• Het nieuwe design draait inmiddels bijna een dag. De reacties variëren zoals te verwachten was tussen aanbidding en walging.

    In dit topic zal ik de meest belangrijke issues bespreken.

    Het nieuwe design is te zakelijk/saai
    Het is idd zakelijker/saaier. Zelf zou ik het moderner/strakker willen noemen, maar ik begrijp de kritiek. Volgende week zal ik de template functie uitbreiden zodat meer onderdelen van het design aan te passen zijn. Daarnaast zal ik de mogelijkheid programmeren om je eigen design in te stellen voor elke pagina. Dus ook bijvoorbeeld het forum en de voorpagina kunnen gewoon jouw kleuren krijgen.

    Het nieuwe design werkt niet lekker op mijn mobiel
    Het nieuwe design is juist gekozen omdat het zich netjes aanpast aan een mobiel/tablet. Daarbij moeten overigens nog wat puntjes op de i gezet worden. Maar aangezien niet iedereen blij is met een design dat zich aanpast en liever in wil kunnen zoomen, zal de optie gemaakt worden dat het design op je mobiel er hetzelfde uit zal zien als op een desktop computer.
    Aangezien de mobiele versie nog teveel fouten bevatte, heb ik ingesteld dat je ook je mobiel de 'normale' versie van Quizlet te zien krijgt. Achter de schermen zal ik nog wel aan een nieuwe mobiele versie werken en als die klaar is kun je ervoor kiezen om die wel of niet te zien.

    Ik zie geen submenu's in het forum
    Dat is heel vervelend en zou absoluut niet de bedoeling moeten zijn. Ik zal eerst kijken of ik het probleem op kan lossen. Anders zal ik voor deze mensen de optie programmeren dat je alle items in het menu zonder submenu's kunt bekijken. Komt helemaal goed dus (Y)
    Het is niet gelukt te achterhalen waarom bij sommige mensen er geen submenu's verschijnen. Daarom kun je bij Mijn Instellingen aangeven of je wel of niet submenu's kunt (of wilt) zien. De submenu's worden dan als gewone menu's getoond. Uiteraard kun je dit ook instellen als je het menu op deze manier gewoon handiger vindt ;)

    Sommige pagina's zijn nog niet aangepast
    Sommige pagina's zijn nog niet aangepast aan het nieuwe design. De tekst staat bijvoorbeeld te dicht op elkaar of er iets anders wat niet klopt. Ik had gehoopt dit gisteren allemaal te doen, maar helaas moest ik eerst een aantal andere dingen aan het design versleutelen. Komende week zullen alle pagina's omgezet worden.

    Ik heb nog een ander probleem
    Laat maar weten in dit topic. Probeer meningen zoveel mogelijk in het andere topic te zetten en dit topic vooral te gebruiken voor vragen en suggesties.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 17:02 ]


    Dit is mijn signature...

    Nemesea schreef:


    Dankje!
    Maar dat staat er bij mij dus niet. Ook niet als ik bij andere users kijk bij hun gastenboek, dan zie ik dat ook niet staan..


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    (...)
    Dankje!
    Maar dat staat er bij mij dus niet. Ook niet als ik bij andere users kijk bij hun gastenboek, dan zie ik dat ook niet staan..


    Bij het bericht dat je in het topic kopieerde stond het anders wel x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Constantine schreef:
    (...)
    Dankje!
    Maar dat staat er bij mij dus niet. Ook niet als ik bij andere users kijk bij hun gastenboek, dan zie ik dat ook niet staan..

    zie je dit niet staan als je er met je muis over gaat?


    Misschien ligt het aan je browser?


    Life is a beautiful struggle

    Pyromancer schreef:
    Ik heb nog wel een opmerking voor in de story. Het is namelijk heel moeilijk terug te vinden waar je een nieuw hoofdstuk kan starten omdat het op dezelfde hoogte staat als je hoofdstukken met geen enter tussen en het dus net op een hoofdstuk lijkt. Misschien is het interessant om dat ietsje meer uit het oog te laten springen?


    Hmm, je hebt gelijk. De hele pagina lijkt alsof hij nog niet goed overgezet is naar het nieuwe design, dus ik denk dat Rutger dat komende dagen wel aan zal gaan passen ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Pyromancer schreef:
    Ik heb nog wel een opmerking voor in de story. Het is namelijk heel moeilijk terug te vinden waar je een nieuw hoofdstuk kan starten omdat het op dezelfde hoogte staat als je hoofdstukken met geen enter tussen en het dus net op een hoofdstuk lijkt. Misschien is het interessant om dat ietsje meer uit het oog te laten springen?

    Daar had ik ook al last van!


    Life is a beautiful struggle

    Ik moet nog even wennen, maar ik zit nu achter de school computer dus ik dacht eerst, dat er een fout was met de computer(zo ziet het erwel uit namelijk, sorry :$)
    Maar wel fijn als het easier word voor de mobiel, want ik heb zelf een PSP en die heeft dus al meerdere websites die het niet meer doen, vanwege aanpassingen, zoals Devianart :'(


    Hallo

    Yoda schreef:
    (...)

    Bij het bericht dat je in het topic kopieerde stond het anders wel x'D

    Huh? Als ik er naar kijk, staat het er niet.

    Avalanna schreef:
    (...)
    zie je dit niet staan als je er met je muis over gaat?


    Misschien ligt het aan je browser?

    Nee dat zie ik dus niet staan als ik er met mijn muis over ga.

    Ik heb gewoon internet explorer..


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    (...)
    Nee dat zie ik dus niet staan als ik er met mijn muis over ga.

    Ik heb gewoon internet explorer..


    't Zal wel aan internet explorer liggen. Als ik 't met IE probeer, gaat de mouseover vaag knipperen.


    i put the fun in funeral

    Constantine schreef:
    (...)
    Nee dat zie ik dus niet staan als ik er met mijn muis over ga.

    Ik heb gewoon internet explorer..

    Misschien moet je het met een andere browser proberen? Zoals Chrome of Firefox?


    Life is a beautiful struggle

    Constantine schreef:
    (...)
    Nee dat zie ik dus niet staan als ik er met mijn muis over ga.

    Ik heb gewoon internet explorer..


    Bij mij werkt het wel op IE. Laat je muis er gewoon even op hangen.


    Your make-up is terrible

    Op mijn tablet en mobiel wordt soms de pagina voor de helft geladen, refreshen helpt niet want dan doet die precies hetzelfde.

    Ehm, vanochtend zat ik op mijn eigen laptop, en toen deden in de uitschuifmenu's die uitschuifopties het wél(dus overal waar zo'n pijltje naar rechts naast staat, zoals 'Mijn favorieten' en 'Mijn profiel', en nu zit ik even op mijn pa's pc, en nu werken ze niet meer, terwijl ik precies dezelfde browser gebruik (Chrome).
    Ik weet niet zeker of dit aan mijn pa's pc ligt (ding stamt uit de prehistorie), of niet, maar ik dacht ik meld het even c:


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Gackt schreef:
    Op mijn tablet en mobiel wordt soms de pagina voor de helft geladen, refreshen helpt niet want dan doet die precies hetzelfde.

    Daar heb ik nog geen last van gehad.. zover ik weet.


    Life is a beautiful struggle

    Ik mis het blokje waarmee je op elke pagina kunt zien welke vrienden online zijn,
    Nu moet ik steeds naar dashboard

    Verder awesome


    Never Forget, Even Love Has A Dark Side

    Ik vind het een prettig design, juist omdat het overzichtelijk is ;D


    Aan niets denken is ook denken.