• Omdat Percy en Oliver een eigen plek nodig hadden op Q. :9~

    Wat is Perciver?
    Perciver is de shipnaam voor Percy Weasley en Oliver Wood uit de Harry Potter verhalen.

    Topic 1



    Users die Perciver shippen
    Square
    PercyWood
    Gancanagh
    Escritura
    xNymphadora
    Wood
    Spotgaai
    xxmarithxx
    Emrys
    Streetlord
    Hiddlesworth
    Florreke
    Junah
    Wiarda
    Ahern
    Tempesta
    Solera
    Patattie
    Lilia
    Glisseo
    Cresseyde
    Scuttle
    BlueHope
    Naamswijzigingen doorgeven wordt gewaardeerd.

    Perciver stories op Q
    Masquerade van PercyWood
    Chocolate van PercyWood
    30 days of writing || Perciver Style [EN] [NL] van PercyWood
    Things to understand and things to not understand [One Shots] van PercyWood
    The Medical Diary van Wiarda
    Freckles [one-shot] van Wiarda
    Hostage van Wiarda
    ~ Perciver [one-shot] van Gancanagh
    The Forseeing van Gancanagh
    Group Assignment van Scuttle
    Olivers Obsession van Scuttle
    Heart of Gold van Square
    Four weddings and another one van Square
    He's not my Boyfriend van Square
    Oliver's favourite Colour van Square
    Glasses, Books & a lot of Quidditch [one-shots] van Square
    From A to Z [alphabet drabbles] [EN] [NL] van Square
    Breaking the Stereotype (and a few Hearts) van Square
    The Art of Proposing van Square
    Hello Minister, did I mention I'm resigning? van Square
    Fout - Opdracht 2 Writing Competition PercyWood van Square
    Keep me safe tonight van Square

    Perciver fanart op Q
    Perciver Snogging van PercyWood
    Perciver Characters van PercyWood
    Perciver United van PercyWood
    Just Kiss the Boy van Scuttle
    Naamloze Perciverness van Scuttle
    Perciver Fact #1 van Gancanagh
    Perciver in blue van Square
    Try to be a Rainbow van Square
    Perciver note van Square
    P&O van Square
    "Perce, je bent een engel." van Square
    Percy Weasley van Square

    Polls op Q
    Oliver Wood? van Square
    Percy Weasley is... van Square
    Hoe heb jij Perciver leren kennen? van Square

    Quizzen op Q
    De Grote Perciver Quiz van Junah

    Perciver blogs en fanfic recs
    Perciveriscanon.tumblr.com - Blog van Square
    Oliverandpercy.tumblr.com - Blog
    Percywood.tumblr.com - Blog van PercyWood
    Percyoliver.pbworks.com - Master List met meer dan 650 fics (laatst bijgewerkt in 2007)
    Weasleys-wood.livejournal.com - Perciver LiveJournal Community
    Zoekopdracht op fanfiction.net - Alle HP fanfic met als personages Percy en Oliver


    Als je ergens nog een aanvulling op hebt of zelf ook een Perciver-shipper bent, laat het dan even weten zodat ik de lijsten bij kan werken. ^^



    Tekening door Tyusiu op Deviantart
    Gif door We-reidentical op Tumblr


    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 23:22 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Scuttle schreef:
    Gee, mijn moeder flipt hem omdat mijn kamer "niet opgeruimd" is, oftewel: Er liggen een paar stapels (hele nette ook nog eens!) schoolboeken op de grond. ;s


    Vertel haar dat je die schoolboeken de hele tijd nodig hebt omdat je ongelofelijk hard aan het leren bent en het daarom geen nut heeft om ze verder weg te ruimen. :'D
    Tovenaars hebben het zo gemakkelijk, wat opruimen betreft. Ze zouden gewoon alles wat ze niet meteen nodig hebben kunnen krimpen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Bij het eerste topic deden we er drie maanden en tien dagen over om het te vullen - dit topic is nog geen twee weken oud en we zijn al op pagina twintig, haha. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Bij het eerste topic deden we er drie maanden en tien dagen over om het te vullen - dit topic is nog geen twee weken oud en we zijn al op pagina twintig, haha. :'D

    Een groot verschil is ook wel dat we in dit topic ook een beetje smokkelen; volgens mij gaat minstens dertig procent van de posts niet over Perciver. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Een groot verschil is ook wel dat we in dit topic ook een beetje smokkelen; volgens mij gaat minstens dertig procent van de posts niet over Perciver. :'D


    Dat is inderdaad wel waar, haha, en trouwens, bij het eerste topic was ik er niet helemaal bij, je ziet toch wel weer wat een vreselijke spammer ik ben, haha :'D Nee hoor, aangezien ik nou ook weer niet de hele tijd post.. Denk ik :')

    Ik had vannacht een droom dat ik op Hogwarts zat en weet je wat het eerste was dat ik deed? Percy en Oliver koppelen x'D


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Scuttle schreef:
    (...)

    Dat is inderdaad wel waar, haha, en trouwens, bij het eerste topic was ik er niet helemaal bij, je ziet toch wel weer wat een vreselijke spammer ik ben, haha :'D Nee hoor, aangezien ik nou ook weer niet de hele tijd post.. Denk ik :')

    Ik had vannacht een droom dat ik op Hogwarts zat en weet je wat het eerste was dat ik deed? Percy en Oliver koppelen x'D


    Het is goed om te weten dat je ook in je dromen nog prioriteiten kunt stellen. :'D


    En het is inderdaad wel waar dat een deel van de posts vrij off-topic is. Maar zelfs als dertig procent ergens heel anders over gaat, denk ik dat dit topic naar verhouding nog wel sneller is gevuld. Ik zou daar een berekening bij kunnen maken om dat te laten zien, maar het is vakantie en volgens mij zit niemand daar echt op te wachten, dus zal ik dat maar achterwege laten. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Het is goed om te weten dat je ook in je dromen nog prioriteiten kunt stellen. :'D


    En het is inderdaad wel waar dat een deel van de posts vrij off-topic is. Maar zelfs als dertig procent ergens heel anders over gaat, denk ik dat dit topic naar verhouding nog wel sneller is gevuld. Ik zou daar een berekening bij kunnen maken om dat te laten zien, maar het is vakantie en volgens mij zit niemand daar echt op te wachten, dus zal ik dat maar achterwege laten. (krul)


    Van mij mag je een berekening maken hoor, ik zit nu toch aan mijn wiskunde huiswerk. Maar zonder berekening geloof ik je ook wel.. :Y)


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Square schreef:
    (...)

    Het is goed om te weten dat je ook in je dromen nog prioriteiten kunt stellen. :'D


    En het is inderdaad wel waar dat een deel van de posts vrij off-topic is. Maar zelfs als dertig procent ergens heel anders over gaat, denk ik dat dit topic naar verhouding nog wel sneller is gevuld. Ik zou daar een berekening bij kunnen maken om dat te laten zien, maar het is vakantie en volgens mij zit niemand daar echt op te wachten, dus zal ik dat maar achterwege laten. (krul)

    Square en haar statestieken. x) Ik zou al angstig in een hoekje wegkruipen als het ook maar door mijn hoofd schoot om in de vakantie iets te doen dat ook maar iets met wiskunde te maken heeft. Misschien is het ook wel eerlijk om te zeggen dat ik tijdens schooltijd ook angstig wegkruip wanneer ik iets met wiskunde moet doen, dus de vakantie heeft daar nog niet eens zo'n grote invloed op. ><


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Scuttle schreef:
    (...)

    Van mij mag je een berekening maken hoor, ik zit nu toch aan mijn wiskunde huiswerk. Maar zonder berekening geloof ik je ook wel.. :Y)


    Oké dan, maar ik geef jou de schuld hiervan.

    Dus, normaal hebben we 300 posts per topic. Daarvan ging in het eerste topic 100% over Perciver, dus alle 300. Op 1 juli opende ik dat topic en op 10 oktober zat het vol, wat uitkomt op 31+31+30+10=102 dagen.
    300/102=2,94118 relevante posts per dag.

    Laten we er voor het gemak even vanuit gaan dat dit topic ook al vol zit, want ik denk dat we dat vandaag nog wel zullen halen. We zeiden dat 30% van de posts hier niet over Perciver gingen; die tellen dus niet mee in deze berekening. 70% was wel relevant. Dat komt neer op 300*0,7=210 posts in totaal. Dit topic is geopend op 10 oktober en het is nu 23 oktober, dus is het dertien dagen open.
    210/13=16,15385 relevante posts per dag.

    Tadaa, een totaal overbodige berekening die soort van aantoont wat ik net zei. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    (...)
    Square en haar statestieken. x) Ik zou al angstig in een hoekje wegkruipen als het ook maar door mijn hoofd schoot om in de vakantie iets te doen dat ook maar iets met wiskunde te maken heeft. Misschien is het ook wel eerlijk om te zeggen dat ik tijdens schooltijd ook angstig wegkruip wanneer ik iets met wiskunde moet doen, dus de vakantie heeft daar nog niet eens zo'n grote invloed op. ><


    Haha, straks sta ik bekend om lange lappen tekst en statistieken. Hm, ik denk dat dat eigenlijk nog wel erg passend is ook. :')

    Wat wiskundelessen op school betreft ben ik het overigens wel met je eens, want daar word ik nou ook niet echt blij van. Het maken van dit soort vage berekeningen vind ik aan de andere kant wel weer interessant, want dit gaat tenminste ergens over. Of eigenlijk niet echt, haha, maar het lijkt alsof het ergens over gaat, en ik krijg er een soort resultaat uit dat me iets zegt, in plaats van gewoon een willekeurig cijfer. Bovendien zijn dit echt heel simpele berekeningen in vergelijking met de dingen die ze op school verwachten.
    Anyway, ik geloof dat ik hiermee het percentage non-Perciver-related posts weer enigszins omhoog gedreven heb. Oeps. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Oké dan, maar ik geef jou de schuld hiervan.

    Dus, normaal hebben we 300 posts per topic. Daarvan ging in het eerste topic 100% over Perciver, dus alle 300. Op 1 juli opende ik dat topic en op 10 oktober zat het vol, wat uitkomt op 31+31+30+10=102 dagen.
    300/102=2,94118 relevante posts per dag.

    Laten we er voor het gemak even vanuit gaan dat dit topic ook al vol zit, want ik denk dat we dat vandaag nog wel zullen halen. We zeiden dat 30% van de posts hier niet over Perciver gingen; die tellen dus niet mee in deze berekening. 70% was wel relevant. Dat komt neer op 300*0,7=210 posts in totaal. Dit topic is geopend op 10 oktober en het is nu 23 oktober, dus is het dertien dagen open.
    210/13=16,15385 relevante posts per dag.

    Tadaa, een totaal overbodige berekening die soort van aantoont wat ik net zei. :'D


    Awesome :3 Het is in ieder geval veel interessanter dan hellingsgrafieken tekenen.. -_-


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Scuttle schreef:
    (...)

    Awesome :3 Het is in ieder geval veel interessanter dan hellingsgrafieken tekenen.. -_-

    Ik heb lekker de normale verdeling :Y)

    Ik ben een tabel aan het maken van de Griekse goden en op de één of andere manier zie ik nu Percy voor me als Apollo O.o


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Ik heb lekker de normale verdeling :Y)

    Ik ben een tabel aan het maken van de Griekse goden en op de één of andere manier zie ik nu Percy voor me als Apollo O.o


    Lol :') Haha, ik zie hem al voor me op Olympus x'D


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Scuttle schreef:
    (...)

    Awesome :3 Het is in ieder geval veel interessanter dan hellingsgrafieken tekenen.. -_-


    Haha, dat kan ik me voorstellen. Eigenlijk moet ik ook nog wat wiskunde inhalen deze vakantie. :x

    Ik heb net ook nog even uitgerekend dat we een toename van zo'n 449,3% hebben ervaren. Dat is best wel... veel. :'D



    Ik zal overigens even het nieuwe topic gaan openen. Nog drie posts na dit bericht, geloof ik. Edit: Twee. (:

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 15:57 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    PercyWood schreef:
    (...)
    Ik heb lekker de normale verdeling :Y)

    Ik ben een tabel aan het maken van de Griekse goden en op de één of andere manier zie ik nu Percy voor me als Apollo O.o


    Haha, Percy als Griekse God lijkt me best wel awesome. Schrijf een AU. x'D



    Topic 3!

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 15:59 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Haha, dat kan ik me voorstellen. Eigenlijk moet ik ook nog wat wiskunde inhalen deze vakantie. :x

    Ik heb net ook nog even uitgerekend dat we een toename van zo'n 449,3% hebben ervaren. Dat is best wel... veel. :'D



    Ik zal overigens even het nieuwe topic gaan openen. Nog drie posts na dit bericht, geloof ik. Edit: Twee. (:


    Omg, 449,3%, dat is inderdaad veel :')

    Ik heb wiskunde af, dus nu kan ik aan Latijn beginnen, yeah.. Niet.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.