• Omdat Quizlet's design compleet veranderd is moest er een nieuw template geschreven worden. Dat heb ik nu gedaan en die maak ik, zoals jullie gewend zijn, openlijk zodat iedereen hem kan gebruiken. Mijn template's zijn auteursrechtelijk beschermd onder het "CC BY-NC-SA". Dit betekent dat je mijn template's mag verspreiden en mag veranderen zolang je aan de volgende eisen voldoet: Ik krijg een naamsvermelding. Het is niet commericeel. En jou uitgegeven werken hebben deze licentie of een soortgelijke licentie.

    Goed, een ander design, hoe doe je dat?
    Voor Google Chrome
    1. Je moet Google Chrome hebben.
    2. Download Stylish (Klik)
    3. Kies welke stijl je wilt en download hem :3
    Tadaaa, je hebt je eigen stijl.

    Voor Firefox
    1. Je moet Firefox hebben.
    2. Download Stylish (Klik)
    3. Kies welke stijl je wilt en download hem :3
    Tadaaa, je hebt je eigen stijl.

    Voor Opera
    1. Je moet Opera hebben.
    2. Download Easy User CSS (Klik)
    3. Selecteer de stijl die je wilt en klik op Show CSS.
    4. Kopieer hiervan alles behalve "@-moz-document domain("quizlet.nl" ) {" en de laatste "}"
    5. Ga nu naar terug naar Quizlet.
    6. Rechtsboven in staat er een blaadje met een potlood. Plak daarin de code en druk op save.
    Tadaaa, je hebt je eigen stijl.

    Je kunt, op dit moment (alleen), kiezen uit de volgende stijlen:

    Quizlet.nl Dark Design




    Stijl Aanvragen:
    Niet mogelijk op dit moment. Dit omdat ik te lui ben om een handleiding te schrijven en het redelijk veel code is.

    Belangrijk!

    Vergeet niet dat ik de stijl constant update, dus controleer dat eens in de zoveel tijd.
    Laatste update: 1-4-2014

    [ bericht aangepast op 1 april 2014 - 16:00 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat heb je best snel gedaan. Nice!

    Naiis!


    life is awesome

    Even in mijn topics zetten. (:
    Je kan Stylish btw toch ook met Firefox gebruiken?


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Silverlance schreef:
    Dat heb je best snel gedaan. Nice!


    I agree, dat heb je heel snel gedaan. Knap. c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oké wow, dat heb je snel gedaan. Ik wacht toch maar even tot je je eigen stijl aan kunt vragen, want dat donkere is niets voor mij.(bloos)


    everything, in time

    Ellis schreef:
    Even in mijn topics zetten. (:
    Je kan Stylish btw toch ook met Firefox gebruiken?

    Ja dat kan, maar ik kan niet garanderen dat dit template ermee werkt. Dat komt omdat FireFox er anders mee omgaat dan Google Chrome. Ik zal er later nog eens goed naar kijken en proberen het ook op FireFox te laten werken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wauw. Goed bezig! (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik vond zelf dat het een eeuwigheid duurde, ghehehe. Ik ben wel blij dat ik er vandaag pas aan begonnen ben en niet gisteren, omdat ik dan heel veel dingen zou hebben gemist die ik nu wel heb.

    En het zal een tijd duren voordat je zelf weer dingen kunt aanvragen, gewoon omdat dit design veel uitgebreider is en je veeeeel meer moet aanpassen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ja dat kan, maar ik kan niet garanderen dat dit template ermee werkt. Dat komt omdat FireFox er anders mee omgaat dan Google Chrome. Ik zal er later nog eens goed naar kijken en proberen het ook op FireFox te laten werken.

    Oh, oké. (: Knap trouwens dat je er nu al een hebt kunnen maken voor Chrome! (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    (headbang)(headbang)_O__O__O__O__O__O_

    Het is gelukt...

    damn ik hou van deze kleuren.... (A)(A)


    - The last look back is black -

    Ellis schreef:
    (...)
    Oh, oké. (: Knap trouwens dat je er nu al een hebt kunnen maken voor Chrome! (:

    Bepaalde dingen kon ik al overnemen van het design zelf, omdat die stiekem meerdere kleuren bevat. En de rest is gewoon opzoeken en veranderen.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 15:33 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb zelfs Facebook nu in het zwart!!!! *O**O**O**O**O**O*

    Sorry dat moest ik even kwijt.. :X:X


    - The last look back is black -

    Wtf is er met Q gebeurd..

    Maareh, heb je die met de engelse vlag al ?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Amicis schreef:
    Wtf is er met Q gebeurd..

    Maareh, heb je die met de engelse vlag al ?

    Wil je alsjeblieft eventjes mijn begin post lezen? En Q heeft een nieuw Design gekregen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ghehe, heb em al.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 16:08 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'