• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Vier rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Jezebel, Collin en Brady.
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic.

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black
    Leah Clearwater - MadeByHades
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Alfa
    Quil Ateara – Shooter

    # Uley Roedel
    Sam Uley - PercyWood
    Jared Cameron
    Paul Lahote
    Brady Fuller - PercyWood
    Collin Littlesea - PercyWood

    # Mensen
    Emily Young - Overexposed
    Rachel Black
    Rebecca Black
    Kim Connweller
    Claire Young
    Renesmee Cullen - Overexposed

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - PercyWood
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Overexposed

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - Halfvampier - MadeByHades
    Charlie Mila Evergreen – Mens - Tsubaki
    Florence Ruth Campbell - Vampier - Overexposed
    Jezebel Odys Fray - Halvampier - Leave
    Eva Aiden Brooks - Mens - VolturiBoss

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 13:01 ]


    •

    Embry Call
    'Dan mag jij de volgende keer, misschien hoor ik wel bij de 30% van de mannen die een dominante vrouw prefereert,' zeg ik met een grijs grote, die al gauw verdwijnt als Jezebel haar hand voorzichtig op mijn erectie legt en er een lage kreun uit mijn keel komt. 'Ik hou van je, Embry Call,' fluistert ze zachtjes waarna ze haar hand langzaam omlaag en omhoog laat glijden langs mijn erectie. 'Ik ook van j - j -,' snel druk ik mijn gezicht naast Jezebels hoofd in het kussen om daarin een gesmoorde kreun te slaken. Als vanzelf glijden mijn handen omlaag om haar ondergoed teder en langzaam naar beneden te laten glijden en ik zachtjes kusjes in haar nek begin te drukken. Ik hef mijn hoofd weer op om Jezebel recht in haar ogen te kijken waarna ik langzaam - een voor een - haar handen vastpak en deze in mijn nek en op mijn wang leg. 'B - Ben je er klaar voor?' fluister ik met een trillende stem van opwinding en verlangen. Voordat ze ook maar een simpel antwoord kan geven op mijn vraag plaats ik mijn onderarmen naast het kussen en leg mijn voorhoofd opnieuw tegen het voorhoofd van Jezebel, waarbij ik haar blik niet loslaat. Na een kort, teder en verderlicht kusje op haar prachtige lippen begin ik langzaam mijn heupen te bewegen, waardoor ik mezelf binnen een aantal seconden heel langzaam en voorzichtig bij haar naar binnen voel glijden.

    || Power to the perv's ! ||


    •

    || Haha, ik vind dat je het mooi hebt beschreven, ookal is het een pervy stukje. Well done (: Mijn stukje komt er zo aan, als ik klaar ben met wiskunde. ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    || I know, right! Dit is wel wat anders dan het preutse twilight van Steph ^^ ||

    Jezebel Odys Fray
    Zijn stem trilt, alsof hij zenuwachtig is voor de levensbepalende toets die hij zo moet gaan maken en ergens voel ik een grijns rond mijn lippen verschijnen als hij zegt dat hij ook van mij houd. Of.. Nou ja, bijna. Hij lijkt zo ver heen dat ik me bijna zorgen maak om zíjn toestand. Het zullen de zenuwen wel zijn.
    Ik kan het niet laten om hem vertederd aan te kijken wanneer hij zowaar mijn toestemming vraagt. Embry Call, toch. Nog voordat ik echter kan antwoorden, lijkt zijn lichaam een eigen willetje te hebben gevonden en voel ik hoe ik genietend mijn ogen sluit en vervolgens zachtjes in de kussens van het bed zak.
    Ik klem mijn benen opnieuw om zijn heupen waarna ik zijn gezicht naar het mijne trek en mijn lippen tegen die van hem plant. De kreunen die hierbij over mijn lippen rollen worden onschuldig gedempt. Verlangend strijken mijn vingers door zijn lokken, langs zijn rug waar mijn vingernagels zich genietend in de huid van zijn rug klauwen. Het voelt haast als een opluchting - alsof de spanning van de afgelopen vierentwintig uur met een klein schaartje wordt doorgeknipt. Het voelt.. Bindend en tegelijkertijd als een stukje vrijheid. Misschien is seks dan toch ergens goed voor, bedenk ik me dan onschuldig.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    || Wauw, ik ben echt jaloers op jullie schrijfstijl jongens. Kunnen jullie please even Twilight herschrijven, zodat we onze welverdiende goede sexscene krijgen. Het enige pervy in de film was dat ene gezicht dat Bella trok, verder zag je echt niks. Niet dat ik graag echt alles had gezien, maar een beetje langer kon wel. ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Niet overdrijven, he ;p]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Overdrijver is mijn tweede naam, dat weet je (: Maar even heel eerlijk, ze schrijven allebei wel echt heel erg mooi (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Het lijkt verdacht veel op elkaar. ZE ZIJN STIEKEM ANTI - JAN! Ohmijngod, vaarwel sombrero]

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 20:24 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Embry Call
    De zachte, gedempte kreunen die Jezebel uitstoot tegen mijn lippen bepalen het ritme waarmee ik mijn heupen langzaam heen en weer blijf bewegen. Steeds korter druk ik mijn lippen op de hare, doordat mijn ademhaling sneller en zwaarder wordt samen met de opvoering van het tempo van mijn heupen. De nagels van Jezebel die ik in mijn rug gedrukt voel worden, voelen als een aanmoediging waardoor ik mijn heupen op een aangenaam tempo heen en weer laat bewegen. Na een halve minuut krijg ik het niet meer voor elkaar mijn lippen op die van Jezebel te houden, mijn gejaagde ademhaling - afgewisseld met een aantal verschillende zachte kreunen - weerhouden me van het zoenen van Jezebel.
    Zweetdruppels lopen langs mijn rug en slapen naar beneden, af en toe moet ik mijn adem inhouden om de inspanning vol te kunnen houden, maar ik blijf mijn blik op Jezebels gezicht richten, blijf mijn handen in haar nek en op haar wang houden. 'J - J - Jez,' stoot ik dan langzaam uit, gevolgd door een luide kreun en het hevige schokken van mijn lichaam. Natuurlijk was het niet de eerste keer dat ik klaar kwam, ik was alleen nog nooit klaargekomen door een meisje, niet op deze manier, en het voelde in een woord: fantastisch. Het overweldigende gevoel overspoelde mijn lichaam, maakte het trillen en schokken, liet me naar adem happen, mijn ogen wegdraaien en mijn mond viel met een luide kreun open. Alle kracht die ik voelde op dat ene moment was ook zo snel weer verdwenen, waardoor ik me noodgedwongen uitgeput half over Jezebel heen op het matras liet vallen. Nahijgend van de inspanning en het gevoel schoot me in een ruk iets te binnen, wat er later voor zorgde dat ik werd overspoeld door teleurstelling en schaamte, ik had niet op haar gewacht, ik was totaal zelfzuchtig geweest en alleen aan mezelf gedacht, ik had alleen mezelf laten klaarkomen. Terwijl mijn ogen zich vulden met tranen - iets wat het emotionele moment bij me teweeg bracht - mompelde ik een schorre 'sorry' en drukte mijn gezicht in het matras.

    || @Overexposed --- Ahwwwww, thanks! <3 Je hebt gelijk trouwens, dat er best wel 'n goede sexscene in Twilight mocht! ||

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 20:24 ]


    •

    [Liever niet, dan zou ik kotsen zoals ik zometeen weer doe, ga lekker vroeg naar bed. Daag]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Ik schrijf echt niet zo goed, hoor. Shooter daarentegen is een persoon om tegenop te kijken ^-^. En ik ben het er volkomen mee eens: Twilight had één mooie seksscène mogen hebben. Gewoon, voor dat beetje extra inhoud. Jammer. :] ||

    Jezebel Odys Fray
    Mijn lichaam trilde, vanwege de concentratie waarmee Embry liefdevol langs mijn lichaam stootte. Het leek haast een explosie in mijn onderbuik toen Embry hijgend en vermoeid klaarkwam. Zijn handen beefden tegen mijn gezicht, ondanks de ontlading. ‘Oh, Em.’ Mijn stem klonk liefdevol en een tikje schor. Het was een nieuwe klank. ‘Em.’ Ik nam zijn hoofd tussen mijn handen en streek met mijn duimen de warme tranen van zijn wangen. ‘Er zullen nog zoveel nachten als deze volgen.’ Fluister ik zacht in zijn oor, waarna ik een kusje tegen zijn voorhoofd druk. ‘Het was geweldig om dit met je te kunnen delen. Maar nu ga ik eerst douchen voor jouw moeder een hartvezakking krijgt.’ Ik tik zacht tegen zijn neus, waarna ik me uit zijn greep bevrijd en in een onmenselijk tempo - gewoonweg om de kamer niet onnodig vies te maken - naar de badkamer sprint. De douche loopt voor een tweede maal vandaag wanneer ik er uitgeput onder stap. Mijn klamme huid word verruild voor de citroenzeep en de zacht geparfumeerde shampoo. In een oud jurkje, waar ik gewoonlijk in sliep, liep ik vervolgens de slaapkamer binnen, De lucht voelde benauwd, en daarom opende ik het raam om de frisse lucht binnen te laten.
    Na een blik op de kabbelende zee, nestelde ik me opnieuw tussen Embry's armen. Zwijgend streelde ik de zachte huid van zijn buik.
    ‘I have died, every day - waiting for you. Darling, don't be afraid: I will love you.’ Zing ik zachtjes tegen zijn borst, waarna ik glimlach. De tekst klopte zo.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    {Trusten!

    Idd goede schrijfstijl mensne :)}


    Tijd voor koffie.

    || Neuh, jullie schrijven allebei echt heel erg goed. Ik kan het niet uitleggen, maar jullie zinnen kloppen gewoon perfect. Maar ik heb totaal geen inspiratie meer, en keiharde hoofdpijn dus ik ga zo ook slapen. Als Shooter dat dan niet erg vind tenminste, anders schrijf ik snel nog een stukje van Ness. ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Embry Call
    Nadat Jezebel mijn slaapkamer had verlaten om te kunnen douchen rol ik mezelf op mijn rug en kijk met grote ogen naar het plafond. Verschillende dingen en vragen namen mijn gedachten compleet in beslag; zou Jezebel weten dat dit mijn allereerste keer geweest was, had ze er zelf ook van genoten, zou ik mijn gedachten onder controle kunnen houden als ik wacht aan het lopen was met de jongens? Het zachte geklik - dat aangaf dat de badkamerdeur van zijn slot werd ontdaan - zorgde ervoor dat ik snel in mijn boxer schoot en uitgestrekt toekeek hoe Jezebel de kamer inkwam, de gordijnen opende en in mijn armen kwam liggen.
    'I have died, every day - waiting for our. Darling, don't be afraid: I will love you,' hoor ik haar zachtjes zingen. Automatisch sla ik mijn armen stevig om haar heen om haar op die manier zachtjes heen en weer te wiegen, genietend van haar aanwezigheid en haar lichaam tegen het mijne. 'J - Jez,' kort schraap ik mijn keel om de schorre toon eruit te halen, wat tot mijn teleurstelling maar voor de helft lukt, 'sorry dat ik, je weet wel, zo snel eh - klaar was.' Ik herinner me wat ze had gezegd over het feit dat er nog meerdere nachten zoals deze zullen volgen, wat mijn gevoel over de gebeurtenissen van net iets beter maken. 'Ik beloof je dat ik de volgende keer ervoor zal zorgen dat jij helemaal niets - maar dan ook níets, tekort zal komen.'

    || @Leave --- Ahw dank je wel, maar ik heb juist precies hetzelfde gevoel als jou maar dan andersom! Ik vind jou schrijfstijl juist echt super super supeeer goed waar ik tegenop kan kijken! ;D ||


    •

    || Haha, well, het is niet altijd goed, en ik ben lang niet altijd tevreden maar ik ben wel heel blij dat ik me hier aangemeld heb! :] ||

    Jezebel Odys Fray
    Ik kijk vragend op wanneer hij mijn naam zachtjes uitspreekt. Zijn schuldige toon zorgt voor een glimlach rond mijn lippen. ‘Denk je dat ik het daarom vroeg? Of je met me naar bed wilde?’ Verduidelijk ik hem prevelend, terwijl ik op één van mijn ellebogen overeind leun. ‘Embry, ik wilde echt geen seks met je om de seks. Ik wilde iets met jou delen wat ik met niemand anders kan, zal en wil delen.’ Ik druk een kus op zijn moeilijke gezicht, waarna ik mijn vingers door zijn iets te lange lokken laat glippen. ‘Ik zal tot zo ver ik weet zestien zijn, en zo lang jij aan mijn zijde wilt blijven, zul jij dat ook. Welliswaar altijd iets ouder, maar wij hebben beide geen grenzen die aantonen of we ergens oud genoeg voor zijn. Tijd is voor mij slechts een verandering van dag naar nacht. Liefde is niet iets dat zich vastzet in tijd. Voor mensen misschien, maar niet voor mij. En dat is waarom ik het deed. Omdat ik vond dat ik klaar was.’ Ik streel kort over zijn borst, waarna ik met onder zijn arm tegen zijn zij verstop. Beneden klinkt het geluid van een deur die opent en vervolgens weer in het slot valt. ‘Ik ben thuis!’ Meldt Tiffany vervolgens wijfelend. Ik slik kort, waarna ik Embry schaapachtig aankijk. ‘Ze vindt me vast niet meer zo aardig als ze weet wat ik hierboven met je uitspook.’ Geef ik onschuldig toe.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Embry Call
    Mijn glimlach wordt steeds breder wanneer Jezebel uitlegt waarom we gedaan hebben wat er zojuist had plaatsgevonden, uiteindelijk was ik er bang voor dat mijn gezicht zou uitscheuren door de brede glimlach waarbij ik al mijn tanden bloot lachte. 'Ik wist gewoon niet - Ik wist niet of je het erg zou vinden,' even aarzelde ik, 'het was voor mij de eerste keer en ik wist niet precies hoe - Ik wist niet precies wat ik moest verwachten.' Ik knik zacht om mijn woorden kracht bij te zetten als ik hoor hoe beneden de deur wordt geopend en het geschreeuw van mijn moeder aangeeft dat ze weer thuis is gekomen. Grijnzend kijk ik Jezebel aan, 'daar zal ze toch aan moeten wennen, want ik heb zo'n klein idee in mijn achterhoofd dat die logeerkamer niet heel erg veel gebruikt gaat worden.'
    Na een lange kus op Jezebels voorhoofd maak ik me los uit de omhelzing en spring van het bed naar mijn kast toe, waarbij ik even met mijn armen heen en weer beweeg om er opnieuw bloed door te laten stromen. Snel trek ik een verwassen spijkerbroek en een wit t-shirt uit de kast - die ik beiden binnen een minuut aan heb getrokken - en veeg een aantal haren uit mijn gezicht. 'M'n haar wordt te lang,' constateer ik grinnikend, 'dat wordt nog wat in mijn wolvenvorm, lijk ik net een poedel.' Zuchtend schud ik mijn hoofd en herhaal voor mezelf dat ik een afspraak bij de kapper moet maken om te voorkomen dat ik niet goed meer kan functioneren tijdens mijn wachtrondes.


    •