• Mijn opa :Y).

    Vandaag liepen ik en mijn vader langs het café waar hij altijd kaart met zijn vrienden (ja lekker typisch, I know.) En toen vroeg één van hen:
    "Hé, is dat jouw zoon?"
    Waarop mijn opa zei dat dat inderdaad zo was. Nu lijkt mijn vader meer op mijn oma (zijn moeder dus) en antwoordde die man:
    "Volgens mij is de bakker een paar keer achter je rug om bij jullie binnen geweest." (voor degenen die het snappen; mijn vader zou dus door de bakker verwekt zijn volgens hem.)
    Zegt mijn opa heel ad rem:
    "Of de melkman."
    Die kerel wist echt niet meer wat hij zeggen moest.

    En daarnet ging ik nog even bij hem langs thuis, bekijkt hij me van kop tot teen en zegt;
    "Jongens toch, wat ben jij verdikt."
    Normaal zou ik hier niet om kunnen lachen, maar hij heeft gelijk want ik heb nieuwe broeken in een maatje groter moeten kopen omdat de mijne niet meer pasten. En het kwam er zo grappig uit :'). Hij bedoelde het overigens ook niet als belediging, hij flapt er gewoon alles uit dat hem opvalt.

    Heeft er nog iemand zulke geniale grootouders? :Y)

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 19:46 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Frodo schreef:
    Die aan mijn vaderskant zijn echt super-schattig :'D mijn oma is echt zo'n klassiek oma-type dat speculaas-koeken bakt en taart.. ze is echt heel erg lief en mijn opa doet zijn best om ons aan het lachen te maken (wat meestal ook wel lukt ^^ )
    Die aan mijn moederskant.. daar zwijg ik maar beter over.

    Onze opa en oma zijn gewoon geweldig!


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Mijn oma is wel een beetje ouderwets als het om netheid gaat etc, maar ze is ook wel grappig, meestal vind ik het leuker dat ze er zelf mee lacht dan dat het echt grappig is. Mijn opa (haar man) is echt een schat, hij heeft echt van die standaard opmerkingen die ik leuk vind (pas op met die mes, straks snij je je nog in je rug). Hij zing oude liedjes en tikt je wel eens op je schouder of pakt je neus af. Hij is echt de beste opa die je je maar kunt voorstellen:Y)
    Over mijn oma van vaders kant kan ik beter niets zeggen.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    hahah, oude mensen zijn (soms) echt geweldig.
    Mijn oudtante (tante van mn moeder) is ook zo'n geweldig mens hahaha, stond ze een keer in de C1000, liet de baas daar een tijdschrift of een krant ofzo vallen, roept ze keihard door de winkel: "je laat je sex boekie vallen" :')
    (wat ze overigens ook een keer bij mij zei toen ik aan het werk was, want ze brengt ons altijd de Story ( lol ) en toen zei ze tegen de rest van de mensen in de winkel dat ze een 'sex boekie' kwam brengen)

    Mijn echte opa's en oma's zijn trouwens overleden, maar die van mijn vaders kant waren ook geweldig en lief en die van mijn moeders kant heb ik nooit gekend)

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 21:12 ]


    As travars

    Ikkeeee. Naja, ik heb alleen nog maar de ouders van mijn vader als oma en opa. Maar opa is aan het dementeren, maar hij zit nu nog in de fase dat dat grappig is :')


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik heb al heel lang geen opa's meer, helaas. Die opmerkingen komen me ondanks dat wel bekend voor, lol. Aangezien mijn zusje van vier, broertje en ik sprekend op elkaar lijken - blauwe ogen, blond haar, bredere bouw, korte benen - en dan heb je mijn andere zusje van veertien - bruin haar, groene ogen, sproetjes, lang en tenger - hahahaha. Zeggen ze ook altijd dat die van de melkboer is.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ja, mijn oma. Ze had een nieuwe televisie van de hele familie gekregen, belde ze me een dag later op of ik langs wou komen, want haar afstandbediening deed het niet. Ik ging erheen, liet ze het me zien. Ik kijk haar aan, ik zeg: 'Oma, je weet toch wel dat je de afstandbediening op de kop hebt he..' Toen moest ze lachen haha, love my granny.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Hahaha, ik wil ook zo'n opa.
    Met de opa, stiefoma en oma van mijn vaders kant heb ik praktisch geen contact. De opa en oma van mijn moeders kant zie ik helaas niet zo vaak, maar mag ik wel graag. (mijn oma in ieder geval, mijn opa heeft nog wel eens nare buien... hmm)


    Bad decisions make good stories.