• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Vier rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Jezebel, Collin en Brady.
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic.

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black
    Leah Clearwater - MadeByHades
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Alfa
    Quil Ateara – Shooter

    # Uley Roedel
    Sam Uley - PercyWood
    Jared Cameron
    Paul Lahote
    Brady Fuller - PercyWood
    Collin Littlesea - PercyWood

    # Mensen
    Emily Young - Overexposed
    Rachel Black
    Rebecca Black
    Kim Connweller
    Claire Young
    Renesmee Cullen - Overexposed

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - PercyWood
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Overexposed

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - Halfvampier - MadeByHades
    Charlie Mila Evergreen – Mens - Tsubaki
    Florence Ruth Campbell - Vampier - Overexposed
    Jezebel Odys Fray - Halvampier - Leave
    Eva Aiden Brooks - Mens - VolturiBoss

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 13:01 ]


    •

    [-]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 21:17 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sam Uley
    Verward bleef ik stilstaan bij de voordeur en ik draaide me om. Ik zag hoe Quil Claire meesleepte en Jezebel was al naar buiten verdwenen. Embry was op de grond in elkaar gezakt en twijfelend bleef ik staan. Na zijn laatste woorden besloot ik naar hem toe te gaan. Ik ging naast hem op de grond zitten en zei een hele tijd niks.
    "Het spijt me, Embry, ik wist het niet, ik wist het echt niet. Als je wilt, kan ik je verhalen vertellen over haar? Ze is nu op wereldreis, haar droom waarmaken, maar ik weet zeker dat ze zou willen dat je gelukkig was Embry."

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 21:18 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Leah Clearwater

    Ik overdreef, maar ik hield niet op. Ookal was ik tegen mensenbloed. 'Harteloos, Sam' kefte ik kwaad naar hem en ik zond hem een woedende blik. Even ademde ik diep in en uit. Sam was nu gemeen. 'Geef Jezebel tenminste tot na de bevalling. Dan is het makkelijker. Trouwens, je kan het gemakkelijk met Bella vergelijken! Dus wat zeik je nou?' zei ik bot. Daarna liep ik weer naar buiten.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 21:21 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Embry Call
    Snikkend schud ik mijn hoofd als Sam verteld verhalen te willen vertellen over Brynn. 'Ik weet niet wie ze is Sam,' fluister ik zachtjes, 'ik doe er Jezebel alleen maar pijn mee als ik het over haar heb.' Langzaam hef ik mijn hoofd op uit mijn handen en kijk Sam zijwaarts aan terwijl ik mijn tranen wegveeg. 'Bedankt Sam,' fluister ik zachtjes, 'ik beloof dat ik iets regel met Jezebel, we hebben al een voorraad bloed uit het ziekenhuis gekregen van Edward, en ze zal heus niemand uit het reservaat aanvallen.'
    Met gesloten ogen leun ik met mijn hoofd tegen het keukenkastje aan terwijl ik diep zucht.


    •

    Sam Uley
    Langzaam kwam ik overeind. "Ik ben er voor je, Embry. Je weet dat ik dit moest doen, omdat het mijn plicht is. Het betekent niet dat ik het leuk vindt." Ik liep weer naar de deur toe. "Als je iets nodig hebt, je kan altijd naar mij en Emily toekomen. Wil je Jezebel niet alleen laten, laat het me weten. Emily vindt gezelschap vast niet zo erg. Waarschijnlijk vindt ze het alleen maar leuker nu Jezebel zwanger is." Ik zuchtte. "Het spijt me echt, Embry."


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Jezebel Odys Fray
    Het huis dat eigenlijk míjn plek zou moeten zijn, is nu wel het laatste waar ik naartoe wil. Natuurlijk deed hij me pijn als hij het over Brynn had. Hij zou nooit ingeprent raken op mij en hij wist niet hoeveel pijn me dat deed. Ik drukte mijn handpalmen tegen mijn slapen terwijl ik mijn hoofd schudde. Hij bedankte Sam, hij was het met hem eens. Hij.. Het was genoeg. Meer dan dit kon ik niet aan. Ik draaide me om richting de bomen en begon te rennen. Ik herkende het bos niet, en dat maakte niet uit. Alles voelde beter dan de chaos die nu in mijn hoofd rond joeg. Een deel van me wilde vluchten, en een ander deel wilde terug. Mijn menselijke kant bleef Embry trouw, terwijl mijn andere kant hem al had verlaten. Ik zette mijn tanden in mijn arm om een gefrustreerde gil te dempen en liet me vervolgens ergens aan een rivierkant tegen een boom zakken. Mijn gezicht liet ik in mijn handen vallen terwijl ik mijn gedachten op een rijtje probeerde te krijgen. Het was hopeloos. Hopeloos.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Embry Call
    Knikkend kwam ik overeind terwijl ik de laatste tranen van mijn wangen afveegde. 'Bedankt Sam, ik weet dat het je plicht is, soms is het moeilijk om niet boos op je te zijn,' grinnikte er zachtjes achteraan. Samen liep we het trapje van de veranda af, waar Quil en Claire zich weer bij ons voegden. 'Jews weg?' kirde Claire terwijl ze haar grote ogen rond liet glijden om de mensen te bekijken. Verward keek ik rond, Jezebel was naar buiten gegaan maar ik had niet gemerkt dat ze was vertrokken. Angstig keek ik rond, wat zou er gebeurd kunnen zijn? Had ik iets verkeerd gezegd?
    'Waar is ze? Quil waar is ze!' schreeuwde ik terwijl ik de bosrand afspeurde. 'Em, rustig, ze komt wel weer terug, ze moest vast even ja... weg,' kalmeerde Quil me een beetje. Iets rustiger ging ik naast hem staan en liet mijn aandacht afleiden door Claire die begon te mopperen dat Jezebel had beloofd om mee cakejes te bakken. 'Em, kun jij op d'r passen? Jezebel zou inderdaad cakejes bakken dus ik heb een afspraak bij de tandarts gemaakt, en daar is Claire doodsbenauwd voor...' Zuchtend knikte ik mijn hoofd, 'kom op Clairebeer, wij gaan wel cakejes bakken, al heb ik geen flauw idee hoe...'
    Met een slinger gooide ik Claire over mijn schouder, terwijl mijn gezicht verdrietig stond en zetten koers naar de keuken.


    •

    Leah Clearwater

    Jezebel rende weg. Zonder ook maar na te denken volgde ik haar geur. Waarschijnlijk zou ik nu behoorlijk irritant en plakkerig zijn, maar het was niet eerlijk dat Sam zoiets deed. 'Sorry' mompelde ik. 'Sam moet je gewoon meer tijd geven. Hij is altijd zo.. Ongeduldig' mompelde ik. Nee, Sam wilde ik niet uitschelden. Tenminste niet uitschelden voor eikel ofzo. 'Je denkt nu vast dat ik gek ben. Maar het is gewoon, ik ben helemaal tegen mensenbloed. Dat is echt vreselijk. Maar ik heb het bij Bella gezien, en dan komt er nog is bij dat jij een halfbloed bent. Het is niet eerlijk' zuchtte ik. 'Je wilt alleen zijn. Ik ga al weg' knikte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sam Uley
    Ik liep door het bos terug om me te kalmeren. In de verte zag ik Jezebel zitten en na even getwijfeld te hebben, liep ik naar haar toe. "Hoi. Ehm... Het spijt me van net. Ik eh.. Ik wil even zeggen dat als je iets nodig hebt vanwege je zwangerschap je altijd naar Emily of mij toe mag komen en als je wat gezelschap wilt, dan vindt Emily dat alleen maar leuk." Ik haalde even diep adem. "Embry wil trouwens niets weten van Brynn en ik zal hem dus ook niets over haar vertellen. Ik wist niet dat hij niet meer wist wie ze was. Het spijt me echt. Kun je alleen als je ontdekt wie de mensen hier in de buurt vermoordt me dat vertellen?"

    [gewoon een random vampier zit ik te denken hoor, maar het zorgde voor een goede aanleiding :3]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    [Ik kan ff niet reageren, ga eerst douchen en daarna TVOH kijken. Kan ondertussen nog online komen en anders rond half elf]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jezebel Odys Fray
    Ik schudde mijn hoofd langzaam terwijl ik Leah naast me trok en haar vervolgens in een omhelzing trok. De tranen rolden onverbiddelijk langs mijn wangen terwijl ik de metaalachtige smaak van bloed in mijn mond voelde kleven. Mezelf bijten om de emoties niet te laten winnen was waarschijnlijk niet één van mijn doordachtste plannen geweest. ‘Ik kan het niet.’ Snikte ik hoofdschuddend tegen haar schouder. ‘Ik wil mezelf niet veranderen, ik wil Raphaël niet veranderen van zijn natuur als hij geboren is. Ik wil me niet aanpassen om hier te kunnen leven. Ik wil vampier kunnen zijn zonder dat Embry me walgelijk vindt. Ik wil dat hij eerlijk tegen me is. Brynn is zijn inprent, hij wil haar vergeten omdat hij haar niet herkend maar ik wil geen tweede keus zijn. Hij begrijpt het niet. Hij begrijpt míj niet.’ Ik weiger om Leah los te laten. Ze mag zich dan wel voordoen als de bitterste persoon in het reservaat: soms heb je gewoon iemand nodig die het wél begrijpt. Ik kijk op als ik Sam's stem hoor. Zijn goede bedoelingen zijn wel de laatste die ik nodig heb. ‘Ga weg. Ik word misselijk van je autoriteit.’ Sis ik zonder omkijken tegen Leah's schouder. Het kan me niet schelen hoe barmhartig hij is: hij wilde me net zoals ieder ander dwingen om op iets anders dan mijn instinct te gaan leven.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 21:40 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Hé, waar is Sam heen? Hij was net ook nog bij Jezebel om zijn excuses aan te bieden...]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    || Aangepast! :] ||


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Embry Call
    Als ik na een tijdje rondkijk in de keuken schiet ik spontaan in de lach. Het was Claire gelukt om me binnen een uurtje op te vrolijken, ook al was vrijwel de totale keuken verwoest en zat alles onder het bloem en suiker. Maar de cupcakes stonden op tafel, vijf in totaal, omdat de rest allemaal verpest was door inzakking of omdat ze op de grond waren gevallen in een muffingevecht.
    'Kom Clairebeer,' zeg ik kort. Met haar kleine handje in de mijne en de schaal met de vijf cupcakes in de andere lopen we samen naar de veranda, waar we naast elkaar op het trapje gaan zitten en zwijgend aan een eerste cupcake beginnen. 'Ewmby is lief,' fluistert Claire terwijl ze giechelend naar beneden kijkt en mij met een vertederde glimlach vooruit laat zitten kijken.


    NEW TOPIC
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143503

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 21:48 ]


    •

    [Dank je.]
    Sam Uley
    Moedeloos slofte ik terug naar huis. Ik had elk woord opgevangen dat ze tegen Leah had gezegd en het had me pijn gedaan. Ik wist dat Embry het zou moeten weten, maar ik kon het hem niet vertellen. Hoe moest ik hem ooit vertellen dat Jezebel niet wil veranderen? Hoe moet ik hem ooit uitleggen dat als ze dat niet doet ze niet hier kan blijven wonen? Het doet me pijn omdat hij een broeder van me is, een vriend, iemand die al te veel pijn had gehad in zijn leven.
    Ik zag hoe Emily me glimlachend aankeek terwijl ze wat spullen pakte. "Kun je dit even naar Embry brengen? Ik heb het één en ander gekocht voor zijn nieuwe huis." Ik knikte en draaide me weer om. Moest ik het hem nu al vertellen?



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 21:47 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis