• Van een meisje uit mijn klas, die werkt bij de C1000, heb ik gehoord dat er twee jongetjes van rond de acht, negen jaar de C1000 in kwamen lopen met een grote sporttas. Ze liepen naar de koekjesafdeling en stonden er zo voor te kijken welke koekjes ze lekker vonden. Die gooiden ze in de tas en liepen er zo de winkel mee uit. Klanten zeiden er helemaal niks van en de werknemers hebben er niks van gemerkt, totdat ze de camerabeelden terugkeken.
    Toen een paar dagen later kwam één van die jongetjes terug met een boeket bloemen voor de baas van de C1000, om zijn excuses aan te bieden.
    Stond er op het kaartje van het boeket Sterkte.
    Wat bleek? Had dat jongetje dat boeket gejat bij een huis waar een paar dagen geleden een brand was geweest. De eigenares van het huis heeft één van haar twee kinderen kunnen redden. Ze had geen man. Het andere kind was niet meer te redden en is gewoon levend verbrand in het huis.
    Vandaar dat er een tiental boeketten bloemen voor dat huis stonden.
    Daar heeft dat jongetje gewoon een boeket van meegenomen en aan die baas van de C1000 gegeven.
    Dat is toch erg? (cat)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Damn, hoezo asociaal ;s


    Pretty is just a pretty word.

    Zo'n kind zou ik zonder problemen een stok door z'n strot rammen.
    Of misschien beter; bij de ouders want het is hun taak om hun kind fatsoenlijk op te voeden.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Mijn god.
    Ik zou dat kind in die brand gooien.
    Sorry, hoor, maar ik vind het echt laf als je steelt, zeker twee keer achter elkaar, en al helemaal wanneer het van iemand is waarvan net een kind is overleden. Ugh, gadverdamme, klote wereld.


    Destroy what destroys you.

    Mohawk schreef:
    Moest mijn kind zo iets doen en ik zou het te weten komen, zou hij de rammel van zijn leven krijgen.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Omnivium schreef:
    What's happening to humanity?


    Don't find love. Let love find you.

    Ik vraag me oprecht af wat er met de mensen/mensheid en de hele wereld aan de hand is en hoe het zo ver is kunnen komen.
    Ik krijg er gewoon negatieve filosofische doemgedachten van. Mensen hebben alleen maar haast, alles moet snel gaan en hebben geen respect meer voor anderen. Iedereen is asociaal en niemand lijkt er zich van bewust te zijn dat de woorden die ze gebruiken anderen kwetsen. Het lijkt alsof niemand nog de moeite doet iemand écht te leren kennen.
    Dit is een lichte afwijking van het onderwerp van dit topic, maar ik denk wel dat duidelijk is wat ik bedoel. Misschien was het in de middeleeuwen (zonder al de 'luxe' die we nu hebben) toch wel beter dan nu. Toen had de mens tenminste nog een waardevoller leven.

    Nee, ik kan er écht niet bij gewoon.


    There will be beauty from pain.

    Eyka schreef:
    Ik vraag me oprecht af wat er met de mensen/mensheid en de hele wereld aan de hand is en hoe het zo ver is kunnen komen.
    Ik krijg er gewoon negatieve filosofische doemgedachten van. Mensen hebben alleen maar haast, alles moet snel gaan en hebben geen respect meer voor anderen. Iedereen is asociaal en niemand lijkt er zich van bewust te zijn dat de woorden die ze gebruiken anderen kwetsen. Het lijkt alsof niemand nog de moeite doet iemand écht te leren kennen.
    Dit is een lichte afwijking van het onderwerp van dit topic, maar ik denk wel dat duidelijk is wat ik bedoel. Misschien was het in de middeleeuwen (zonder al de 'luxe' die we nu hebben) toch wel beter dan nu. Toen had de mens tenminste nog een waardevoller leven.

    Nee, ik kan er écht niet bij gewoon.

    Oké sorry, het grootste gedeelte van je bericht is waar, maar op dat laatste moet ik toch even op reageren. De Middeleeuwen worden over het algemeen gezien als de zwarte jaren in de geschiedenis. :') Het verschil tussen arm en rijk was immens, mensen zaten onder de pest, vrouwen werden om de haverklap op de brandstapel gesmeten en het woord hygiëne zat niet in hun vocabulaire. En luxe was absoluut een ding hoor, maar alleen beschikbaar voor de edelen. Daarnaast was het ieder voor zich en was een mensenleven helemaal niet waardevol. Dus leven in de Middeleeuwen? Jij liever dan ik lol. :')


    ars moriendi

    Zonder al die luxe was jij misschien wel dood gegaan aan een of ander enge ziekte, of zat je nu je dood te werken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Dát is zo respectloos... Ze mogen dat jochie eens een goed lesje leren...


    Bad decisions make good stories.