• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Vier rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Jezebel, Collin en Brady.
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic.

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black
    Leah Clearwater - MadeByHades
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Alfa
    Quil AtearaShooter

    # Uley Roedel
    Sam Uley - PercyWood
    Jared Cameron
    Paul Lahote
    Brady Fuller - PercyWood
    Collin Littlesea - PercyWood

    # Mensen
    Emily Young - Overexposed
    Rachel Black
    Rebecca Black
    Kim Connweller
    Claire Young
    Renesmee Cullen - Overexposed

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - PercyWood
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Overexposed

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - Halfvampier - MadeByHades
    Charlie Mila Evergreen – Mens - Tsubaki
    Florence Ruth Campbell - Vampier - Overexposed
    Jezebel Odys Fray - Halvampier - Leave
    Eva Aiden Brooks - Mens - VolturiBoss

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 13:01 ]


    Leah Clearwater

    De golven ramden tegen de stenen en geloof het of niet, de zon kwam op en staarde naar de golven. De felle lichtstralen streelden over mijn huid en kriebelde over mijn gezicht. Als een meisje van vijf liet ik mijn benen bungelen over de rand. Verveeld tikte ik op de grond en liet ik me achterover vallen. Voorlopig zou ik wel een tijdje buiten blijven hangen. Ik zou wel slapen als wolf. Seth hoefde ik toch niet meer te zien, waarom zijn jongens van die eikels?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    PercyWood schreef:
    [Je bent even weg... O.O Wat heb ik gemist?]


    [Leah is kwaad op Seth omdat Seth ingeprent is, Jezebel is zwanger van Embry en Brynn is op wereldreis. Voor de rest is er bij de Cullens niks bijzonders gebeurd, dat ik weet.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MadeByHades schreef:
    (...)

    [Leah is kwaad op Seth omdat Seth ingeprent is, Jezebel is zwanger van Embry en Brynn is op wereldreis. Voor de rest is er bij de Cullens niks bijzonders gebeurd, dat ik weet.]

    [Maar Embry was toch ingeprent op Brynn..? *snapt er niks meer van* Ik ga straks wel teruglezen...]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    [Embry heeft geheugenverlies, of had]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MadeByHades schreef:
    [Embry heeft geheugenverlies, of had]

    [Ooh... Verklaart een hoop x'D]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    [Sam kan zo inspringen. Jezebel drinkt mensenbloed. Niet dat ik wil dat Jezebel weg gaat, maar is wel logisch dat Sam kwaad word o-o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ja, ik spring vanavond wel in :3]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    [Ik verveel me dood ;< Zit nu alleen maar Cher Lloyd & Little mix te luisteren]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jezebel Odys Fray
    ‘Raphaël.’ Herhaal ik hem met een klein glimlachje. Dat was een mooie naam, en hij was Italiaans. Wanneer Embry me van zich afhoud kijk ik hem een tijd lang vragend aan. ‘Een huis?’ Herhaal ik hem fronsend. Embry heeft een huis gekocht. Een huis. Ons eigen huis. ‘Dat is.. geweldig.’ Er vormt zich een glimlach rond mijn lippen wanneer ik mijn armen losjes rond zijn middel krul. ‘Een eigen plek.’ Grijns ik tegen zijn borst, waarna ik mijn ogen kort sluit.
    Een eigen huis, voor ons eigen gezinnetje. La Push is een mooie plek, en ik hoop dat de Blackwells in de buurt blijven wonen. Het zou jammer zijn als ze dit alles zouden missen. Hoewel Embry blij is, kan ik ook de zorgen in zijn donkerbruine irissen ontdekken. ‘Het komt echt goed, Em. Als je eens zou weten wat ik allemaal al heb meegemaakt. Naast mijn hele verleden, is een zwangerschap niets.‘ Probeer ik hem met een onschuldig glimlachje gerust te stellen, waarna ik op mijn tenen ga staan om een kus op zijn lippen te kunnen drukken.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Embry Call
    Voorzichtig glimlachend knik ik mijn hoofd terwijl Jezebel mijn zorgen over de zwangerschap probeert weg te nemen. Diep binnen in mezelf weet ik dat haar dat nooit helemaal zal lukken, ik heb de zwangerschap van Bella in zijn geheel gezien in Jacob's gedachten tijdens een van de wachtrondes en ik wilde niet dat dat bij ons ook zo ging gebeuren, ook al was Jezebel een halfvampier. Ik hoopte maar dat mijn wolfgenen de overhand zouden hebben en het kleine ventje dingen van haar heel liet zodat alles rustig zou verlopen en dat hij zo snel mogelijk in mijn armen kan liggen.
    'Er moet nog wel wat aan het huisje gebeuren,' vertel ik zacht, 'maar dat regel ik wel met de jongens. Quil zou vandaag al langsgaan om de keuken af te maken waar we afgelopen week aan zijn begonnen,' zeg ik met een grote glimlach op mijn gezicht. Het plan was geweest om het huisje zo lang mogelijk als verrassing voor Jezebel te houden, maar ik wilde mijn vreugde met haar delen en dat kon alleen maar op deze manier. 'Ik moet het Tiffany nog wel vertellen, dat ik niet meer thuis zal wonen, maar ze zal het vast wel begrijpen...' zeg ik aarzelend. Mijn arme moeder, haar enige zoon zou het huis uitvliegen waardoor ze eenzaam zou achterblijven. Nou ja, eenzaam... Ik kende geen drukker en socialer mens dan mijn moeder dus dat zou wel goed komen, het was alleen even wennen in het begin.
    Zachtjes laat ik mijn handen langs Jezebels buik glijden, 'Raphaël,' zeg ik nogmaals waardoor de glimlach op mijn gezicht nog groter wordt.


    Jezebel Odys Fray
    ‘Had me laten helpen. Ik ben minstens even sterk en heb veel meer smaak.’ Plaag ik hem met een lichte grijns, waarna ik mijn vingers door zijn lokken laat glijden en vervolgens een tevreden zucht slaak. Raphaël. ‘En zijn tweede naam? Alle volwaardige Italianen hebben een tweede naam. Jezebel Odys Fray, is de mijne. Hoewel Fray de achternaam van mijn vader was. Die van mijn moeder was geloof ik Degorgi.’ En verschijnt een frons boven mijn ogen terwijl ik me probeer te bedenken hoe ze ook al weer volledige heette. Amàntis Guliana Degorgi, volgens de Blackwells. ‘Raphaël Embriël Call.’ Grinnik ik, wanneer ik me bedenk dat Embry in het Italiaans afgeleid zou zijn van Embriël - evenals Raphaël - een engel. Ithuriël is ook afgeleid van een engel, dat was in zijn tijd heel normaal. Ik kan niet wachten om in ons eigen huis te wonen. Rust en privacy. Ik vraag me af hoe we Raphaël zullen gaan opvoeden. Hij mag immers nooit vergeten hoe speciaal hij is. Deels wolf, deels vampier en deels mens. En hoewel ik weet dat Embry niet dol is op het vampier zijnde, zal ik hem ook daarin de mooie dingen leren. Raphaël is uniek, en hij is helemaal van Embry en mij.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Embry Call
    De warmte die plotseling als een vuurpijl door mijn lichaam schiet als Jezebel de naam 'Raphaël Embriël Call' uitspreekt is onbeschrijfelijk. Nooit had ik gedacht dat er iemand op de wereld zou rondlopen die mijn naam zou dragen, die werkelijk van mijn eigen vlees en bloed zou zijn en die me voor altijd zou aanspreken met 'papa', 'pap' of 'pa'. Snel knik ik mijn hoofd heen en weer, waarbij de grote glimlach op mijn gezicht niet meer weg te vegen is. 'Ik vind het een prachtige naam lieverd,' fluister ik zacht. Het voelde goed om Raphaël niet meer 'de baby' of 'hij' te noemen, nu hij een naam had was hij al een deel van de familie, was hij onlosmakelijk met ons verbonden en kon er niets meer fout gaan.
    Glimlachend til ik Jezebel in mijn armen en ga voor het raam staan terwijl we naar het uitzicht van de kliffen kijken. 'Daar ligt ons huisje ergens schat,' grinnik ik, 'en ik beloof dat jij ook nog enige inbreng hebt in de inrichting ervan, met jou gewéldige smaak,' kuch ik er plagend achteraan. Het beeld van het kleine witte huisje doemt in me op, de voordeur slingert open en er komt een klein, getint jongetje naar buiten rennen met chocoladebruinen krullen en felgroene ogen met een bruin randje. Binnen een seconde is hij naar de bosrand gerend en weer terug, duidelijk op vampiersnelheid en lacht hij tinkelend waardoor alles en iedereen stil valt. In een flits is het jongetje weg en staat er alleen nog maar een grote, chocoladebruine wolf met dezelfde kleur ogen als het jongetje die me vragend aankijkt. Snel schud ik mijn hoofd en kijk Jezebel glimlachend aan terwijl ik haar voorzichtig weer op haar voeten neerzet en een kusje op haar buikje druk.


    Renesmee Carlie Cullen

    "Embwry ewn wie?" zeg ik met mijn mond vol, wat me een geërgerde blik en een zucht van mama oplevert. Snel slik ik mijn eten door en herhaal mijn vraag. Voor zover ik wist was Brynn met Embry samen. Misschien had papa zich vergist in de naam, maaar dat leek me echt heel erg raar. Papa vergiste zich echt helemaal nooit. Wacht even, zei hij nou kindje? "Wacht, is Brynn zwánger?" zei ik met een tikkeltje afschuw in mijn stem, ik haate zwangerschap. Niet omdat ik kleine kinderen haatte, in tegendeel zelfs. Maar omdat ik wist dat ík degene was die mama bijna had vermoord, omdat ze zwanger was van mij. Aan de andere kant, hoe schattig was het, een kindje van Brynn en Embry. Het lukte me niet helemaal om het kindje voor te stellen, maar ik wist zeker dat het echt een hele mooie combinatie ging worden.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Edward Cullen
    Even keek ik naar de grond, waarna ik mijn blik weer op Renesmee's gezicht richtte, die dacht dat Embry en Brynn samen een kindje gingen krijgen in plaats van Embry en Jezebel. 'Embry en Jezebel,' herhaalde ik opnieuw, wat een stomverbaasde uitdrukking op Renesmee's gezicht opleverde. Zuchtend nam ik plaats op een kruk en leunde met mijn beide onderarmen op het koele blad van het aanrecht. 'De avond dat jij met Brynn voor de tweede keer naar de discotheek zijn gegaan heeft Embry Jezebel leren kennen, ze hebben gewoon samen gedanst en dat was het. Toen Embry naar huis ging is hij aangevallen door een bende jongens en heeft rake klappen gekregen doordat hij alleen was en niet kon transformeren in een volle club. Een van die klappen raakte zijn hoofd zodanig hard dat hij last had van een hersenschudding en geheugenverlies, hij herkende zelfs Quil niet meer...'
    Even stopte ik om naar haar reacties te kijken, maar een snelle hoofdbeweging van Renesmee gaf aan dat ik door moest gaan. 'Iemand uit de clan van Jezebel heeft het vermogen te spelen met herinneringen en heeft vrijwel alles bij Embry terug gezet, maar omdat hij Brynn niet kende kon hij dat niet doen, Embry wist niet meer dat hij ooit met Brynn was ingeprent en werd verliefd op Jezebel.'


    Jezebel Odys Fray
    Ik knik langzaam. Ons eigen huis. ‘Ithuriël heeft me beloofd mijn spullen terug te geven wanneer ik er een geschikt plekje voor had gevonden. Het is niet veel, het meeste heb ik van mijn biologische moeder gekregen.’ Geef ik met een lichte glimlach toe. ‘En een paar foto's, maar die zijn verschrikkelijk. Ik had vroeger het haar van een poedel.’ Grinnik ik hoofdschuddend. ‘Kom.’ Gebied ik hem, waarna ik zijn hand vastpak en vervolgens naar de voordeur loop. ‘Ik wil mijn huis zien.’ Grijns ik hem vrolijk toe, terwijl mijn blik vragend over Embry glijd. Ik zie hem al voor me met ons kleine jongetje in zijn armen. Hij is perfect. Ik weet zeker dat hij een geweldige vader zal zijn. Zonder morren trek ik hem mee naar buiten, en begin vervolgens op een ietwat vampier loopje richting de kliffen te wandelen. De zee vult de korte stilte op, en brengt een glimlach rond mijn lippen. Het First Beach is ongetwijfeld één van de mooiste stranden die ik ken.
    Mijn vingers glippen kort door mijn lokken voor ik langzaam stop om de omgeving in me op te nemen. De bosrand begint op enkele meters achter het zand en maakt een grens tussen strand en het vaste land. Het is een bijzondere plek.


    Feel the fire, but do not succumb to it.