• Ik ben nu dit boek aan het lezen en ik moet eerlijk zijn, dat stomme ding is mijn leven aan het verpesten.
    -mental breakdown-
    Neen, wat een pracht van een boek. Wie heeft 'm ook al gelezen?

    waarover gaat het?

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 17:16 ]


    -

    Is het ook Nederlands vertaald en hoe heet het dan? Ik leen de Nederlandse en Engelse bij de bieb dan, dan lees ik eerst de Nederlandse en dan de Engelse, zodat ik dan optimaal het begrijp. Mijn Engels is goed genoeg om het te kunnen lezen, daar niet van, alleen ik wil zoveel mogelijk begrip + zorgen dat ik voor mijn HAVO eindexamen een 8 minimaal haal, dus ik haal alles uit de kast om te oefenen. C:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    DOUBLE POST.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 17:14 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ben al een maand op zoek naar dat boek, ik wil hem echt heel graag lezen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ohh nee die ga ik niet lezen. Ik kan echt slecht tegen dat soort boeken.


    Take risks and conquer your fears.

    Sverige schreef:
    Is het ook Nederlands vertaald en hoe heet het dan? Ik leen de Nederlandse en Engelse bij de bieb dan, dan lees ik eerst de Nederlandse en dan de Engelse, zodat ik dan optimaal het begrijp. Mijn Engels is goed genoeg om het te kunnen lezen, daar niet van, alleen ik wil zoveel mogelijk begrip + zorgen dat ik voor mijn HAVO eindexamen een 8 minimaal haal, dus ik haal alles uit de kast om te oefenen. C:

    In het Nederlands heet het boek de weeffout in onze sterren. [:


    comfort in c h a o s

    Reid schreef:
    (...)
    In het Nederlands heet het boek de weeffout in onze sterren. [:


    Je bent geweldig, ga zoeken op bol.com c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik wil hem nog lezen, maar eerst wil ik Looking For Alaska uit hebben c:


    "Today was a very busy week for us." - Niall Horan.

    Nog niet, ik wil hem wel heel graag lezen.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Never heard of it.


    26 - 02 - '16

    omg ik had dit topic nog niet eens gezien, maar ik heb hem vrijdag (in het Engels) uitgelezen en ik moest janken, niet normaal haahha. Maar het is echt een geweldig boek!


    As travars

    Waarover gaat hij?


    Has no one told you she's not breathing?

    Mijn hart was in duizend stukken toen het boek uit was. Echt, echt niet wat ik verwacht had het einde.
    Maar wel leuk, nou niet leuk, het was niet sugarcoated maar de coldharded truth, wel eens iets anders dan de usual Chicklits die ik in de trein lees :)