• Nieuw design
    Het kan je niet ontgaan en de meesten zullen nu denken: WTF! Quizlet is vandaag dus overgestapt naar een nieuw design :D

    Waarom precies?
    Het oude design voldeed niet meer. Niet alleen zag het er verouderd uit, ook technisch gezien liep het achter. Daardoor waren sommige nieuwe functies niet mogelijk (die nu wel mogelijk worden). Het oude design was alweer 5 jaar oud en heeft in die jaren af en toe een kleine verandering gekregen.

    Ik vind het vreselijk!! Dood aan alle veranderingen!
    Jammer joh (puh)

    Maar serieus, alle verandering is lastig. Sommigen vinden het nieuwe design heel mooi, sommigen vinden het spuuglelijk. Het is niet anders :P Gelukkig staan we hier open voor alle kritiek, opmerkingen en suggesties. Mocht je iets bedenken dat beter kan, laat het gewoon weten. Quizlet is nog steeds gemaakt voor de leden/bezoekers, dus jullie bepalen uiteindelijk wat er te zien is.

    Ik wil terug naar het oude design!
    Dat van 2004 bedoel je? Hier kun je er nog even van genieten/walgen :)

    Waar zijn mijn wrede templates gebleven?
    Helaas zijn de bestaande templates gesneuveld. Voor sommige templates is dat misschien maar beter ook ;) Je kunt hier nieuwe templates maken. De opties zijn nu nog wat beperkt, maar dat zal binnenkort veranderen (Y)

    Wheeeeeh, het werkt niet!
    Uiteraard zal ik wel weer wat fouten hebben gemaakt (A) Laat het me weten in dit topic en ik fix het in een wip (typing)

    Er is een pagina die er nog niet goed uitziet!
    Wordt aan gewerkt. Pagina's als het fotoboek, blog, prive berichten en columns moeten nog even afgemaakt worden. Als je morgen nog steeds pagina's tegenkomt die er niet uitzien, dan hoor ik het graag!

    Rutger, je bent geweldig! Ik hou nu al van het nieuwe design!
    (flower)

    To Do List
    - Privé Berichten stylen
    - Mijn Topics bij Quicklinks Hij staat erbij (via Instellingen)!
    - Optie om alle usernames op je profiel te laten zien Mijn -> Mijn Profiel -> Mijn Instellingen en dan Overige Instellingen
    - Buttons onder topic naast elkaar
    - Meer contrast
    - Tekentje bij nieuw GB bericht
    - Nieuw PB tekentje fixen
    - Lettergrootte op forum in te stellen
    - Pagina om credits te kopen fixen
    - Opmaak van Golden Membership pagina
    - Shoutbox designen
    - Nieuwe kleur voor bemiddelaars bedenken
    - Dashboard designen
    - Crew online designen
    - Spotlight history designen
    - Preview forum post designen
    - Vriendenlijst designen
    - Tooltips op GM pagina fixen
    - Spotlight pagina designen
    - Columns designen
    - Blog designen
    - Fotoboek designen
    - Gekleurd bolletjes (online/offline) naast de naam in GB

    [ bericht aangepast door een moderator op 13 okt 2012 - 11:01 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Kan je nu nog steeds maar drie foto's op je profiel doen, of is dat ook veranderd?


    ' Nyctophilia '

    Eevee schreef:
    Kan je nu nog steeds maar drie foto's op je profiel doen, of is dat ook veranderd?

    Dat is en dat blijft zo :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.


    Uhm, even een vraagje.
    Ik zoek mijn bladwijzers en abo's, waar kan ik die vinden ?
    Ik heb overal gezocht maar ik vind die dus nergens xp

    N4I5 schreef:

    Uhm, even een vraagje.
    Ik zoek mijn bladwijzers en abo's, waar kan ik die vinden ?
    Ik heb overal gezocht maar ik vind die dus nergens xp


    Mijn > Mijn favorieten > -en dan staan ze er- :Y)


    Life is a beautiful struggle

    Avalanna schreef:
    (...)

    Mijn > Mijn favorieten > -en dan staan ze er- :Y)


    Bij mij dus niet, ik zweer het op mijn eten !
    Maar, ik heb het anders opgelost. Ik heb gewoon een quicklink of hoe die ook heet veranderd en nu heb ik die 2 in de plaats van 2 anderen gezet.

    N4I5 schreef:
    (...)

    Bij mij dus niet, ik zweer het op mijn eten !
    Maar, ik heb het anders opgelost. Ik heb gewoon een quicklink of hoe die ook heet veranderd en nu heb ik die 2 in de plaats van 2 anderen gezet.

    Dat kan ook. Maar wat raar dat dat niet bij jou staat. ;o


    Life is a beautiful struggle

    Ik vind de nieuwe site veel mooier dan eerst! ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Op mijn iPod komt dit design niet tot zijn recht, dat is dan weer jammer.


    -

    N4I5 schreef:
    (...)

    Bij mij dus niet, ik zweer het op mijn eten !
    Maar, ik heb het anders opgelost. Ik heb gewoon een quicklink of hoe die ook heet veranderd en nu heb ik die 2 in de plaats van 2 anderen gezet.


    bij mij staan ze er ook niet

    Ik begin het eigenlijk steeds mooier te vinden. Het is nu toch wel echt een stuk volwassener. Eerst was het wel echt veel kinderlijker en sprongen in het eerste oogopslag eigenlijk alleen de hypes eruit. Dat terwijl dat niet alleen is waar deze site om draait. Ik vind het, net zoals Krull een paar pagina's terug zei, toch wel prettiger om dit nu open te laten staan.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 7:16 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik vind het design echt heel mooi,
    Mijn complimenten!

    Alleen gebruik ik quizlet 99 van de 100 keer op mijn iPhone gebruik en op mijn iphone komt bet design niet tot zijn recht en vallen dingen weg..

    Wat dus betekent dat ik mijn laptop speciaal voor quizlet zou moeten opstarten als ik een abbo wil nemen, een Nieuwe bladwijzer wil invoegen en/of een kudo wil geven. Het komt er op neer dat die hele rechter balk bij een verhaal (menu, details en andere stories van die schrijver) helemaal wegvalt.
    Op andere pagina's waar dan staat wie er online is wordt dit opgelost door zo'n soort uitschuif(scroll) menu dus dat is wel goed.
    Op mijn iPad zie ik het trouwens allemaal wel hoe het zou moeten zijn.

    Ik weet niet of hier iets aan te doen is want het is best irritant dat die hele balk opeens is verdwenen...
    Mochten jullie evt screenshots nodig hebben oid dan hoor ik het wel (:

    Ohja, en het pb tekentje in het snel menu blijft iig op mijn iPhone (laptop en iPad weet ik niet) aangeven dat ik een nieuw pb heb terwijl dat niet zo is. Misschien al een bekend probleem maar ik meld het toch maar even.....

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 7:44 ]


    You've got to swim, swim for your life. Swim for the music that saves you when you're not so sure you'll survive....

    Kunnen jullie niet maken dat jeje eigen tamplate kan creeren voor de hele site? ik krijg hier gewoon bijna migrene van... :O


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    static schreef:
    Ik vind het design echt heel mooi,
    Mijn complimenten!

    Alleen gebruik ik quizlet 99 van de 100 keer op mijn iPhone gebruik en op mijn iphone komt bet design niet tot zijn recht en vallen dingen weg..

    Wat dus betekent dat ik mijn laptop speciaal voor quizlet zou moeten opstarten als ik een abbo wil nemen, een Nieuwe bladwijzer wil invoegen en/of een kudo wil geven. Het komt er op neer dat die hele rechter balk bij een verhaal (menu, details en andere stories van die schrijver) helemaal wegvalt.
    Op andere pagina's waar dan staat wie er online is wordt dit opgelost door zo'n soort uitschuif(scroll) menu dus dat is wel goed.
    Op mijn iPad zie ik het trouwens allemaal wel hoe het zou moeten zijn.

    Ik weet niet of hier iets aan te doen is want het is best irritant dat die hele balk opeens is verdwenen...
    Mochten jullie evt screenshots nodig hebben oid dan hoor ik het wel (:

    Ohja, en het pb tekentje in het snel menu blijft iig op mijn iPhone (laptop en iPad weet ik niet) aangeven dat ik een nieuw pb heb terwijl dat niet zo is. Misschien al een bekend probleem maar ik meld het toch maar even.....

    Dit is een feedback waar Rutger wat aan heeft. De mobiele versie heeft inderdaad nog wat problemen en ik weet zeker dat Rutger daar ook druk mee bezig is. Verder zouden de Kudo's en de andere dingen onderaan de pagina staan als je via je iPhone op Q gaat.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    AroonCat schreef:
    Kunnen jullie niet maken dat jeje eigen tamplate kan creeren voor de hele site? ik krijg hier gewoon bijna migrene van... :O

    De template's worden nog uitgebreid, dus heb geduld. Ik weet alleen niet of er eentje voor de hele site komt. Ik heb er zelf eentje gemaakt voor Stylish en ik kan je zeggen dat dat me heel lang heeft gekost. 2 uur om precies te zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Dit is een feedback waar Rutger wat aan heeft. De mobiele versie heeft inderdaad nog wat problemen en ik weet zeker dat Rutger daar ook druk mee bezig is. Verder zouden de Kudo's en de andere dingen onderaan de pagina staan als je via je iPhone op Q gaat.


    Dat de kudo's etc beneden onder aan de pagina zouden staan had ik inderdaad gelezen maar ik kan het niet vinden....
    (Of ik ben gewoon scheel en heb een nieuwe bril nodig (; Haha)
    Vandaar dat ik ook aanbood eventueel screenshots te posten zodat (mochten jullie niet in het bezit zijn van een iPhone/iPod) jullie weten hoe het er uit ziet en wat er ontbreekt. Het is opzich geen ramp dat het er nu even niet is, maar het is allemaal net iets handiger als het er wel is..
    Voor de rest wacht ik gewoon geduldig af tot het is aangepast wan het is allemaal al werk genoeg om een hele website in een nieuw jasje te steken.

    Geduld is een schone zaak (:


    You've got to swim, swim for your life. Swim for the music that saves you when you're not so sure you'll survive....