• We are the Sterek Alpha's!



    We hebben verschillende 'ships' die al een eigen topic hebben hier op Quizlet, maar Sterek nog niet.

    Wat is Sterek?
    Sterek is een combinatie van de namen Stiles en Derek. Met de namen Stiles en Derek worden twee personages uit het televisieprogramma Teen Wolf bedoeld. Sterek staat dus eigenlijk voor Stiles en Derek als een koppel (ik zeg nu niet dat ze een koppel zijn).

    Sterek-shippers
    PercyWood
    Square
    Cherish
    Bogaert
    Aria
    TeamSterek
    TeamStiles
    Jetro
    Emrys
    TeamIsaac
    Oswin
    Ellis
    Khione
    Scuttle
    StilesHale
    Kurt

    Sterek verhalen
    Abominable Snowman - Sterek One Shots van PercyWood
    Dude, you could have warned me - Sterek drabbles van Square
    Don't be such a sour wolf van Square
    Little sour wolf van TeamSterek
    I'm the alpha now van TeamSterek
    Words I never said van TeamSterek en TeamStiles
    Werewolves and humans van TeamStiles

    Sterek fanart
    Derek Hale - PercyWood
    Don't be such a Sour Wolf - Square
    Stiles Stilinski - Square
    Stiles & Derek - Square
    Lose My Mind - Square
    Wolf Among Men - Square
    Wallpaper 1 - Square
    Wallpaper 2 - Square
    Wallpaper 3 - Square
    Van Cherish


    Vertel het me als je Sterek shipt en ik zet je op de lijst.
    Naamsveranderingen doorgeven!
    Zet hier je plaatjes (zelfgemaakt wordt in lijst geplaatst), filmpjes (hetzelfde verhaal) en verhalen neer.


    (Lolryne; deviantart)

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 20:28 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    is er een boek? O.O
    And suddenly Sterek has more options of existing (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Die flyer x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Oké, nu ga ik dus echt huilen. Colton was op Dylan na, gewoon echt mijn favoriet in de show. Ik vind hem gewoon zó mega ongelofelijk aantrekkelijk en zijn personage zo interessant. Had echt willen zien wat seizoen drie voor hem te bieden zou hebben, aangezien hij best een grote rol had in seizoen twee en ik hem en vooral Lydia samen had willen zien groeien. Nu hij er dus uit gaat, of wordt gerecast - wat me een vreselijk idee lijkt - ligt niets Stydia nog in de weg en ik ship Sterek daar gewoon veel te hard voor. Beetje zonde dit, hadden ze misschien beter gewoon dat andere einde kunnen doen, maar ja.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jetro schreef:
    Oké, nu ga ik dus echt huilen. Colton was op Dylan na, gewoon echt mijn favoriet in de show. Ik vind hem gewoon zó mega ongelofelijk aantrekkelijk en zijn personage zo interessant. Had echt willen zien wat seizoen drie voor hem te bieden zou hebben, aangezien hij best een grote rol had in seizoen twee en ik hem en vooral Lydia samen had willen zien groeien. Nu hij er dus uit gaat, of wordt gerecast - wat me een vreselijk idee lijkt - ligt niets Stydia nog in de weg en ik ship Sterek daar gewoon veel te hard voor. Beetje zonde dit, hadden ze misschien beter gewoon dat andere einde kunnen doen, maar ja.

    Ze gaan hem er op zo een manier uitschrijven dat hij nog wel terug kan komen.
    Ook vond ik ergens een plaatje van een tweet dat de jongens over Allison en Lydia heen zouden groeien ofzoiets. In ieder geval; de kans op Stydia is vrij klein.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Ze gaan hem er op zo een manier uitschrijven dat hij nog wel terug kan komen.
    Ook vond ik ergens een plaatje van een tweet dat de jongens over Allison en Lydia heen zouden groeien ofzoiets. In ieder geval; de kans op Stydia is vrij klein.

    Weet je ik denk dat hij op een of andere manier voor een jaar een reis gaat maken of zo en dan in seizoen 4 plots weer opdaagt :"D -stiekem hoop ik dat hij terug komt...- Yes! Sterek is on the way :"D -I hope-


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    TeamSterek schreef:
    (...)
    Weet je ik denk dat hij op een of andere manier voor een jaar een reis gaat maken of zo en dan in seizoen 4 plots weer opdaagt :"D -stiekem hoop ik dat hij terug komt...- Yes! Sterek is on the way :"D -I hope-

    Ik hoop het! Een wereldreis met zijn adoptieouders of zo

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 21:54 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Ik hoop het! Een wereldreis met zijn adoptieouders of zo

    Ja, zoiets.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    PercyWood schreef:
    (...)
    Ze gaan hem er op zo een manier uitschrijven dat hij nog wel terug kan komen.
    Ook vond ik ergens een plaatje van een tweet dat de jongens over Allison en Lydia heen zouden groeien ofzoiets. In ieder geval; de kans op Stydia is vrij klein.


    Ja, die tweet stond dus óók al op die pagina waar ik naar linkte, haha. :'D

    Maar ik denk eigenlijk niet echt dat Stiles zo gemakkelijk en plotseling zijn enorme, jarenlange, haast obsessieve crush op Lydia kan ontgroeien. Ik hoop echt dat het waar is dat hij over Lydia heen komt, want hoewel zijn verliefdheid misschien heel schattig lijkt, is het eigenlijk haast niet gezond meer als je er serieus naar gaat kijken, maar ik ben dus een beetje bang dat het niet zo simpel zal zijn als het klinkt. D:
    Ik ben wel echt heel erg benieuwd naar dat "gay character" dat zal worden geïntroduceerd, en naar "Stiles coming to terms with his bisexuality". Grote kans dat die twee met elkaar te maken hebben, en zou het niet prachtig zijn als Derek dan heel erg overduidelijk stiekem jaloers zou worden? (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Stereeeek :3
    Isabella joins. :'D


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Square schreef:
    (...)

    Ja, die tweet stond dus óók al op die pagina waar ik naar linkte, haha. :'D

    Maar ik denk eigenlijk niet echt dat Stiles zo gemakkelijk en plotseling zijn enorme, jarenlange, haast obsessieve crush op Lydia kan ontgroeien. Ik hoop echt dat het waar is dat hij over Lydia heen komt, want hoewel zijn verliefdheid misschien heel schattig lijkt, is het eigenlijk haast niet gezond meer als je er serieus naar gaat kijken, maar ik ben dus een beetje bang dat het niet zo simpel zal zijn als het klinkt. D:
    Ik ben wel echt heel erg benieuwd naar dat "gay character" dat zal worden geïntroduceerd, en naar "Stiles coming to terms with his bisexuality". Grote kans dat die twee met elkaar te maken hebben, en zou het niet prachtig zijn als Derek dan heel erg overduidelijk stiekem jaloers zou worden? (bloos)

    Dat vind ik ook echt heel erg sterk klinken, hoewel het natuurlijk ook zou kunnen dat dat personage iets met Danny zal krijgen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Scuttle schreef:
    Stereeeek :3
    Isabella joins. :'D


    Welcome (:



    *gaat op zoek naar de tekeningen*


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Oh yeah! Oh yeah! Oh yeah!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis




    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan




    Dit zijn alle posts van het Teen Wolf panel in New York. Bron.
    Ik weet niet hoe leesbaar ze zullen zijn, maar je kunt erop klikken om ze wat beter te zien als Q ze erg verkleint.

    Ik zou hierover zoveel opmerkingen willen maken dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    De twee tekeningen:
    1
    2

    Ik hou van de tweede :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis