mijn lokken waarna ik hem een glimlach toewerp. Het is echter een afschuwelijke glimlach, kil en ijzingwekkend dodelijk. ‘Zeg eens, Emmett, heb jij ook angsten?’ Ik vouw mijn vingers quasi-geïnteresseerd samen waarna ik mijn hoofd schud. ‘Nee, zeg maar niets. Ik ben dol op raadsels in iemands gedachten. Hoewel jij me nu niet bepaald een geweldig stel hersens lijkt te hebben.’ Ik pers mijn lippen op elkaar en sluip opnieuw in zijn hoofd naar binnen. Dit maal naar zíjn gedachten, zijn verleden. Ik zie mezelf bij de nieuwste gedachten. De gedachten gaan over en ik moet toegeven dat er meerdere malen een blonde, arrogante vrouw in beeld komt. ‘Ah, de vampier is verliefd? Lijkt me een tikje koel zonder hart.’ Geef ik zachtjes toe, terwijl ik me dieper laat zakken, tot zijn donkere periodes. ‘Jij bent bang dat ze jouw familie iets aan zullen doen en met namen.. Rosalie Hale. Ik had vroeger een barbie. Je mag die wel lenen als je dan toch iéts lief wilt hebben.’ Ik maak een beeld aan waarin Simon het blondje verscheurd, verbrand. Waarbij Emmett niets kan doen om haar te redden, en grijns.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Emmett McCarty Cullen.

    Ze draait haar boog kort tussen haar vingers, waarna ze hem op de grond gooit. "Ik wed dat je al even hebt kunnen genieten van mijn bijzondere krachtje. Ach, het is niet veel en hoe groot mijn voorliefde voor wapens ook is.." Ze haalt een hand door haar lokken, waarna ze naar me glimlacht. Geen normale spontane glimlach die ik meestal op mijn gezicht heb staan. Nee, zeker niet. Een kille, ijzige en misschien wel de meest dodelijke glimlach die ík ooit heb gezien. "Zeg eens, Emmett, heb jij ook angsten?" Ze vouwt haar vingers quasi-geïnteresseerd in elkaar en schud haar hoofd. "Nee, zeg maar niets. Ik ben dol op raadsels in iemands gedachten. Hoewel jij me nu niet bepaald een geweldig stel hersens lijkt te hebben." Ze perst haar lippen op elkaar en op de een of andere manier weet ik gewoon dat ze weer in mijn gedachte zit te wroeten. Om eerlijk te zijn ben ik het gewend dat er iemand in mijn hoofd rondspookt, aangezien Edward dat altijd doet. Maar dit is anders. Edward kan niet mijn hele verleden zijn, behalve als ik daar aan denk. Zíj daar in tegen lijkt wel alles met mijn gedachte te kunnen doen. Het lijkt alsof ze mijn gedachte binnen een paar seconden in haar macht heeft. "Ah, de vampier is verliefd? Lijkt me een tikje koel zonder hart." Geeft ze zachtjes toe. Fijn, ze heeft precies het gene gevonden, waarvan ik wou dat ze dat juist niet zou gaan vinden. Het was ook te dom van me om dat te denken. "Jij bent bang dat ze jouw familie iets aan zullen doen en met namen.. Rosalie Hale. Ik had vroeger een barbie. Je mag die wel lenen als je dan toch iéts lief wilt hebben." Ik wil net reageren, als er een beeld tevoorschijn komt, waarin haar handlanger of wie hij ook mag zijn Rose, mijn Rose, verscheurd, terwijl ik me niet kan bewegen en niets kan doen om haar te redden. Ik sluit mijn ogen, misschien dat het beeld dan weggaat, maar tevergeefs. Het blijf in mijn gedachte rondhangen en het is werkelijk misselijkmakend om haar zo te zien. Ik probeer mijn gedachte te veranderen door Edward en Jasper er in voor te laten komen. Samen nemen ze wraak op hem, maar nog steeds kan ik niets doen en sta ik doelloos toe te kijken. Ik weet dat het maar een gedachte is en dat het niet écht gebeurt, maar het is zo verschrikkelijk om Rose zo te zien. Ondertussen heb ik mijn ogen weer geopend en kijk haar fel aan. "Je raakt haar met geen vinger aan." Ik kan het niet laten om te zeggen, terwijl ik weet dat ze mijn reactie juist leuk vind. Terwijl de beelden nog steeds door mijn hoofd heen gaan zet ik een paar stappen naar haar toe en je merkt duidelijk dat ik zowat een kop groter dan haar ben. "Als ik jou was zou ik bij haar uit de buurt blijven" Ik boor mijn ogen fel in de hare en leg mijn wijsvinger tegen haar borstbeen aan. "Je laat haar met rust" Zeg ik op een dwingende toon, waarna ik haar vervolgens een kleine zet geef, wat voor een mens een stevige zet kan zijn.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'