• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Vier rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Jezebel, Collin en Brady.
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic.

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black
    Leah Clearwater - MadeByHades
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Alfa
    Quil AtearaShooter

    # Uley Roedel
    Sam Uley - PercyWood
    Jared Cameron
    Paul Lahote
    Brady Fuller - PercyWood
    Collin Littlesea - PercyWood

    # Mensen
    Emily Young - Overexposed
    Rachel Black
    Rebecca Black
    Kim Connweller
    Claire Young
    Renesmee Cullen - Overexposed

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - PercyWood
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Overexposed

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - Halfvampier - MadeByHades
    Charlie Mila Evergreen – Mens - Tsubaki
    Florence Ruth Campbell - Vampier - Overexposed
    Jezebel Odys Fray - Halvampier - Leave
    Eva Aiden Brooks - Mens - VolturiBoss

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 13:01 ]


    [Puhh, ik was naar de film en daarna eindelijk alleen shoppen]

    Leah Clearwater

    Het feit dat Seth hier zijn excuses aan stond te bieden, was al lief. Ik slikte toen Seth verder ging. 'Het is.. niks. Ga gewoon weg' zei ik een beetje bot. Op dit soort momenten had ik niemand nodig. Ja, ik kon niet alles alleen aan. Inderdaad, ik had hulp nodig. Maar als ik ouder werd, zou ik prima alleen kunnen leven. Snapte niemand dat? 'Als jij niet gaat, ga ik wel' mompelde ik en ik stond op. Kwaad sprong ik van de klif af. Nee, ik had geen zin om daar zielig te gaan zitten doen. Ik verschuil me achter de "stoere" Leah, en dat vond ik zolang best.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Het zou helemaal geniaal zijn als Brynn nu voorbij kwam zetten. Of weet Brynn het al van Jezebel en Embry? En hoe kan ik het beste inspringen met Sam, Carlisle, Brady of Collin?]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    [Sam kan naar Embry en Jezebel gaan, en Brynn weet het al van Jezebel en Embry. Ik denk dat ik Brynn maar eventjes weg stuur. Als d'r wereldreis af is dan komt ze weer terug. Brady en Collin kunnen ook naar Embry gaan, of naar Seth ofzo. Carlisle kan naar Edward en Renesmee gaan]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik hou het wel even bij Sam, anders raak ik zelf in de war. Jullie kunnen wel altijd naar de anderen toe en dan spring ik gewoon in. Was er ergens al iets gezegd over Sam die weer rondliep? (lijkt me wel logisch dat hij dat kan, maar oké.)]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    [Weet ik veel, ik ben pas een uur thuis]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Oké, dan hou ik het er wel gewoon op dat hij weer verlost is van zijn verband en alles.]

    Sam Uley
    Langzaam liep ik door het bos op weg naar het huisje van Jezebel en Embry. Ik had ergens opgevangen dat Embry een huis had gekocht en daarom wilde ik hem maar eens bezoeken. Ik klopte op de deur en wachtte tot de deur werd opengedaan. Ik keek in het gezicht van Jezebel.
    "Hoi, ik dacht, ik breng even een bezoekje. Is Embry er ook?" Ik keek haar vragend aan en wachtte op antwoord. Ze liep terug naar binnen en ik volgde haar. Mijn mobiel ging af en ik nam op.
    "Met Sam. Hoi Carlisle. ... Echt waar? ... Ik zal kijken wat ik kan doen. Ik hou je op de hoogte." Ik stopte mijn mobiel weer weg en keek naar Jezebel. "Weet jij soms iets van mensen die geen bloed meer in hun lichaam hebben in het bos? Want als dat zo is, wil ik even met je praten."


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Jezebel Odys Fray
    Ik gebaar naar Claire dat ze in de keuken een sandwich mag pakken, en kijk vervolgens naar Sam. Ik moet bekennen dat ik hem me anders had voorgesteld. Intimiderender, misschien. ‘Embry is buiten, met Quil.’ Verklaar ik hem, terwijl ik een hand door mijn lokken haal en hem vervolgens fronsend aankijk.
    ‘Ik jaag niet in La Push of Forks. Het dichtste waar ik heb gejaagd is Seattle geweest.’ Antwoord ik hem hoofdschuddend. ‘Is dat wat jullie doen? De dichtsbijzijnde vampier de schuld geven?’ Ik schud mijn hoofd tot Claire haar armpjes om mijn been slaat. ‘Jewz muwfins mawken!’ Kirt het meisje. Ik neem Claire voorzichtig in mijn armen en schenk haar vervolgens een glimlach. ‘Later, lieve Claire. Ik moet eerst nog naar de supermarkt. Ga maar naar Quil.’ Gebied ik haar zacht, waarna ik een lok achter haar oor strijk en haar neerzet. Ze waggelt naar buiten en springt daar vervolgens vol tegen Quils been aan. Claire is een leuk kind. ‘Bovendien voed ik enkel omdat het nodig is.’ Prevel ik Sam toe, waarna ik mijn armen beschermend rond mijn middel krul.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Embry Call
    'Sam,' slikte ik. Samen met Quil en Claire was ik na een tijdje naar binnen gelopen omdat Jezebel sandwiches had gemaakt voor ons en al onze magen rommelden van de honger. Op het moment dat Sam begon over lichamen zonder bloed erin die in het bos lagen omsloot Quil met zijn handen de oortjes van Claire, tilde haar op en bracht haar met een sandwich naar de woonkamer. ‘Sam,’ begin ik weer langzaam, ‘ik weet dat ik het je had moeten vertellen, maar ze jaagt niet in het reservaat of in de buurt ervan. Daarnaast, Jezebel is zwanger… Rapha… ik bedoel, de baby heeft het nodig.’ Aarzelend slik ik, bang voor Sams reactie, bang dat Jezebel moet vertrekken uit het reservaat en dat ik met haar mee moet om voor ons kindje te zorgen. Snel loop ik naar Jezebel toe en sla mijn arm rond haar lichaam en trek haar zo zachtjes tegen me aan. Mijn hand leg ik op het bollende buikje van Jezebel. ‘Alsjeblieft Sam,’ fluister ik zacht.


    || Hola, de mijne is iets later maar hij kan nog wel denk ik ;D Typen terwijl een ander ook bezig is is niet nice xd ||


    Sam Uley
    "Ik heb niet gezegd dat ik jou de schuld geef, Jezebel. Vertel het me alleen als je weet wie het wel doet zodat we hem kunnen stoppen." Ik keek naar Embry die tegen me smeekte. "Nee, Embry, ik ga het niet tolereren. Ik deed het ook niet bij Brynn. Verder kunnen de Cullens ook prima overleven op dierenbloed. Dan jaagt ze maar wat meer." Ik zuchtte even. "Ik wil jullie nog wel even feliciteren natuurlijk." Ik draaide me om en liep naar de voordeur.
    "Geen. Dierenbloed."

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 21:03 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    [Ik ben TVOH aan het kijken dus ik kan in een keer wegzijn]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Leah Clearwater

    Worstelend tegen het water, zwom ik naar het strand. Ik rook ver weg ineens iedereen dus ik rende erheen. Er aangekomen, was ik nog lichtelijk nat. Mijn haren hingen een beetje voor mijn ogen en duwde de deur open van het huisje waar Jezebel en Embry waren, en gelijk ook de anderen. Ik hoorde Sam nog wat zeggen. Kwaad keek ik Sam aan. 'Pardon?' zei ik fel tegen hem. 'Ze heeft het nodig, Sàm' mompelde ik. 'Die... Bella had het ook nodig, toch? Dus waarom mag Jezebel dan niet blijven? En Jezebel jaagt buiten La Push' gromde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sam Uley
    Ik rolde met mijn ogen toen Leah zich ermee begon te bemoeien. "Leah, Bella was een geval apart. Zo was Bella bijvoorbeeld een mens. Verder joeg Bella überhaupt niet en dode ze dus geen mensen. Jezebel mag dan nu wel buiten La Push jagen, uiteindelijk zal ze dat niet meer kunnen. En ik wil dan geen moorden hier in La Push. Dus tenzij ze een goede oplossing vinden, gaat het niet door en zal ze op dierenbloed moeten gaan leven. Sowieso zal ze dat moeten gaan doen zodra de baby is geboren." Ik draaide me weer naar Embry toe. "En hoe makkelijk vergeet jij je eigen inprent wel niet?"


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Jezebel Odys Fray
    Ik knijp zacht in Embry's hand voor ik naar Leah loop en een hand op haar arm leg, gezien ook zij een stuk groter is dan ik. ‘Het geeft niet, Leah. Ik vind wel een manier.’ Prevel ik haar met een waterige glimlach, waarna ik toezie hoe Sam als een exact alfamannetje naar de voordeur beent. Ik moet de neiging mijn bovenlip naar hem op te trekken - ferm negeren. Wanneer hij echter over Brynn begint. Ik hoor mezelf met groot ongenoegen naar adem happen en moet mijn handen tot vuisten ballen om hem niet voor mijn voeten te laten verkolen. Er gaat een koude siddering langs mijn rug terwijl ik mezelf naar buiten wurm, de buitenlucht in. De plek waar ik diep in- en weer uit moet ademen om alle kille woorden die Sam heeft gesproken niet op mijn emoties te laten werken.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Embry Call
    Ik voelde me wanhopig toen Sam vertelde dat Jezebel moest gaan leren op dieren te jagen in plaats van op mensen. Ik hoopte diep in mijn hart dat het haar zou gaan lukken, dat ze zou kunnen leven zoals de Cullens deden en Sam alles zou accepteren. Op het moment dat Sam zich omdraaide en met kil vroeg hoe makkelijk ik mijn eigen inprent wel niet kon vergeten versteende ik totaal. 'Ik weet niet wie dat is!' schreeuwde ik woest door het huis heen, waardoor er een akelige stilte is. 'IK WEET VERDOMME NIET WIE DIE BRYNN IS!' riep ik opnieuw terwijl ik met mijn vuist op het blad van het aanrecht beukte. 'Ik weet het niet... Ik weet het niet...' snikte ik zacht. Voor de zoveelste keer vandaag liet ik mezelf op de grond glijden en sloeg mijn handen voor gezicht. 'Ga maar gewoon weg. Allemaal. Ga gewoon...'