• Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 13:15 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amor8 schreef:
    [Tja, je moet zelf kiezen. Of ze nou op jongens of op jongens en meisjes valt, ze zal toch bij Mario blijven. Het hele rpg is omgedraaid in een liefdesdrama of setjes :S.. Dus eigenlijk maakt het helemaal niks uit XD]

    Mars
    "Inderdaad.." Het verbaast me dat Ai-re-al er nú al zo over denkt. Ik werk hier toch al een hele tijd langer en we denken er nu al zo ongeveer hetzelfde over. Wat overeenkomt is dat stukje met dat de meeste mannen hier zwijnen zijn, maar dat over dat uitkleden.. Tja, dat is een verschil. Maar ik ben wel blij dat ik in ieder geval door iemand als amders dan de rest word gezien, in positieve zin.


    {Hmm, wat moet ik hier nou bij denken? xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Nee, maar zoek iets om voor meer spanning te zorgen zodat we het beide weer leuk vinden om eraan te schrijven want nu begint het een beetje saai te worden tussen die twee, dus meer spanning, drama, haha.. En kan, zal eens kijken. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {hmm, iets dat spanning brengt? Mag ik mee denken?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    JokerBaby schreef:
    Mario 'Alex'
    "Dat spijt me voor je." glimlachte ik. Ik meende het echt. Ik had veel liever voor haar gehad dat ze een normale relatie in Spanje had nu, dan dat ze hier moest zitten met mij. Ze zou een beter leven hebben dan, buiten deze hel.
    We kwamen bij de badkamer en ik deed weer de deur voor haar open.


    Charlynn
    Als hij de deur weer voor me open doet grinnik ik weer even en loop naar binnen. Als ik midden in de badkamer sta draai ik me even om naar Mario. 'Het maakt niks uit.' zeg ik dan en bijt weer even op mijn onderlip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    JokerBaby schreef:
    {hmm, iets dat spanning brengt? Mag ik mee denken?}


    [Ja, iedereen is welkom om mee te denken dus jij natuurlijk ook Fem! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    "Ah, we kunnen ons beter concentreren op het heden." grijnsde ik en stapte op haar af. Ik legde mijn handen glimlachend op haar heupen.
    "En dat heden is zo vervuild... We zouden best water besparen." grinnikte ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {stel dat ze ff naar buiten gaan... Er loopt een bewaker langs en hun enige kans om niet gesnapt te worden is een houten hutje.
    Ze verbergen zich daar, maar plots breekt er brand uit. En dan gebeurd er veel... euhm een kast valt om. Naomi zit vast. Ian moet haar redden, terwijl het vuur steeds dichterbij komt en bijna de deur afsluit...}

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 16:31 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ze gaat wel niet dood mag ik hopen. :')]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Klinkt wel leuk! Maar daarna is dat ook weer afgelopen,.... Naoom we kunnen doen dat Naomi door die stress miskraam krijgt? Of vind jij dt niet goed femke, omdat Nala ook al zwanger is? x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Deem, Nowwi zij al dat we met dat zwanger beter niet kunnen doen want zij had ook al zo'n idee met Eleadora.... ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {Nee ze gaat niet dood en tja...
    Ik vind het niet erg, maar dat miskraam... Ik wil niets verklappen over wat Nala nog te wachten staat, maar euhm... het zou niet zo origineel zijn om Naomi een miskraam te laten krijgen xD
    Nu verklap ik net veel te veel haha}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn
    'Dat vind ik ook.' zeg ik dan en kijk hem aan en sla mijn armen om zijn nek en grinnik dan om zijn opmerking en schud dan even mijn hoofd. 'Zo vervuild vind ik het heden niet.'


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hahhaahaa ookeeee:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mario 'Alex'
    "Oh jawel, hoor. Maar alle beetjes helpen." grijnsde ik. "Laten we nu ons steentje bijdragen aan een betere wereld." Ik krul mijn armen om haar middel en trek haar wat dichter tegen me aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Dus nu moeten we iets bedenken, wat we daarna kunnen doen, maar we kunnen het idee van Fem nu wel al uitvoeren. :Y) Maar Naomi blijft dus vastzitten en Ian kan er bijna niet bij komen, en het vuur komt steeds dichterbij en de deur wordt bijna afgesloten door het vuur. En dan kan hij er net, net oprijd redden. Maar het is nu Ian's turn dan. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp