• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nog nooit zoveel van iemand gehouden.

    %&@#(6)(6)(6)

    waarom reageer je niet!!!!

    (huil)(huil)


    me: 5% reality, 95% dreams

    Waarom? T_T


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Wat ik wel allemaal niet voor je over heb, zo 40 minuten fietsen naar dorp, dan zie ik jou eventjes en mag ik weer terugfietsen. Achja, ik hou van je.

    Morgen zie ik éindelijk een vriendin die ik al sinds maart niet gezien heb <333

    Pffft. Wat ben jij ook altijd fucking geïnteresseerd
    in mij! Maar niet heus. Jezus. Ik moet wel altijd naar jou luisteren. :/


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Kan de les nou echt niet even 2 minuten eerder stoppen? :\ Moet altijd half uur wachten op me bus.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    OMG, mijn script word geïmplementeerd op Q. Hell yeaaaaaaah *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeej, The Walking Dead season 3 is begonnen. :9~ Was weer een geweldige aflevering. :'D


    You are beautiful, you are love.

    ASTRONAUTx schreef:
    Kan de les nou echt niet even 2 minuten eerder stoppen? :\ Moet altijd half uur wachten op me bus.

    Ik heb dezelfde probleem als ik met de bus moet gaan, maar m'n pa pikt me altijd op c:


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Heeeeeeeeeel misschien kan het toch nog. Ik zou zo blij zijn!
    Ik wist ook gewoon dat er iets negatiefs zou gebeuren, het weekend was te perfect geweest. Hopelijk kan ik nog mee...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    1 maand geleden stortte mijn wereld in en nog steeds dwaal je elke dag door m'n gedachten. Ik mis je.


    Life is hard and then we die

    Meh, de weekends tegenwoordig zijn zo kort :c


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Pas woensdag zie ik vriendlief weer. D:
    Maar vanavond spreek ik hem waarschijnlijk wel op onze 'studie-avond-apart-van-elkaar-maar-stiekem-wel-cammen'.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Fijn als je gezicht aan 1 kant soort van verlamd is. :') En je oog niet dicht wil waardoor die super droog is en pijn doet. Morgen maar naar de dokter toe.Meh


    -