• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Dit is verwarrend. Je hebt me verteld dat je op het moment niet aan lange afstands-relaties doet, en toch krijg ik het voor elkaar om van je te gaan houden. Je bent er niet klaar voor, maar je vertelt me wel dat je van me houdt, dat ik perfect ben in je ogen, en dat je me zou daten als je ervoor zou gaan.
    Ik wil gewoon kunnen zeggen: ''dit is mijn vriendin''. Ik wil samen met je zijn. Ik wil je vertellen dat ik verliefd op je ben, maar ik weet niet hoe ik dat moet doen zonder alles wat we nu hebben te verpesten.


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Zoooo moe x.x


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Zoooo moe x.x


    Nu ben ik niet moe meer :3 goooodmorning Q


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Meh. Ik hoop dat vandaag niemand eens iets zegt over het feit dat ik en een vriend een koppel zijn/worden/lijken, wat dus niet zo is. Het wordt pittig irritant na een tijdje.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ellis schreef:
    Meh. Ik hoop dat vandaag niemand eens iets zegt over het feit dat ik en een vriend een koppel zijn/worden/lijken, wat dus niet zo is. Het wordt pittig irritant na een tijdje.


    O dat herken ik, heel veel succes (: want dat is inderdaad irritant :')


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    O dat herken ik, heel veel succes (: want dat is inderdaad irritant :')

    Yep, dank je, heb het nodig. :') Al zal het vandaag weer hetzelfde liedje zijn, aangezien ik vandaag bij twee uren naast hem zit, hahahaha.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ellis schreef:
    Meh. Ik hoop dat vandaag niemand eens iets zegt over het feit dat ik en een vriend een koppel zijn/worden/lijken, wat dus niet zo is. Het wordt pittig irritant na een tijdje.


    Ik heb dus hetzelfde probleem. --'


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ellis schreef:
    (...)
    Yep, dank je, heb het nodig. :') Al zal het vandaag weer hetzelfde liedje zijn, aangezien ik vandaag bij twee uren naast hem zit, hahahaha.


    O great! :') zeggen ze dan ook; jullie passen goed bij elkaar!

    -.-'

    Ik heb nog "geluk" dat die jongen niet bij mij op school zit (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ellis schreef:
    Meh. Ik hoop dat vandaag niemand eens iets zegt over het feit dat ik en een vriend een koppel zijn/worden/lijken, wat dus niet zo is. Het wordt pittig irritant na een tijdje.


    Zelfde probleem >.<

    Zo naar Eindhoven

    Ik heb het gedicht af, hopelijk is hij ook goed gelukt. Ik haat het om in het Nederlands te dichten. Het is zon lelijke taal om in te dichten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik hoop dat jij zaterdag ook mee gaat naar fright nights... <3


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Airheart schreef:
    Dit is verwarrend. Je hebt me verteld dat je op het moment niet aan lange afstands-relaties doet, en toch krijg ik het voor elkaar om van je te gaan houden. Je bent er niet klaar voor, maar je vertelt me wel dat je van me houdt, dat ik perfect ben in je ogen, en dat je me zou daten als je ervoor zou gaan.
    Ik wil gewoon kunnen zeggen: ''dit is mijn vriendin''. Ik wil samen met je zijn. Ik wil je vertellen dat ik verliefd op je ben, maar ik weet niet hoe ik dat moet doen zonder alles wat we nu hebben te verpesten.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Barnabas schreef:
    Mweeh. Ik had het me gewoon heel erg anders voorgesteld. Ik kom er nu pas achter dat we amper wat met elkaar gemeen hebben. :/
    Ik twijfel zo! :C

    Mijn vriend en ik hebben bijna niks gemeen met elkaar, we zijn echt heel verschillend. Maar bij ons werkt het juist wel heel goed :Y) En in het begin hebben we beide ook heel veel getwijfeld, maar we wilden elkaar niet kwijt dus hebben we goed gepraat en zijn we eruit gekomen. Hopelijk gaat het bij jou ook beter ^^


    -

    Balance schreef:
    (...)
    Mijn vriend en ik hebben bijna niks gemeen met elkaar, we zijn echt heel verschillend. Maar bij ons werkt het juist wel heel goed :Y) En in het begin hebben we beide ook heel veel getwijfeld, maar we wilden elkaar niet kwijt dus hebben we goed gepraat en zijn we eruit gekomen. Hopelijk gaat het bij jou ook beter ^^

    Nou ja, ik erger me ook heel veel aan hem. Hij is namelijk wat apart, doet uit de hoogte en is egoïstisch. Daar kan ik niet over.


    "Well, well. Look who we've got here!"