• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Vier rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Jezebel, Collin en Brady.
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic.

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black
    Leah Clearwater - MadeByHades
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Alfa
    Quil AtearaShooter

    # Uley Roedel
    Sam Uley - PercyWood
    Jared Cameron
    Paul Lahote
    Brady Fuller - PercyWood
    Collin Littlesea - PercyWood

    # Mensen
    Emily Young - Overexposed
    Rachel Black
    Rebecca Black
    Kim Connweller
    Claire Young
    Renesmee Cullen - Overexposed

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - PercyWood
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Overexposed

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - Halfvampier - MadeByHades
    Charlie Mila Evergreen – Mens - Tsubaki
    Florence Ruth Campbell - Vampier - Overexposed
    Jezebel Odys Fray - Halvampier - Leave
    Eva Aiden Brooks - Mens - VolturiBoss

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 13:01 ]


    Embry Call
    'Weet ik veel,' brom ik zachtjes, terwijl ik me concentreer op de zachte en lichte aanrakingen van Jezebel op mijn onderbuik. Even schiet het beeld van Leah met een van pijn vertrokken gezicht weg als ze Sam en Emily samen ziet. 'Ze kan Sam denk ik niet vergeten, ze denkt dat iedereen haar zo laat vallen,' mompel ik er zacht achteraan. Eerlijk gezegd zou ik het niet precies weten, ik probeer in mijn herinneringen naar momenten te graven dat Leah er iets over heeft laten vallen, maar op de een of andere manier heb ik dat nooit echt in me opgeslagen. 'Het is algemeen bekend dat jongens zich daar niet zo druk over maken en daar niet veel over nadenken Jez,' brom ik dan weer zachtjes. Leah was een leuke meid, werkelijk waar, maar als ze zo bitter en chagrijnig deed had ik geen zin om in haar hoofd te gaan graven naar oplossingen die haar zouden kunnen helpen. Misschien was dat wel iets voor in de toekomst, omdat ze Jezebel zo goed had geholpen en voor de volle honderd procent achter onze keuze en achter ons kleine hummeltje leek te staan, alsof ze het zelf graag zou willen en het daarom maar op deze manier moest doen.'
    'Jez,' kreun ik zachtjes, waarna ik haar bewegende hand van mijn onderbuik afhaal en hem op mijn borst leg om te voorkomen dat mijn erectie nog meer begint te groeien. Het was me gelukt de gedachten uit te bannen, maar als Jezebel over mijn onderbuik ging wrijven was het einde verhaal. Snel druk ik een klein kusje op haar voorhoofd, 'anders komt de grote geweldige seksgod weer in me naar boven,' grinnik ik zacht als uitleg terwijl ik mijn gezicht in haar haren druk en de vertrouwde geur opsnuif om hem voor de zoveelste keer goed in mezelf op te nemen.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 8:33 ]


    Jezebel Odys Fray
    ‘Hm. Ik zal haar vragen of ze misschien een keer mee wil, er even tussenuit. Er zijn zat leuke jongens voor haar, als ze maar dronken genoeg is.’ Grinnik ik plagerig, waarna ik me bedenk op wat voor type Leah zou vallen. ‘Leah verdiend veel beter dan Sam. Iemand die tegen haar humor bestemt is, in ieder geval.’ Ik haal een hand door mijn lokken en kijk onschuldig opzij wanneer Embry begint te klagen over mijn aanrakingen. ‘Slaap lekker.’ Ik buig voorover en druk een zachte kus tegen zijn lippen, voor ik me gelukzalig tegen zijn lichaam nestel. Het vermoeide gevoel laat ik op de vrije loop wanneer ik mijn ogen sluit en mezelf voel wegzakken in een fijne slaap.

    || New day? ^-^ ||


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Embry Call
    Met een zachte kreun open ik moeizaam mijn ogen, Jezebel ligt nog slapend opgekruld onder de dekens waardoor ik mezelf ervan weerhoudt uitgebreid uit te rekken om mijn spieren los te krijgen. Even knipper ik een paar keer tegen het licht waarna ik mezelf geruisloos uit het warme bed laat glijden. Voor een ogenblik frons ik mijn wenkbrauwen, het leek even alsof Jezebels buik flink was gegroeid. Snel schudde ik mijn hoofd, dat was niet mogelijk, toch?
    Met een stel nieuwe kleren schiet ik de kamer uit, douche me snel en loop daarna de trap af terwijl ik een zwart, strak t-shirt over mijn hoofd trek. Met een grote hap lucht stap ik de keuken binnen, waar mijn moeder met grote ogen op me zit te wachten. Zoals altijd voelde ze het aan dat er iets was, dat ik iets moest vertellen. 'Jezebel is zwanger,' flapte ik er in een klap uit. Niet anders dan verwacht voel ik binnen een paar seconden haar vertrouwde armen om me heen en laat ik mijn hoofd op haar schouder vallen terwijl er wat tranen langs mijn wangen glijden van de emoties van de afgelopen nacht. 'Gefeliciteerd lieverd,' fluistert ze zacht.


    Jezebel Odys Fray
    Het duurt enkele seconden voor ik mijn ogen wil openen. Ik had prettig geslapen en zou het liefst nog enkele uurtjes blijven liggen - gewoonweg om wat extra's op te slaan wanneer een nacht geen slaap aan de pas zou komen. Embry is beneden, te horen aan zijn ademhaling. Ik voel me ergens opgelucht dat Tiffany het weet. Ik werp een slinkse blik op mijn spiegelbeeld wanneer ik de koude tegels van de badkamer heb bereikt. Voor mij is het wel duidelijk te zien dat mijn buik aan het groeien is. Er rolt een kleine glimlach over mijn gezicht wanneer ik me heb ontdaan van mijn kleding en een lange, warme douche neem. Ik verruil een handdoek voor een gewoonlijke blouse en maak een vluchtige vlecht in mijn lokken voor ik naar beneden loop. De keuken ruikt naar ontbijt, iets waar ik bijzonder veel zin in heb. Voor ik plaatsneem op één van de schattige, houten stoeltjes kus ik Embry eerst zachtjes tegen zijn wang.
    Mijn maag rommelt wanneer ik langzaam een geroosterd broodje naar binnen werk. ‘Deze zijn verrukkelijk.’ Glimlach ik naar Tiffany wanneer ik een klein croissantje in mijn mond heb geproefd. Het gele glas met jus 'd orange heeft een smaak van ijzer, maar dat is gewoon iets dat altijd zal blijven. Enkel bloed heeft geen nasmaak, en voor nu heb ik meer de behoefte aan echt eten.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Embry Call
    Glimlachend kijk ik toe hoe Jezebel haar ontbijt opeet en wat sap drinkt. Wanneer ze weer opstaat valt het me opnieuw op dat haar buik is gegroeid, waardoor ik mijn wenkbrauwen nadenkend frons, wat me een tik op mijn hoofd van mijn moeder oplevert. 'Ik ga werken, gedraag je en een fijne dag samen,' glimlacht ze voordat ze de achterdeur achter zich dichttrekt.
    Vragend kijk ik Jezebel vanaf de andere kant van de keukentafel aan. 'Ik weet dat het sneller gaat dan bij normale mensen, maar is je buik niet al wel heel snel gegroeid?' Vraag ik zacht met knalrode wangen. Ik had werkelijk geen enkel verstand van dat babygedoe maar ik wist wel dat een buik niet van de ene op de andere dag zo veel gegroeid kon zijn. 'Het zou toch vijf maanden duren?' frons ik opnieuw, 'nu lijkt het wel vijf dagen,' grinnik ik erachteraan terwijl ik haar daarna stl blijf aankijken.


    Leah Clearwater

    Ik was in wolfvorm in slaap gevallen. Gapend werd ik wakker. Even schudde ik mijn kop, vervolgt door genies. Brommend en grommend transformeerde ik terug, rende naar mijn huis, glipte ongezien het huisje binnen en kleedde me om. Met een kussen mepte ik Seth wakker en keek hem fel aan. 'Opstaan, uk' mompelde ik chagrijnig en ik pakte cornflakes uit de kast, die ik in een schaaltje deed en er wat melk bij deed. Ik at normaal, alhoewel het nogal veel was. Mompelend en klagend at ik mijn cornflakes op en liep naar buiten. Zuchtend liep ik naar de klif en ging in een kleermaker op de rand zitten.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 21:07 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jezebel Odys Fray
    ‘Het is een sterke baby, en ik ben veel verfijnder dan een mens, dus zie je het denk ik sneller.’ Ik haal mijn schouders langzaam op en werp een blik op mijn buik. Ik heb nooit geweten hoe het is om dik te zijn, een grappige ervaring als je het mij vraagt. ‘Ik hoop enkel dat hij niet te veel breekt, het voelt echt.. Vreemd als zulke dingen genezen.’ Glimlach ik schaapachtig uit ervaring. ‘Als een mens zwanger is van een vampier, breekt het vampierkind veel botten om ruimte te vinden. Die botten helen echter enorm traag waardoor het kind andere dingen weg moet duwen om te kunnen blijven groeien. Ik genees veel sneller en ben veel soepeler dan een mens, dus is het voor mij slechts.. Vervelend als ik iets breek of iets dergelijks.’ Ik schenk Embry een glimlach, waarna ik overeind kom en op mijn tenen ga staan om een kus op zijn lippen te kunnen drukken. ‘Maak je geen zorgen, Em. Alles komt goed.’ Ik strijk zacht langs zijn wang, waarna ik mezelf omdraai en uit de gang mijn zwarte laarzen gris. ‘Ik wil een naam. 'Baby' of 'hij' klinkt zo afstotelijk. Wat dacht je van Mio? Of Savero? Caio? Camillo? Chrystian? Gabrio?’ Ik slaak een lange, diepe zucht, waarna ik mijn schouders ophaal. Ik zou het niet weten.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Zelf vind ik Celio een leuke naam ;p, maar ik ben niet bepaald goed met namen :c ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Hihi, ik vind Raphaël / Raffael een erg mooie naam ;D. ||


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Puh, als ik een jongen was zou ik Ravi heten >_>]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Alles beter dan Timothy o_o' ||


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Nee, die naam is supercute! Ik zit nu ondertussen Derek Ogilvie te kijken. Zou mijn mams heen moeten gaan, maar als ik begin dan word het weer een week janken >_<]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Super druk met school, sorry :/ ||

    Isabella Marie Cullen

    Lang voordat de film afgelopen is hangt Renesmee half slapend tegen mij aan, haar ogen vochten merkbaar tegen de slaap. Als we op het punt zijn gekomen dat Edward en ik vertrokken slaapt ze helemaal. Een kleine glimlach speelt om mijn lippen heen als ik voorzichtig op sta en haar daarmee tegen Edward aan leg. De film zet ik op pauze en ik kijk Edward met een kleine glimlach aan.

    Het is niet heel erg laat als Nessie wakker wordt, meestal is ze later. Aangezien Edward haar gedachten al een tijdje op gang had horen komen had ik genoeg tijd om pannenkoeken voor haar te maken, met een klodder chocoladesaus erbovenop natuurlijk. Om het toch nog wat gezonder te maken - op veel aandringen van Edward - had ik er toch maar wat schijfjes banaan er aan toegevoegd.

    Renesmee Carlie Cullen

    Nadat ik me had omgekleed en mijn gezicht had gewassen liep ik de gang op. Gisteravond had ik echt heel erg veel foto's en een heel stuk film gezien van de bruiloft van papa en mama. Ik stelde me voor hoe mijn bruiloft eruit zou zien, of ik het ook buiten zou gaan houden. Een kasteel bruiloft leek me ook echt heel erg mooi. Het grappige was dat de bruidegom telkens Jacob was. Direct schudde ik de gedachte hiervan uit mijn hoofd, Jacob was gewoon een hele goede vriend. Zodra ik de gang op liep drong de geur van pannenkoeken mijn neus binnen. "Jammie.." mompelde ik zachtjes terwijl ik de geur volgde naar de keuken.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Embry Call
    Het vooruitzicht dat Jezebel een aantal gebroken botten in haar lijf had maakte dat er een rilling langs mijn ruggegraat naar beneden trok en er kippevel op mijn armen kwam te staan. 'Toch vind ik het snel, je buik,' brom ik zacht terwijl ik mijn armen rond haar schouders sla en mijn wang op haar haren leg. Misschien zou ik er met Carlisle over kunnen praten, hij zou vast nog wel weten hoe het bij Bella en Renesmee was gegaan, dat had ook geen vijf maanden geduurt... Kort schud ik mijn hoofd om de gedachten uit te bannen die er doorheen spoken. Automatisch moet ik glimlachen als Jezebel over de naam van de kleine begint te mopperen, ik snap dat ze het geen 'baby' en 'hij' meer wil noemen als ze dat kleine hummeltje binnen in zich voelt ronddraaien. Zuchtend denk ik na, in Italiaanse namen ben ik nooit goed geweest. 'Uhm - Misschien zoiets als Matteo, of Raphaël, dan kun je er nog Amerikaanse afkortingen van maken als hij dat zelf graag zou willen,' probeer ik aarzelend. Direct erachterna laat ik een diepe zucht, ik was hier niet bepaald goed in maar die kleine zal uiteindelijk toch een naam moeten gaan krijgen.
    Plotseling schoot me iets te binnen waardoor de glimlach op mijn gezicht nog groter wordt. Ik strek mijn armen zodat Jezebel een aantal stapjes naar achteren moet doen en me met een vragende blik aankijkt. 'Heb je dat huisje gezien vlakbij de klif? Het staat een einde van de andere huisjes af, het is wit met een zwart dak en is al heel lang verlaten...' Tot mijn vreugde zie ik Jezebel voorzichtig knikken. Met een grote grijns en een fonkeling in mijn ogen begin ik dan opnieuw te vertellen, 'ik heb het gekocht,' fluister ik zacht, 'het is van ons.'

    Edward Cullen
    De hele nacht heeft Renesmee slapend tegen me aan gelegen en heb ik genoten van de dromen die haar overvielen in haar slaap. Ik kon er uren naar kijken maar op het moment dat haar gedachten actiever werden merkte ik tot mijn spijt op dat er voor vandaag een einde aan was gekomen. Ook al was het me niet erg bevallen dat ze had gedroomd over een bruiloft met Jacob, ik zou er op den duur toch aan moeten gaan geloven... 'Jummie,' hoor ik Renesmee even later uit de keuken zeggen, als ik opmerk dat ik in mijn gedachten verzonken nog steeds op de bank zat. Langzaam loop ik ook naar de keuken en leun met mijn schouder tegen de deurpost aan. 'Ik heb nog een nieuwtje, trouwens,' zeg ik met een grote glimlach, 'Embry en Jezebel zijn in verwachting, ze krijgen een kindje.'


    [Je bent even weg... O.O Wat heb ik gemist?]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis