• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Balance schreef:
    (...)
    Kut is dat he :c


    Ja ;c
    That reminds me; ik moet ook nog schoenen kopen ;o


    26 - 02 - '16

    Report, y u no write itself?


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik mis single zijn.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Ik mis single zijn.

    Wordt terug single? ;3


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Barnabas schreef:
    Ik mis single zijn.

    Maak het uit.


    -

    Ik sta tussen twee vuren.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Barnabas schreef:
    Ik mis single zijn.
    Tis niet altijd even makkelijk als je de jongen waarvan je houdt heel erg mist >,<


    Life is hard and then we die

    Aaaah fuck fuck fuck!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Barnabas schreef:
    Ik mis single zijn.


    But why? :0


    You are beautiful, you are love.

    Nog een paar daagjes.. Ik kan niet wachten tot Vrijdag. (:
    Finally..


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Mweeh. Ik had het me gewoon heel erg anders voorgesteld. Ik kom er nu pas achter dat we amper wat met elkaar gemeen hebben. :/
    Ik twijfel zo! :C


    "Well, well. Look who we've got here!"

    GODVERDOMME WAAROM HEB IK DIT?! WAAROM MOET ALLES IN EEN KEER OP MIJ AFKOMEN. WAAROM MOET IK DE DUPE ZIJN EN WAAROM MOET IK NU RUZIE MET JOU HEBBEN.
    WAAROM MOET IK DE VELANGRIJKSTE PERSOON VOORGOED KWIJTRAKEN EN KAN IK DOE NOOIT MEER TERUGHALEN WAAROM IS MIJN VADER ZO'N IDIOOT EN MAAKT HIJ MIJN LEVEN NOG MOEILIJKER. WAAROM ZIJN MIJN VRIENDINNEN EN IK OP DEZELFEE JONGEN. WAAROM HEB IK EEN BLOKWEEK OP SCHOOL GEKREGEN. WASROM IS MIJN KLUIS GEBLOKKEERD. WAAROM KAN IK NIET MEER SLAPEN. WAAROM HEB IK MISSCHIEN BLOEDARMOEDE. WAAROM BEN IK HEEL EE DAG MOE EN SLAAP IK ALLEEN MAAR. WAAROM WIL IK NIET MEER ETEN OF MINDER EN WAAROM WAAROM WAAROM GODVEDDOMME WAAROM HOE THE FUCK DURF JIJ ME DAT TE ZEGGEN. :@


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    dit stuurde mijn vader naar mij via whatsapp.

    De spookdrol: (ook wel duiker genoemd):
    Je voelt hem komen, je hoort hem plonzen, maar er ligt niets in de pot

    De "clean" keutel:
    Ligt te glunderen in de pot, geen spoor op het papiertje.

    De eeuwige stront:
    Je veegt maar en je veegt maar.Toch blijft er steeds wat op het papiertje. Je besluit tenslotte je broek toch maar op te trekken en een papiertje in je onderbroek te leggen, om remsporen te vermijden.

    Poepje "extra":
    De come-back of de wraak door tegenaanval: je bent klaar, maar als je broek optrekt stel je vast dat er nog een klein poepje valt.

    De aderbreukdrol:
    Je moet zo hard drukken dat de aders op je voorhoofd zwellen. Je vreest een hartaanval

    Big Mac:
    Hij is zo geweldig dat je bang bent om hem kapot te maken als je doortrekt. Je bent verbaasd en tegelijk trots dat je dit kunstwerk gebaard hebt

    De aso keutel: (de mol)
    Je wilt schijten, je voelt hem zitten, maar er komen alleen krampen en scheten

    Keutel " verkeerd":
    Doet zo veel pijn dat je zou zweren dat hij dwars zit, of in stuit.

    De Canonball:
    Komt er met zo'n snelheid uit en is zo zwaar dat hij je kont natpletst.

    De morning-after stront (napalm drek):
    De geelbruine vloeistof die de hele pot besmeurt en brandt in je gat. De stank is om te snijden.

    Konijnenkeutels:
    Kleine bolletjes, sommige drijven, sommige zinken. Ze zijn wel lief...

    De verrassingsdrol (flapdrol):
    Je dacht een scheet te laten, maar er is iets bij!

    De time-out drol:
    Je bent goed bezig in een publiek toilet en je knijpt hem af omdat je iemand hoort in het toilet naast je.

    Populaire poep:
    Zo luid dat iedereen die in de buurt is lacht.

    Mexicano:
    Ruikt zo scherp dat het prikt in je neus. Familie van de Napalm stront

    De Benji drol:
    Weigert te vallen, hoewel je weet dat hij eruit is. Je probeert hem met ritmische kontbewegingen af te schudden.

    Sommige mensen zijn gewoon echt geniaal.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik word hier zó moe van.
    Elk jaar hoor ik hetzelfde; Ik kan niet meer, ik heb geen geld, ik ga al met anderen. Nu kon ik eindelijk, zeg JIJ af.
    Godverdomme! Ik haat je nu echt op dit moment.
    Als je niet met wat leuks of goeds komt kan je het echt vergeten, je weet dat ik me zwaar genaait voel, en toch doe je het.
    Je had ook minder uit kunnen geven deze maand want je WIST dat we erheen gingen. Weet je wat, je kan echt de tering krijgen. Ik ben echt boos op je nu.
    Je weet dat ik me erop had verheugd, maar neeeee! Want uitgaan met je vrienden is natuurlijk belangrijker dan die ENE date met je vriendin, sterf dan maar hoor.
    Ik kan absoluut niet nog meer teleurstellingen aan en toch flik je het. Waarom kan er NOOIT iets goed gaan?
    Je zorgt er maar voor dat ik geen spijt krijg, ik doe je echt wat aan. Kan echt wel janken nu, klerelijer.
    IK HAAT JE IK HAAT JE IK HAAT JE IK HAAT JE!
    Beloof me gewoon niets wat je niet kan nakomen. De ene keer dat je me beloofd dat we iets leuk gaan doen een hele dag met zijn tweeën, die ene zeldzame keer als we allebei kunnen en je zegt af.
    Ben je nu trots? Je hebt eigen fucking vriendin aan het huilen gemaakt. Big boy.
    Sterf drieduizend pijnlijke doden.


    We'll still love each other, forever and always. <3