• oke ik heb bij xfactor USA iets suuupertofs gezien, het is zegmaar de onderste laag van je haar geverfd in een felle kleur roze, blauw, geel, groen etc en dan de bovenste laag haar gewoon normaal.
    Dus als je je haar gewoon op je rug hebt hangen zie je het eigenlijk niet heel goed maar als je een staart in hebt is de helft bijv. geel en de andere helft gewoon je eigenkleur bijv. bruin.

    weet IEMAND hoe dit heet? ik heeb het gegoogled maar ik krijg alleen maar fotos van dipdye en dat is het juist NIET, kan iemand me helpen?

    Silverlance schreef:
    Bedoel je dit?


    Het staat leuk!


    •*• Lululu •*•

    Aberforth schreef:
    (...)
    Ik wou het aardiger zeggen, maar dit was wel wat ik dacht. xd
    & nu wil ik het ook. :3

    Ik probeer nooit bot over te komen of iets dergelijks, excuses als dat nu wel zo is, maar soms dan denk ik echt... mensen... je hebt ogen! Gebruik ze. ^^'

    Silverlance schreef:
    Zijn mensen nou zo dom of kunnen ze echt niet lezen? (cat)
    Sorry hoor, maar iedereen zegt hier dipdye terwijl ze duidelijk aangeeft dat dat het niet is.


    jupss, helemaal mee eens. Ik wil het ook heel graag maarja, ben een beetje een schijterd als het op haar verven aankomt. Ik ga nu eindelijk morgen mijn haar verven in een wat donkerdere kleur, en als dat bevalt ga ik dit misschien ook wel proberen ^_^


    Never forget who you are

    Silverlance schreef:
    Zijn mensen nou zo dom of kunnen ze echt niet lezen? (cat)
    Sorry hoor, maar iedereen zegt hier dipdye terwijl ze duidelijk aangeeft dat dat het niet is.


    hahahaahahhaahahahh



    maar ja ik mag het dus niet van m'n moeder omdat ik het al zo vaak verf en dan moet ik het zelf betalen en dat wil ik niet ahah, ik hoop dat andere mensen het doen yes stuur dan een foto please!

    maar DAAAMN ik wil het zooo graag zal ik dan maar wel van mn eigen geld betalen? maar zal ik dan eerst terug naar mijn eigen haarkleur? ik verf het al vanaf groep 8 ofzo dus ik weet niet maar wat mn eigen haarkleur is eigenlijk, ik heb het nu donkerbruin. HELP ME wat zal ik doen? als ik het donkerbruin hou en dan gewoon met verf naar de kapper ga en zeg dit wil ik in de onderste laag, dan moet ik dus steeds eerst half me haar bruin verven en dan half me haar paars als ik het ga bijkleuren maar O GOSSSH IK WEET HET ECHT NIET HOOR