• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Vier rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Jezebel, Collin en Brady.
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic.

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black
    Leah Clearwater - MadeByHades
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Alfa
    Quil Ateara – Shooter

    # Uley Roedel
    Sam Uley - PercyWood
    Jared Cameron
    Paul Lahote
    Brady Fuller - PercyWood
    Collin Littlesea - PercyWood

    # Mensen
    Emily Young - Overexposed
    Rachel Black
    Rebecca Black
    Kim Connweller
    Claire Young
    Renesmee Cullen - Overexposed

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - PercyWood
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Overexposed

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - Halfvampier - MadeByHades
    Charlie Mila Evergreen – Mens - Tsubaki
    Florence Ruth Campbell - Vampier - Overexposed
    Jezebel Odys Fray - Halvampier - Leave
    Eva Aiden Brooks - Mens - VolturiBoss

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 13:01 ]


    •

    Renesmee Carlie Cullen

    Mama schenkt me een kleine glimlach, een die bijna niet te zien is. "Maar, geloofde ze dat dan?" sputterde ik verbaasd. Ik was ermee opgegroeid, en had het met mijn eigen ogen gezien. Maar mensen dachten dat het gewoon verhaaltjes waren, en waarschijnlijk ook nog dat we in vleermuizen konden veranderen. "Ik bedoel, wat zei je dan tegen haar?" vervolgde ik mijn vraag. "Dacht ze niet dat het gewoon sprookjes waren?" zei ik er achteraan. Papa glimlachte en legde zijn hand op mijn been.

    || Ik heb echt zware rugpijn, maar heuj, belangrijke training vanavond. My life sucks, * dramaaaqueeeen.. * ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Jezebel Odys Fray
    Het was een moeilijke keuze geweest om mijn totale, tweede familie los te laten. Zo ging dat bij vampiers: er was geen eeuwigheid om over iemand na te denken. Mijn vingernagels glipten over het zachte hout van het huis waar enkele uren geleden nog werd geleefd. De geuren vervaagden al.
    Ithuriël had overwogen om me bij te staan, maar koos uiteindelijk voor zijn andere familie. Een zachte zucht rolde over mijn lippen toen ik het huis in vlammen liet afbranden: er was een reden waarom de Blackwells al meer dan vijfhonderd jaar vluchtten. Zij waren samen zoveel sterker dan de Volturi.
    Mijn biologische vader had me aan hen gegeven met een belofte, en die was dat ik uiteindelijk mijn eigen weg zou kiezen. Ik zou een leven leiden waarin ik veilig zou zijn voor alles en iedereen. Precies zoals mijn moeder wenste toen ze zich voor mij opofferde. De dikke rook zorgde ervoor dat mijn ogen traanden.
    Het voor zorgde voor een bittere lucht die zich in mijn longen nestelde. De hitte leek haast alsof ikzelf in brand stond. Ze hadden me mijn vader afgenomen, nog voor ik hen de wraakzucht van mijn woede had kunnen laten zien. Hoewel het zo vertrouwd voelde bij Embry - en ik hem onder geen beding achter zou kunnen laten - wist ik dat we niet voor altijd in een roze bel konden leven. Ik zou vroeg of laat hetzelfde moeten doen als mijn ouders deden: vluchten, vechten. En dat kon ik niet met Embry aan mijn zijde. De as prikte in mijn ogen en een moment wankelde ik overeind, voor ik vol berouw het vuur doofde.
    Zwarte resten waren de enige die nog overeind stonden. Het was niet moeilijk om mijn rug naar de resten te keren: het was het makkelijkste om te doen: herinneringen verbranden voor ze iets voor je zouden betekenen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Embry Call
    Lachend ren ik de veranda van Quil's huisje af, op de hielen gezeten door een grommende Claire - die zojuist heeft ontdekt dat het wel erg grappig is om te spelen dat ze een wolf is die iedereen op wil peuzelen. 'Nee Claire, laat me leven,' roep ik overdreven dramatisch, waarna ik mezelf laat struikelen en languit in het gras laat vallen, waardoor Claire de kans daar ziet om met een enorme sprong - haast onmogelijk voor een vier jarige - op mijn rug te belanden. Naar adem happend steek ik mijn beide handen in de lucht terwijl ik doodsstil blijf liggen, 'ik geef me over prinses Claire, ik geef me over!' De bulderende lach van Quil en het afnemende gewicht op mijn rug geeft aan dat Quil Claire heeft opgetild, wanneer ik me omdraai en overeind krabbel zie ik nog net dat Claire met een grote zwaai op Quil's nek beland en giechelend naar mij wijst, 'Ewmbry is een watje!'
    Grinnikend veeg ik de grasplukjes van mijn t-shirt en hef mijn vinger op naar Claire, als ik plotseling een vage brandlucht in mijn neus voel prikken en ik mezelf met een ruk omdraai. De lichte rook slierten die boven de bomen uitkomen doen mijn hart even stoppen, 'Q - Quil, daar s - stond het huis...' stamel ik terwijl ik de juiste woorden probeer te vinden. 'Het huis van Jezebel gast, schiet op, rennen!' schreeuwt Quil, waardoor Claire's oogjes verbaasd naar beneden kijken. 'B - Blijf jij bij Claire,' weet ik nog uit mijn mond te krijgen waarna ik als een bezetene richting het huis van Jezebel en de Blackwells begin te rennen.
    'JEZ! JEZ!' schreeuw ik zo hard ik kan, terwijl ik woest de takken aan de kant beuk en uiteindelijk op de verharde weg terecht kom en naar de smeulende hoop hout kijk waar eerst het huis van Jezebel en de Blackwells stond. 'JEZ NEE!' stoot ik krachtig uit, waarna ik als een gek door de smeulende hopen hout begin te rennen, trappend en schoppend waar ik maar kan. 'JEZ!'

    Edward Cullen
    Glimlachend leg ik voorzichtig mijn hand op Renesmee's been, terwijl ik mijn blik langzaam heen en weer laat gaan tussen haar en Bella, die me geamuseerd aan zit te staren terwijl ze terug denkt aan haar eigen mensenperiode en de periode dat ze ontdekte wat ik wel niet was. 'Zoals ik al zei, mama had goed onderzoek gedaan, ze heeft alles goed uitgezocht en overwogen, alle kenmerken bekeken en kwam toen uiteindelijk tot de conclusie,' zei ik verhelderend. 'Echter, mama dacht wel dat er doodskisten, donkere gangen en schedels in het huis van opa Carlisle en oma Esme lagen,' zeg ik er met een grote grijns achteraan. 'Dat had ze dan verkeerd ingeschat, maar je had haar gezicht moeten zien toen ze ontdekte hoe licht en open het huis van opa Carlisle en oma Esme was!'


    •

    [Ik zou zeggen, haal die relatie van Brynn en Embry maar weg o-o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jezebel Odys Fray
    Het duurt even voor Embry's paniekerige stem tot me doordringt. Ik sta enkele meters naast de opgebrande resten, mijn vingers zijn minstens even beschadigd als het huis. Ik heb ze vast verwond terwijl de hitte me voor enkele seconden verdoofde. ‘Embry, ik ben oké.’ Fluister ik zachtjes. Ik knipper meerdere malen met mijn ogen om het tranen te stoppen: de rook werpt nog steeds een deken over de verschroeide bosgrond. Ik laat mezelf langzaam tussen de resten zakken en sluit mijn ogen. Mijn vingers trillen, evenals de lucht die ik langzaam in- en uit adem. Ik heb Ithuriël belooft om het te verbranden. Elk laatste beetje. Hij zei dat het anders een herinnering zou worden. En hij loog: dat was het al. De zachte ronding van mijn onderlip beefde terwijl ik mijn handpalmen tegen mijn gezicht drukte. ‘I-ik heb gewoon even - heel even nodig. Oké?’ Fluisterde ik hem zachtjes toe. Mijn keel voelde als lava toen ik moeizaam slikte. Misschien had ik me vanbinnen ook wel gebrand: het was immers een enorm vuur geweest. De smeulende resten wierpen een spookachtig licht op de verbleekte bomen. Langzaam liet ik mezelf op mijn rug in het verkoolde gras zakken. Embry zou het niet begrijpen, dit was iets voor vampiers. En ik wilde dat hij wegging: degene waar ik het meest van hield mocht niet zien hoe een stukje van mezelf als een klein mens ineen kromp.
    Dat was niet iets dat hij hoorde te zien. Ik zou maar heel even nodig hebben om mezelf uit deze bende te bevrijden.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Renesmee Carlie Cullen

    Bij het woord doodskisten schiet ik in de lach, ik zag het hele beeld glashelder in mijn gedachten. Net zoals in de films, met vleermuizen en donkere kelders. Als ik ben uitgelachen, en mama en papa ook voegt mama er iets aan toe. "Of die ene keer dat ik aan je vroeg of je wel op de foto te zien was." mama stoot papa lachend aan. Hikkend van het lachen leg ik het fotoboek naast me op de bank. "Weet je nog-" ik moet even stoppen om mijn lach in te houden. "Toen die ene keer in het museum, met oom Emmet." mijn schouders schokken van het lachen als ik de herinnering weer terug haal. "Toen, toen-" ik moest weer even stoppen. Het was op een regenachtige dag, toen opa besloot dat het leuk zou zijn om met z'n allen naar het museum te gaan. Ik was, of ik zag er ongeveer uit als tien. Emmet had er de grootste lol in om de schilderijen te beledigen, waardoor hij mij constant aan het lachen maakte en de hele familie voor schut zette. Ik kon zijn stem nog horen, Dat kan een kind toch tekenen? Die man moet echt iets gesnoven hebben, anders verzin je zoiets toch niet? Moeilijk zeg, een beetje rood en een groen streepje. Het gezicht van de tourbegeleider was nog wel het grappigst.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Embry Call
    Het was slechts een fluistering geweest, niet meer dan dat, maar het was genoeg geweest voor mij om te horen, om tranen in mijn ogen te krijgen en om te beseffen dat ze er nog was, dat ze nog leefde, dat ze me niet in de steek had gelaten en dat ik haar nog steeds vast zou kunnen houden. Vanaf een afstandje - terwijl ik op mijn hurken zit te vroeten in de verkoolde resten van het huis - kijk ik toe hoe Jezebel zichzelf, op haar rug, op het verkoolde gras laat zakken en voorzichtig haar ogen sluit waarna ze haar handen tegen haar gezicht drukt.
    Met behulp van mijn handen baan ik emzelf een weg door de verkoolde brokken hout en de overgebleven resten van het meubilair van het huis, de geur van verbrand vlees - waarschijnlijk de huid van mijn handen - dringt door in mijn neus, maar ik denk er verder niet bij na en blijf doorgaan met maar een doel voor ogen: het vasthouden van Jezebel en haar vertellen hoe bezorgd ik wel niet was geweest de afgelopen middag. Woedend trap ik een verkoolde balk hout door midden die mijn weg verspert en het onmogelijk maakt om bij Jezebel te komen. Na twee minuten - die een eindigheid lijken te duren - stamp ik met mijn spijkerbroek, die totaal zwart is geworden, over het verkoolde grasveld en laat me op mijn knieën naast Jezebel vallen.
    'J - Jez, oh Jez, mafkees dat je bent, weet je wel - Weet je wel hoe bezorgd en ongerust ik was! Ik dacht dat je - Ik dacht dat ik je kwijt was!' stamelde ik in een rap tempo achter elkaar door, terwijl ik mijn armen rond haar lichaam sloeg en haar zo bij me op schoot trok, terwijl ik zelf half achterover val. Mijn gezicht verkrampt even als ik mijn handen tegen Jezebels t-shirt druk, door de verbrande stukken huid op mijn handpalmen, maar verbijt de pijn en probeer mijn handpalmen zoveel mogelijk te ontzien door haar met mijn polsen tegen me aan te drukken. 'Doe me dit nooit meer aan Jez, ga nooit meer bij me weg, alsjeblieft, doe dat nooit meer...'

    Edward Cullen
    Bulderend van het lachen laat ik mezelf achterover vallen tegen de leuning van de bank als ik eraan terug denk hoe de middag in het museum was gelopen. Emmett had zichzelf als een ware idioot gedragen en Carlisle had meedere keren zijn opmerkingen voor zich moeten houden. Bella en ik hadden alles lachend aanschouwd, we waren het erover eens dat het goed was voor Renesmee's opvoeding om in aanraking te komen met verschillende vormen van kunst, waaronder de schilderkunst, maar haar gezicht had zoveel plezier uitgestraald dat we het niet hadden aangedurfd om Emmett op het matje te roepen en hem tegen te houden met het amuseren van onze dochter.
    Glimlachend laat ik mijn hand even door Renesmee's haar glijden, 'ik vind het fijn je zo gelukkig te zien Nessie, en mama ook schat, we willen je niet verdrietig zien, absoluut niet.' Even kijk ik glimlachend naar Bella en dan weer naar Renesmee, waarna ik tevreden een zucht slaak, mijn gezin betekende meer voor mij dan wat dan ook, en niemand mocht dat van me afpakken.


    •

    Jezebel Odys Fray
    ‘Ik zou mezelf nooit vermoorden. Het is iets dat ik moest doen.’ Ik leg mijn hoofd tegen zijn borst en pak zijn handen vervolgens vast. Ze zijn vies en kapot.
    Zachtjes druk ik enkele kusjes tegen zijn handpalmen. Ik kan niet omvatten dat hij door het puin is gerend om mij erop te wijzen hoe dom deze actie was geweest. ‘Je moet het ontsmetten, straks ontsteekt het.’ Spreek ik hem moe toe. Ik krabbel langzaam overeind maar moet tegen Embry aanleunen om niet om te vallen. ‘Echt, Em, je laat me schuldig voelen over dingen waarvan ik vroeger dacht dat het bij me hoorde.’ Ik kus zijn lippen zacht, voor ik me terug trek en zo helder mogelijk een omweg probeer te vinden. ‘Ik hoop dat Tiffany me niet zal vermoorden als ze ziet wat ik met je heb gedaan.’ Murmel ik zachtjes, afwezig, waarna ik een tijd lang tegen een boom laat leunen. ‘Ik heb bloed nodig, ga vast naar huis. Hou de douche voor me warm.’ Ik schenk hem een halve glimlach voor ik me richting de bergkanten van washington begeef: zo ver mogelijk jagen. Een paar kilometers zou wel lukken. Mijn keel voelde een vlammenzee van pijn en het was dan ook moeilijk om helder te blijven denken. Er rolde zelfs een snik over mijn lippen. Uitgeput en ellendig. Een geluid waarvan ik dacht dat alleen gevallen engelen het zouden kunnen maken. Ik voelde medelijden met mezelf omdat ik zo zwak was. Zo was ik nooit geweest. Het was Embry - hij maakte me menselijker.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Embry Call
    Verward en verbaasd loop ik langzaam naar huis, en klim uiteindelijk - half strompelend - de veranda op, waar de voordeur met een zwaai open gaat en mijn moeder naar buiten rent. 'Em, mafkees, wat zie jij eruit! Je gezicht!' roept ze met moederlijke bezorgdheid en trekt me zowat via de voordeur naar binnen. Verward kijk ik haar aan met een doffe blik in mijn ogen, mijn gezicht, er was niets mis met mijn gezicht, mijn broek zat onder en mijn handen waren verwond, maar mijn gezicht? Verbaasd kijk in in de grote spiegel die mijn moeder een lange tijd geleden boven de openhaard heeft opgevangen, en schiet bijna in de lach als ik zie dat mijn gezicht zo zwart is als iets. 'Ik weet niet wat dat meisje met je doet, maar je moet haar wel heel erg leuk vinden Em,' glimlacht mijn moeder. Via de spiegel kijk ik in haar bruine, vertrouwde ogen en glimlach voorzichtig terug, 'ze is fantastisch mam,' fluister ik uiteindelijk zacht.
    Na een zacht knikje begin ik me langzaam richting de trap te begeven, waar ik me - zonder behulp van mijn handen - voorzichtig omhoog strompel. In de badkamer zet ik de douche aan, waardoor de stoom van het gloeiend hete water al gauw alle spiegels en ramen heeft beslagen. Mijn broek, t-shirt en boxershort belanden op de vloer, samen met een hele lading zwarte as. Glimlachend stap ik onder de douche, waarbij ik een ogenblik al mijn spieren aanspan door de hitte, en zie bij mijn voeten een zwart straaltje water in het doucheputje verdwijnen.


    •

    Jezebel Odys Fray
    Ik jaag, sla zo veel mogelijk bloed in, voor ik me vermoeid door Embry's slaapkamerraam wurm. Bij het geluid van de douche besef ik dat Embry zich er al onder heeft gewaagd. Ik gooi mijn kleding achteloos op een stapeltje en nestel mijn hoofd vermoeid tegen zijn warme borst. Aan mijn lippen kleeft bloed, dat samen met het water in het putje verdwijnt. De hitte maakt me slaperig, terwijl ik hier en daar en klodder shampoo met zeep over mijn lichaam en lokken weet te vermengen. ‘Het spijt me, Em.’ Fluister ik zachtjes tegen zijn huid, waarna ik mijn ogen vermoeid sluit. Als halfvampier is het iets moeilijks om lichamelijk uitgeput te zijn, terwijl je geestelijk nog nachten kunt doorslaan. Mijn vingers vinden een vertrouwde weg over zijn gezicht, waarmee ik zijn ogen omlaag dwing, om in de mijne te kunnen kijken. ‘Ik hoop dat je niet al te veel hebt opgelopen.’ Ik bestudeer zijn handen, die er al iets beter uit zien, maar leg ze voor alle zekerheid tegen mijn lauwe wangen. Wanneer ik genoeg heb gehad, wikkel ik mezelf in een handdoek en laat ik me met een plof op het bed vallen.
    ‘Als iemand het vraagt: ik ben graag een nudist.’ Murmel ik gapend in het kussen, waarna ik mijn armen er omheen klem en mijn ogen sluit.
    ‘Hou me vast, Em, alsjeblieft.’ Fluister ik tegen de stof, waarna ik op mijn onderlip bijt.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Embry Call
    Uit mijn haren druppelen kleine waterdruppels - met een omweg langs mijn wangen en kin - op mijn houten slaapkamervloer. Het zachte getik klinkt ritmisch en vredig, wat me even doet vergeten dat ik met een handdoek om mijn middel geslagen midden in mijn slaapkamer sta te kijken naar Jezebel - die met haar armen mijn kussen omklemt terwijl ik mijn handpalmen langzaam maar zeker voel genezen. 'Hou me vast, Em. Alsjeblieft,' fluister Jezebel zachtjes in het kussen, waardoor haar stem nog gedempter klinkt dan normaal. Zonder erbij na te denken maak ik in een beweging de handdoek los - die vervolgens met een korte plof op de grond valt - en laat me langzaam op het bed glijden. Met mijn ene hand klik in het licht uit, terwijl ik met mijn andere hand ook Jezebel ontdoe van haar handdoek, en die naast de mijne op de grond laat vallen. Voordat ik mijn beide armen stevig rond haar uitgeputte lichaam sla, zorg ik ervoor dat mijn wolle dekens haar totaal bedekt hebben, zodat ze geen kou zal vatten. Eenmaal liggend in mijn armen druk ik mijn voorhoofd tegen Jezebels voorhoofd en druk dan vederlicht mijn lippen op de hare. 'Ik hou van jou, Jezebel Fray,' fluister ik zacht tegen haar lippen, waarna ik mijn gezicht in haar nek druk en zachtjes kusjes begin te geven. 'Ga maar slapen. Ik zal bij je blijven. Ik zal áltijd bij je blijven,' murmel ik zacht, terwijl ik ook zelf mijn ogen sluit en mezelf voel wegzakken in een slapeloze schemering tussen waken en dromen, waarin ik iedere beweging en iedere ademhaling van Jezebel zal volgen.


    •

    Tsubaki schreef:
    Charlie Mila Evergreen
    Ik knik beduusd naar Emily die vraagt of ik wat te drinken wil, en even later krijg ik een beker in mijn handen. Dan ineens gaat de deur achter me open. Nog een jongen en een meisje. Ik hoor hun gesprekken, maar volg ze maar half; ik merk wel dat ik meerdere malen het 'vriendinnetje' genoemd wordt. Uiteindelijk lopen de jongen en het meisje weg. De heerlijke geur van muffins komt mijn neus binnen.
    "Maar.. wat is er nou aan de hand?" vraag ik ineens uit het niets.


    (kom net pas weer sinds een tijdje op de site, eerste gedachte: AAH!! WAAR IS QUIZLET!? oh wacht, dit is quizlet...:8 you know what, ik hou seth, en dump de rest, veel makkelijker)

    Seth Clearwater

    Ik vertel haar rustig dat dat Embry en Jezebel waren. 'Nogal ingewikkeld verhaal.' lach ik zacht. Ik pak twee muffins en gaf er een aan Charlie. Ik was er zo gewend aan veel eten dat ikverbaasd haar aankeek toen ze me met grote ogen aankeek. Ik keek naar de schaal en zag dat ik al acht muffins vermoord had.
    'Weerwolfding.' zeg ik, lachend om haar blik.
    'Zijn er nog dingen die je wilt weten?' vraag ik dan.


    Because I love him, do I need another reason?

    [DAN NEEM IK LEAAAAAAH!!]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Renesmee Carlie Cullen

    Mijn lippen krulden zich tot een minuscule glimlach waarna ik mijn armen om mijn vader heen sloeg en mijn hoofd op zijn schouder legde. "Ik hou van je pap." zei ik zachtjes tegen zijn schouder aan. Na een tijdje liet ik hem los en trok mijn vestje recht. "En nu wil ik chocola." zei ik vol overtuiging en liep naar de keuken.

    Isabellla Marie Cullen

    Met een gelukkige en tevreden glimlach keek ik naar Edward en Renesmee die elkaar omhelsden, het zag er erg lief uit. Na een minuutje liet Ness hem los en stond weer op. "En nu wil ik chocola." ik moest lachen om haar vastberaden toon en kroop naar Edward toe wanneer ze naar de keuken verdween. Ik gaf hem een snelle zoen waarna ik ook van de bank afkroop en Renesmee achterna liep. Weer schoot ik in de lach toen ik haar zag. In de ene hand had ze een reep pure chocola geklemd, in de ander een pak koekjes. En als kers op de taart had ze ook nog een van de mini brownies die we twee dagen geleden hadden gemaakt in haar mond. Nadat ze deze had doorgeslikt keek ze me verontwaardigd aan. "Wat?" zei ze met een nog half volle mond. Ik kon het me nog maar al te goed herinneren, de vreselijke week elke maand. Een van de beste dingen aan het vampier zijn is dat ik dat tenminste niet meer hoefde te trotseren.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Leah Clearwater

    Ik zat me haast dood te lachen -in gedachten- omdat ik Embry's gedachten had gehoord. Toen ik stemmen in mijn hoofd hoorde, begon ik ze in te lichten over Embry en Jezebel. En ik wist elke detail. Vrolijk huppelde ik naar een boom waar ik een voorraad kleren had liggen. Ik transformeerde terug, deed mijn kleren aan en lachte zo hard dat heel het reservaat en LP het kon horen. Dit was echt hilarisch, en ik stelde me aan maar dan nog. Uiteindelijk gleed ik tegen de boom aan en viel in slaap, met een grote grijns op mijn gezicht.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."