• Nieuw topic

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=147825&message=391

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 13:11 ]


    ©1998

    Beter beginnen we gewoon overnieuw, want ik snap er echt geen zak meer van. Enne, ik zit al zo veel ik kan achter een pc, alleen niet in de mediatheek, want dat mediatheekmens mag mij niet zo xD
    Anyhow... I'M BACK PEEPZ! Haha, en ik ben al anderhalf uur op een story aan het typen -_-'


    You oughta know

    Beter kappen we er gewoon mee


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Dat kan ook, maar gezien Blacky dolenthousiast naar me toe stormde vandaag, denk ik dat zij graag verder wil met DVVA...


    You oughta know

    clair,

    Mijn mond was zover open gesperd dat de hoeken bijna scheurden. Terwijl mijn handen tot stroeve vuisten waren gebald en mijn knieën knikten. Ik had het gevoel dat de aarde ineens 10 keer zo snel draaide en dat we allemaal heen en weer werden gesmeten. Van de ene gebeurtenis in de andere. De laatste maanden spoelden als filmscenes zo snel door mijn hoofd. Maar ik kon er geen grip op krijgen, het liep allemaal door elkaar heen. We stonden nog steeds met z'n allen in Athene's kantoortje terwijl zij ons vanachter haar bureau met intelligente, onderzoekende ogen aanstaarde. Langzaam, omstebeurt. Toen haar ogen de mijne ontmoeten besefte ik pas wat mijn overvolle hoofd me probeerde te vertellen, wat ik mezelf al maanden had moeten vertellen. We gingen dood! Alles wat er de laatste tijd gebeurt was, alle pijn en verdriet, vreugde en vriendschap. Alles, was bij elkaar gegooid, onlosmakelijk verbonden en vastgezet in dat ene onveranderlijke feit. We gaan allemaal dood. Athene had gezegd dat wij uiteindelijk alles goed moesten maken. Het was onze taak om haar te redden. Woede stroomde samen met de angst en machteloosheid als hete was door me heen. Ze wilde ons als schilden voor haar zetten! Ze had ons gebruikt, onze krachten, gevoelens en levens, alleen maar voor zichzelf. We waren als levenloze poppen in haar vingers. En we zouden sterven. Maar terwijl ik daar zo stond, sprakeloos van pijn en woede en angst. Terwijl mijn blik de kamer rondging en elk gezicht dat ik kende en liefhad in me opnam, nam ik ook een ander besluit. Ik zou voor ze vechten. Ik weigerde ooit nog iemand te verliezen en er niet voor te vechten. Ik wilde nooit meer een begrafenis meemaken. Deze keer zou ik ervoor zorgen dat niemand alleen zou sterven of overleven. We gingen dood, maar we gingen samen. En dat was een groot verschil.

    (Ik heb besloten om de draad maar weer op te pakken op het punt dat Athene zegt dat het uiteindelijk ons werk is de wereld te redden. Omdat ik het een ontzettend sterk punt vond van Blackie en ik niet precies meer weet wat er aan de hand was. Ik zou graag verdergaan. Hier kan het heel spannend worden)


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Jade (RJ=Robin-Jane=Kind van Jade en Jake)

    Athene keek iedereen één voor één aan. Haar ogen boorde door me heen en een rilling liep over mijn rug. Woedend keek ik terug. 'Dit was niet de afspraak!' riep ik. 'We zouden met z'n allen, de hele school zou meegaan, niet alleen wij!' Athene sloeg haar ogen neer. 'Ik weet het, ik weet het.' Zegt ze met haar kalme stem. "Maar jullie zijn de enige die deze taak zouden kunnen volbrengen.' 'WIJ?! Toe zeg we zijn een stel tieners!' Ik nam een diepe hap lucht. Aan de ene kant leek het zo'n mooi avontuur. Aan de andere kant wist ik dat de kans dat we zouden overleven nihil was. En ik had een andere taak. Ik had nu kind. Woede overspoelde me. Mijn persoonlijkheid werd aan tweeën gescheurd. De stoere ietwat naïeve kant, die o-zo-graag wou vechten met haar vrienden en de verstandige kant die zei dat RJ voor mij nu het belangrijkste was. Die verstandige kant, die had ik niet veel vaker gehad. Ik was altijd iemand geweest die niet veel nadacht over m'n acties. En nu stond ik voor de moeilijkste beslissing in mijn leven. Ik keerde me rolde naar buiten en veranderde in de pikzwarte wolf die al die tijd had gemist. Sinds RJ was ik niet meer verandert. Ik was een ander mens geworden. Ik keek achter om en zag nog net hoe mijn rolstoel op z'n zijkant een stuk naar beneden schoof. Het deerde niet. Ik rende zo hard als ik kon, het was zo fijn om te lopen. Iedere dag in de rolstoel maakte me bang, hij was als een ijzeren kooi, die mijn in zijn macht had.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 16:11 ]


    ©1998

    O,o dubbelpost :(

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 16:11 ]


    ©1998

    Ik kap ermee en Beth ook ^-^. Teveel teenmoms, God als jullie nu eens op TV zagen MTV - Teen Mom. Dan zou je weten dat het erg is, en heus niet zo gemakkelijk. Xo.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Doei!(doeg)


    ©1998

    Daag! Was leuk ;D.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ckick, ga mij niet vertellen wat het inhoudt een moeder te zijn.
    Anyhow, ik denk dat ik eens even het eerste topic door moet snuffelen om een nuttige reactie te kunnen plaatsen, wat ik snap ook hier nog geen hol van.

    *zoek, zoek, zoek*


    You oughta know

    Holy shit ik snap er geen zak meer van xD Kunnen we niet gewoon overnieuw beginnen met nieuwe karakters? Ik heb geen idee hoe mijn persoontje heette enzo, maar op zich kunnen jullie ook jullie oude gebruiken. Zal ik een nieuw personage maken?

    chasinghoran schreef:
    Ckick, ga mij niet vertellen wat het inhoudt een moeder te zijn.
    Anyhow, ik denk dat ik eens even het eerste topic door moet snuffelen om een nuttige reactie te kunnen plaatsen, wat ik snap ook hier nog geen hol van.

    *zoek, zoek, zoek*


    Ghehe, ik lees nog alles hoor:Y) Chick? Pf, ik ben geen kip >_>. En trouwens, ik voel me net een moeder in het echt met die broertjes en zusjes o_o. Fijn om te weten, niet? Nutteloos, tududu.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Je Engels is niet echt tof, de vertaling van kip is nog altijd 'chicken'. Anyhow, ik ken jou niet en jij mij niet, dus kan ik niet over jou oordelen en jij niet over mij.

    Even algemeen: Ik ben het overigens met Nikki eens :)


    You oughta know

    Ja, Blacky start binnenkort een nieuwe topid geloof ik. Agh, nederlands typen is zo moeilijk xD

    Tof? Wauw. Lol, chick gebruiken ze in Amerika ook as afkorting, babe. Ik weet het beter dan jij. Maar goed, ik ga al. Ik heb genoeg posts in te halen in eraveren RPG's. Xoxo.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."