• Ik had een paar vraagjes:
    1. Wat is precies een column?
    2. Hoe zorg je ervoor dat je een goede columnist word?
    Dit zijn ze eigenlijk wel... Oh ja, ik kan de antwoorden niet goed uit de 'help pagina' halen, en wanneer is er weer een wedstrijd om er een te worden?
    x


    And that’s the way it is.

    Wikipedia legt erg duidelijk uit wat een column is. In het kort is het gewoon een stukje tekst dat om de zoveel tijd verschijnt en waarin iemand zijn mening uit, meestal op een interessante of grappige manier. Hoe je een goede columnist wordt ligt er natuurlijk een beetje aan wat jij een goede columnist vindt, maar ik denk dat goede spelling, veel oefening in schrijven en een duidelijke mening over dingen je al een heel eind zullen brengen.
    Er zullen weer verkiezingen zijn voor columnisten wanneer men vindt dat er nieuwe bij moeten komen. Daar staat verder dus geen vaste datum op of iets dergelijks. Er zal dan een topic worden geopend in het nieuwsforum, maar ik denk eigenlijk dat dat nog wel een tijdje zou kunnen duren, want we hebben nu net heel kort achter elkaar verkiezingen gehad voor alle drie de functies op Q - mod, bèta en bemiddelaar - en de laatste daarvan loopt zelfs nog. Sowieso is er op dit moment volgens mij niets echt een tekort aan columnisten.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan