• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Vier rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Jezebel, Collin en Brady.
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic.

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black
    Leah Clearwater - MadeByHades
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Alfa
    Quil AtearaShooter

    # Uley Roedel
    Sam Uley - PercyWood
    Jared Cameron
    Paul Lahote
    Brady Fuller - PercyWood
    Collin Littlesea - PercyWood

    # Mensen
    Emily Young - Overexposed
    Rachel Black
    Rebecca Black
    Kim Connweller
    Claire Young
    Renesmee Cullen - Overexposed

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - PercyWood
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Overexposed

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - Halfvampier - MadeByHades
    Charlie Mila Evergreen – Mens - Tsubaki
    Florence Ruth Campbell - Vampier - Overexposed
    Jezebel Odys Fray - Halvampier - Leave
    Eva Aiden Brooks - Mens - VolturiBoss

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 13:01 ]


    Renesmee Carlie Cullen

    Bijna alle foto's hebben wel een grappig verhaal dat ze met zich meedragen. De rare foto van Charlie en papa samen, de foto van mama's schoolvrienden. We bekijken ze allemaal aandachtig en lachen bij de grappige. Na dat nog een tijdje hebben gedaan, besloot ik vragen te stellen die ik nog nooit eerder had kunnen stellen. "Hoe is mama er eigenlijk achter gekomen dat jij een vampier was?" ik had het verhaal een keer van tante Rosalie gehoord, maar nooit kwamen de details aan bod. "Want mama werd pas een vampier nadat ik er was, toch?" vroeg ik daarna zacht.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    {Hadden Emily of Seth al gereageerd?}


    Tijd voor koffie.

    [Nope]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    {*Zet de liftmuziek aan*
    TumtumtumtumTumtumtumtumTumtumtumtumTumtumtumtumTumtumtumtumTumtumtumtumTumtumtumtumTumtumtumtumTumtumtumtum}

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 17:55 ]


    Tijd voor koffie.

    [Oke....]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    {+ Trouwens, jij doet ook mee aan die andere ;D, ik heb mezelf opgegeven voor Alice ^^}


    Tijd voor koffie.

    [Leah is le mine]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Edward Cullen
    Glimlachend kijk ik naar Renesmee, ze was altijd al een slimme en nieuwsgierige meid geweest, het heeft iets langer geduurd dan ik had verwacht voordat ze met deze vragen is gekomen, maar zoals ik al had verwacht had ze er vol interesse bij gekeken. 'Mama heeft het zelf uitgezocht,' zei ik met een lichte toon van trots in mijn stem toen ik even naar Bella keek, 'ze is zelf op onderzoek uitgegaan en ik heb haar gedachten bevestigd. Nou ja - Niet haar echte gedachten, want die kon ik natuurlijk niet horen, wat me mateloos frustreerde, maar ze heeft het me zo'n beetje gevraagd. Ik kon het niet laten om bij mama weg te blijven, je moest eens weten hoe lekker ze rook Nessie,' zei ik licht grinnikend en denk terug aan het eerste moment waarop ik Bella had gezien en geroken in het biologie lokaal. 'Nog meer vragen?' vraag ik met een schuine glimlach.

    Embry Call
    Op het moment dat Jezebel haar benen om me heen sloeg en me zo dichter tegen haar aantrok knapte er iets in me, ik weet niet precies wat er gebeurde maar het werd een tijdje wazig voor mijn ogen. Mijn gedachten en verlangens leken een eigen leven te leiden en voor ik wist lag ik boven op haar, terwijl ik passioneel zoende en mijn handen langzaam over haar lichaam heen en weer liet glijden. Zwaar ademend brak ik de kus af, waardoor mijn zicht weer iets helderder werd en ik beter - en verstandiger - kon nadenken. 'Jez,' fluister ik zachtjes en machteloos, ik wist dat het niet lang meer zou duren voordat ik de totale controle zou verliezen en dat wilde ik absoluut niet laten gebeuren. Haar ogen, die blik, ze daagde me uit, ik wist het en ik kon er niets - helemaal niets - tegen doen, ze had me totaal in haar macht waardoor ik opnieuw haar lippen tegen de mijne drukte en in een wilde poging probeerde mijn t-shirt over mijn hoofd te trekken. Toen ik merkte dat het onbegonnen werk was had ik de beslissing snel gemaakt, met een luide scheur verloor ik mijn t-shirt dan in reepjes op de grond naast het bed viel, terwijl ik haar passioneel door bleef zoenen en haar handen over de huid van mijn borst voelde glijden. 'Jez,' fluisterde ik opnieuw, als teken dat ze nu nog terug kon als ze dat zou willen, wat ik stiekem niet hoopte.


    Jezebel Odys Fray
    Het was zo.. Geweldig om te zien hoe hij zijn verstand verloor, en samen met de kleding achterliet in een uithoek van de schemerende kamer. Hij probeerde meerdere keren zijn verstand terug te halen, maar dat leek onbegonnen werk tegen mijn afwachtende blik. Hij was misschien sterker in zijn lichamelijke toestand - geestelijk opperde ik hier nu de overhand. Het was een fijne overhand, dat wel. Mijn vingers vlochten door zijn lokken terwijl mijn lippen tegen die van hem leken te kleven. Misschien was het niet mijn slimste zet: twee onnatuurlijk sterke, passionele mensen op een zwak bed, in een breekbaar huis.
    Op dit moment, zou ik echter voor alles de schuld op me nemen. Als ze me dit moment maar zouden laten begaan. ‘Embry.’ Hoewel mijn toon normaal bestraffend zou hebben geklonken, was het nu niets meer dan een verveelde, opgehitste kreun. ‘Jij bent mijn, en jij laat je lipjes met rust voor ik ze er af ruk.’ Ik glimlachte onschuldig terwijl ik hem opnieuw in een liefdevolle zoen trok. In tegenstelling tot Embry lukte het mij wel om mijn shirt geruisloos over mijn hoofd te trekken en met een boogje naast het bed te laten landen. Al die tijd hield ik Embry keurig gekooid tussen mijn benen en de dwingende kracht in mijn handen. Hij hoefde zich geen zorgen te maken over een preuts meisje: die fase lag al ver genoeg achter me.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    || Serieus, had ik net een lange reactie geschreven, valt mijn iPad uit :/ Ik schipbrug hem straks nog een keer. Waar moet ik met Emily op reageren dan? ||

    Woah! Mooie autocorrectie!
    Ik schipbrug hem zo joh, ja..
    Ik bedoel natuurlijk schrijf..

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 18:45 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Embry Call
    Op het punt dat Jezebel me plagend aankeek, haar t-shirt over haar hoofd trok en het speels op de grond naast het bed liet vallen werd alles weer wazig voor mijn ogen. Opnieuw verloor ik de controle, dit keer voor een langere periode, ik genoot van alle aanrakingen, ik genoot van alle geluiden en ik genoot van Jezebel. Het enige waar ik me op dat kan focussen was haar aanwezigheid die de hele kamer, en vooral mijn hele gedachten vulden. Mijn handen verplaatsen zich zodanig dat ze geen enkel plekje van haar huid oversloegen, tot het punt dat ze aankwamen op haar rug, bij de sluiting van haar bh. Binnen een seconde merkte ik dat haar bh naast haar t-shirt op de grond was gevallen en even keek ik diep in haar ogen voordat ik mijn blik langzaam naar beneden liet glijden. De zachte kreun die uit mijn keel kwam was onontkombaar en snel kneep ik mijn ogen dicht om mezelf iets beter onder controle te krijgen.


    Jezebel Odys Fray
    Er rolde een kinderlijke grinnik over mijn lippen toen Embry zijn ogen dichtkneep, en zachtjes kuste ik zijn kaak, naar het puntje van zijn kin en de kloppende adamsappel in zijn keel. Het was zo schattig om te zien hoe zijn spieren onder mijn lippen vertrokken terwijl ik een reeks kusjes over zijn borst drukte.
    Mijn vingers gleden over zijn broek die nog in de weg zat, en uiteraard schopte ik hierbij mijn eigen jeans van mijn benen. Hiervoor dankte ik Tiffany dat ze zo lief was geweest het huis te verlaten voor Embry had toegestemd. Het was een lieve vrouw, kon ik hem beamen. Mijn vingers gleden kort door mijn lange lokken, om deze uit mijn gezicht te houden. Mijn wangen gloeiden toen ik hem een uitdagende blik toewierp. ‘Make me.’ Ik sloeg mijn armen over elkaar en stak mijn tong uit waarna ik een lok om mijn wijsvinger wikkelde. Het was leuk om Embry te plagen, en misschien had hij wat.. Zelfvertrouwen nodig.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Embry Call
    Toen uiteindelijk ook onze spijkerbroeken op de grond naast het bed waren beland wist ik dat er geen weg meer terug was, dat het nu werkelijk ging gebeuren en dat we er allebei klaar voor waren. Vreemd genoeg verdween voor een groot gedeelte het ongecontroleerde gevoel wat ik al die tijd binnen in me had gevoeld en was alles in de kamer en van Jezebel helderder dan voorheen. 'Make me,' fluistert ze uitdagend, waarbij ze haar armen over elkaar sloeg, haar tong uitstak en tegelijkertijd een haarlok om haar wijsvinger wikkelde. Grijzend liet ik mijn heupen iets naar beneden zakken - waarbij mijn boxer ontzettend knelde - waardoor Jezebel kon voelen wat ze precies met me deed en wat de gevolgen daarvan waren. Plagend liet ik vervolgens mijn vinger langs de rand van haar ondergoed glijden en bracht mijn lippen naar haar oor, 'stel je voor dat ik nu ineens opsta en wegloop,' fluister ik speels, waarbij ik tegelijkertijd een stuk van haar ondergoed omlaag trek en zachtjes in haar oorlel bijt. Ik bijt even op mijn onderlip als ik haar uitdagend aankijk en druk onze voorhoofden dan lichtjes tegen elkaar aan als ik mijn eigen boxer naar beneden laat glijden.


    [-Leest nogsteeds niks]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Awh, I feel almost quilty for you :'D Sorry, I am a born perv 8] ||

    Jezebel Odys Fray
    Ik voel dat mijn tanden in mijn onderlip zakken wanneer Embry zich op mijn schoot laat zakken en daarmee zijn erectie plagend tegen mijn benen drukt. Wel, ik wist niet dat een wolvenjongen dat ooit nog eens voor mij zou doen, dus dit is een amuserende wending. Wanneer hij zich voorover buigt en de huid van mijn rechteroor zacht beroerd, voel ik een opkomend pruillipje verschijnen. ‘Dat zou je niet kunnen, noch willen.’ Vertel ik hem glashard, waarbij mijn stem een octaaf hoger klinkt. Ik zie toe hij zijn laatste kledingstuk verdwijnt en grijns plagerig wanneer ik mijn linkerhand om zijn mannelijkheid plaats. Mijn lippen glijden zacht over zijn mond waarna ik een klein kusje op de kwetsbare huid druk. ‘Weet je dat 70% van de vrouwen een dominante man prefereert?’ Ik hik lachend wanneer ik hem naar me toe trek en zacht in zijn oor blaas. ‘Ik ben graag een leider, weet je.’ Ik streel de huid van zijn sleutelbeen zachtjes waarna ik hem een glimlach schenk. Een originele, Jezebel Fray glimlach. Helemaal voor hem alleen. ‘Maar, ik zal mijn liefde voor jou laten blijken en deze dans mag jij leiden.‘ Ik druk mijn lippen tegen zijn keel, waar zijn bloedaderen door heen lopen. Ik sluit mijn ogen en glimlach tegen de geur van bloed. Alsof ik wil zeggen niet deze keer. ‘Ik hou van je, Embry Call.’ Fluister ik vervolgens zachtjes.


    Feel the fire, but do not succumb to it.