• Mijn opa :Y).

    Vandaag liepen ik en mijn vader langs het café waar hij altijd kaart met zijn vrienden (ja lekker typisch, I know.) En toen vroeg één van hen:
    "Hé, is dat jouw zoon?"
    Waarop mijn opa zei dat dat inderdaad zo was. Nu lijkt mijn vader meer op mijn oma (zijn moeder dus) en antwoordde die man:
    "Volgens mij is de bakker een paar keer achter je rug om bij jullie binnen geweest." (voor degenen die het snappen; mijn vader zou dus door de bakker verwekt zijn volgens hem.)
    Zegt mijn opa heel ad rem:
    "Of de melkman."
    Die kerel wist echt niet meer wat hij zeggen moest.

    En daarnet ging ik nog even bij hem langs thuis, bekijkt hij me van kop tot teen en zegt;
    "Jongens toch, wat ben jij verdikt."
    Normaal zou ik hier niet om kunnen lachen, maar hij heeft gelijk want ik heb nieuwe broeken in een maatje groter moeten kopen omdat de mijne niet meer pasten. En het kwam er zo grappig uit :'). Hij bedoelde het overigens ook niet als belediging, hij flapt er gewoon alles uit dat hem opvalt.

    Heeft er nog iemand zulke geniale grootouders? :Y)

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 19:46 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik heb geen opa's meer, maar mijn oma langst mijn moeders kant is ook zo grappig :')
    Het mens is bijna 81 jaar.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nope.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    "Verdikt". Hahahaha, als mijn opa dat tegen mij zegt. oei oei oei, ik zou dan zoiets zeggen als: "Tsja, ik moet het toch van iemands kant in de familie hebben."


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik heb de liefste oma op aarde. :Y)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Die aan mijn vaderskant zijn echt super-schattig :'D mijn oma is echt zo'n klassiek oma-type dat speculaas-koeken bakt en taart.. ze is echt heel erg lief en mijn opa doet zijn best om ons aan het lachen te maken (wat meestal ook wel lukt ^^ )
    Die aan mijn moederskant.. daar zwijg ik maar beter over.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Jullie kennen vast allemaal het grapje met de dropjes die dan verwisseld zijn door konijnenkeutels...
    Nou mijn overgrootmoeder, die ik helaas nooit gekend heb, deed dat soort dingen. En dat vind ik wel geniaal:Y)


    waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

    Mijn ene grootmoeder zegt al tien jaar lang dat ze er binnenkort niet meer is xD. En dat we dat beeldje niet mogen wegdoen want in den tijd kostte dat 30 000 Belgische Frank.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Fanning schreef:
    Ik heb de liefste oma op aarde. :Y)


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    dragonslayer schreef:
    "Verdikt". Hahahaha, als mijn opa dat tegen mij zegt. oei oei oei, ik zou dan zoiets zeggen als: "Tsja, ik moet het toch van iemands kant in de familie hebben."


    Ach, hij had nu eenmaal gewoon gelijk :'). En hij weet zelf ook wel dat hij een tonnetje heeft.

    Frodo schreef:
    Die aan mijn vaderskant zijn echt super-schattig :'D mijn oma is echt zo'n klassiek oma-type dat speculaas-koeken bakt en taart.. ze is echt heel erg lief en mijn opa doet zijn best om ons aan het lachen te maken (wat meestal ook wel lukt ^^ )
    Die aan mijn moederskant.. daar zwijg ik maar beter over.


    Mijn opa stak vroeger altijd de gekste dingen uit om mij aan het lachen te maken. Dan stopte hij knopen (jeweetwel van aan de kleren) in zijn oren en vergat hij ze eruit te halen en ging hij zo naar de winkel :').

    XDanielleX schreef:
    Jullie kennen vast allemaal het grapje met de dropjes die dan verwisseld zijn door konijnenkeutels...
    Nou mijn overgrootmoeder, die ik helaas nooit gekend heb, deed dat soort dingen. En dat vind ik wel geniaal:Y)


    Da's ook grappig.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ikikik! Ze zijn echt stuk voor stuk held.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Haha geinig xD


    Tijd voor koffie.

    Mijn oma - een vrouw van 88 - rijdt mensen omver met haar scootmobiel en geeft hen dan de schuld, omdat ze de winkel uitliepen (: En ze heeft altijd geniale opmerkingen.


    Take risks and conquer your fears.

    Mijn oma heeft een crush op Chris Brown, en mijn opa zit op Facebook en hij Twittert. Is dat niet cool? *wbw*

    Mijn oma is geniaal. Heel modern met haar computer en mobieltje ^^


    #WWED - What Would Emma Do?

    Mijn oma vertelt nog altijd schuine moppen :P


    Life is hard and then we die