• Omdat Quizlet's design compleet veranderd is moest er een nieuw template geschreven worden. Dat heb ik nu gedaan en die maak ik, zoals jullie gewend zijn, openlijk zodat iedereen hem kan gebruiken. Mijn template's zijn auteursrechtelijk beschermd onder het "CC BY-NC-SA". Dit betekent dat je mijn template's mag verspreiden en mag veranderen zolang je aan de volgende eisen voldoet: Ik krijg een naamsvermelding. Het is niet commericeel. En jou uitgegeven werken hebben deze licentie of een soortgelijke licentie.

    Goed, een ander design, hoe doe je dat?
    Voor Google Chrome
    1. Je moet Google Chrome hebben.
    2. Download Stylish (Klik)
    3. Kies welke stijl je wilt en download hem :3
    Tadaaa, je hebt je eigen stijl.

    Voor Firefox
    1. Je moet Firefox hebben.
    2. Download Stylish (Klik)
    3. Kies welke stijl je wilt en download hem :3
    Tadaaa, je hebt je eigen stijl.

    Voor Opera
    1. Je moet Opera hebben.
    2. Download Easy User CSS (Klik)
    3. Selecteer de stijl die je wilt en klik op Show CSS.
    4. Kopieer hiervan alles behalve "@-moz-document domain("quizlet.nl" ) {" en de laatste "}"
    5. Ga nu naar terug naar Quizlet.
    6. Rechtsboven in staat er een blaadje met een potlood. Plak daarin de code en druk op save.
    Tadaaa, je hebt je eigen stijl.

    Je kunt, op dit moment (alleen), kiezen uit de volgende stijlen:

    Quizlet.nl Dark Design




    Stijl Aanvragen:
    Niet mogelijk op dit moment. Dit omdat ik te lui ben om een handleiding te schrijven en het redelijk veel code is.

    Belangrijk!

    Vergeet niet dat ik de stijl constant update, dus controleer dat eens in de zoveel tijd.
    Laatste update: 1-4-2014

    [ bericht aangepast op 1 april 2014 - 16:00 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Damn, ik vind de HTML code van Tumblr al super moeilijk :').


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    Damn, ik vind de HTML code van Tumblr al super moeilijk :').

    Hahahaha. Succes dan met deze :Y) Sommige ID's zijn nog wel logisch, maar sommige slaan, imo, nergens op.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Vergeet niet dat ik de stijl eens in de zoveel tijd update, wat ik nu al 3/4 keer gedaan heb omdat er dingen misten of dingen niet goed waren.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Amicis schreef:
    Ghehe, heb em al.



    Oehh.. Hoe zet je alles in? Want ik vind deze lay-out een beetje irritant..


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Damn it.. Je kan het zeker niet gebruiken voor Safari? -_-


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Hehe, gaaf (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik ga mijn stijlen ook eventjes bekijken en proberen updaten. [:


    comfort in c h a o s

    Die engelse vlag komt nog van mn oude stijl af en dat zwarte zeg maar heb ik van de beginpost. ^^


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Curlies schreef:
    Damn it.. Je kan het zeker niet gebruiken voor Safari? -_-

    Zover ik weet niet nee. Sorry.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Reid schreef:
    Ik ga mijn stijlen ook eventjes bekijken en proberen updaten. [:

    Ik ben benieuwd. Je kijkt die van mij altijd als referentie gebruiken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Zover ik weet niet nee. Sorry.


    Jammer..


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Goed nieuws voor iedereen die Opera gebruikt, vanaf nu kun je daarmee ook onze templates gebruiken. Zie daarvoor de handleiding in de beginpost of hieronder. Veel plezier!

    Voor Opera
    1. Je moet Opera hebben.
    2. Download Easy User CSS (Klik)
    3. Selecteer de stijl die je wilt en klik onder het kopje More Info op More Info.
    4. Kopieer hiervan alles behalve "@-moz-document domain("quizlet.nl" ) {" en de laatste "}"
    5. Ga nu naar www.quizlet.nl
    6. Rechtsboven in staat er een blaadje met een potlood. Plak daarin de code en druk op save.
    Tadaaa, je hebt je eigen stijl.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 20:04 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Goed nieuws voor iedereen die Firefox gebruikt, vanaf nu kun je daarmee ook onze templates gebruiken. Zie daarvoor de handleiding in de beginpost of hieronder. Veel plezier!

    Voor Firefox
    1. Je moet Firefox hebben.
    2. Download Stylish (Klik)
    3. Kies welke stijl je wilt en download hem :3
    Tadaaa, je hebt je eigen stijl.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 20:04 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Als je trouwens dingen vind die niet kloppen hoor ik het graag zodat ik het kan aanpassen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Deze verdiend wel een schop denk ik :Y) Wat super leuk dat dit weer terug is, zie het net pas (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.