• Nieuw topic

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=147825&message=391

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 13:11 ]


    ©1998

    I guess my English is just a bit better than yours, sweetie.
    En als ik het woord tof wil gebruiken, dan gebruik ik dat.
    Bye


    You oughta know

    AHAHAHAHAHAHAHA. Laat me niet lachen. Ben jij een vol Amerikaan of gewoon een triest hoopje Nederland/België. Ik ben half-Amerikaans sweetheart. God, ik verveel me. Ierse Dans komt pas morgen ._.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    WHAT THE DEVIL IS GOING ON HEREEE? *Snape voice*

    Ik vermaak me hier heel goed met kinderen die denken dat ze beter Engels kunnen:Y)


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Lol, Nikki.

    Het maakt geen zak uit wat voor bloed er door je aderen stroomt. Het gaat om de beheersing van de taal, en ik praat/lees/schrijf meet Engels dan Nederlands. Same with my thoughts. So don't judge someone you don't know, please.


    You oughta know

    Ah well, I have no idea how good my english is, but I as well talk more english then dutch. In fact, I always start writing english on Quizlet, and then realise I have to speak dutch -.-'

    Lieve schat, ik heb tot mijn zevende/achtste in Amerika gewoond. Tweetalig opgevoed, en eerlijk gezegd ken ik niemand in Nederland met mijn naam ._. Achja, namen kunnen ze stelen maar goed. Als je zo vol van je zelf bent, mag ik dan weten wat jou geboorteland is? Engelen, Amerika, Ierland? België, Nederland? Namibië(Looooll)?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Dude, wat heeft een geboorteland te maken met de beheersing van een taal?
    Daarbij zit er een duidelijk verschil tussen het Amerikaans Engels en het Brits Engels.


    You oughta know

    Ik vraag alleen maar of je een andere afkomst hebt, ik hoef geen heel verhaal, joh. --"


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Brook, je blijft, en doet normaal tegen iedereen. Of je rot op en blijf dan ook weg. Ik ben nederlands van afkomst en toch behoorlijk goed in engels (schrijven, lezen, praten, denken) en ik ken niemand in nederland met dezelfde naam. Moet ik daar nu ook elk bericht over gaan zeuren?


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Hey jongens, kunnen we misschien in het engels RPen? Ik en Ineke vinden dat veel makkelijker :P En ach, wat maakt het uit hoe goed iemand engels kan? We zijn hier toch voor ons plezier en niet om ruzie te maken?

    whitegamma schreef:
    Brook, je blijft, en doet normaal tegen iedereen. Of je rot op en blijf dan ook weg. Ik ben nederlands van afkomst en toch behoorlijk goed in engels (schrijven, lezen, praten, denken) en ik ken niemand in nederland met dezelfde naam. Moet ik daar nu ook elk bericht over gaan zeuren?


    Wat zijn we toch weer lekker chagrijnig. Ik doe m'n best aardig te blijven:Y)


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Lol, een verhaal van twee zinnen. Cool story, bro.

    Enne, Nikki, you know my thoughts. Ik weet alleen niet hoe de rest hierover denkt.


    You oughta know

    Brook, het lukt je voor geen meter xD Maar goed, dat weten we inmiddels, dat maakt het gezellig hier.
    Ik vind dat van Nikki en Ineke een leuk idee, maar dit kan in het nadeel zijn voor sommigen, ik denk dat iedereen hier gewoon mee in moet stemmen voor we dat kunnen doen. Je hebt mijn stem in ieder geval.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    SandyBeta, of MiniMuis tegenwoordig geloof ik, mijn zusje bedoel ik, volgens mij mag ik haar naam niet noemen op internet, deed er een beetje vaag en geïrriteerd over en zei uiteindelijk dat het haar niets uitmaakt, maar ze weet bijna zeker dat de BlackAlpha het hier niet mee eens zal zijn.

    En ik dacht, misschien kunnen we ook zelf een heel nieuwe RPG aan maken in het Engels, Ineke, Nikki en ik bijvoorbeeld. (En dan gaan we hier gewoon mee verder in het Nederlands.)

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 16:44 ]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.