• Nieuw topic

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=147825&message=391

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 13:11 ]


    ©1998

    Het is grappig dat jullie denken dat dit een ervaren RPG is ^-^


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ik wil wel een rpg in het engels. Maar ik kan niet beloven dat het erg goed engels is. Mijn woordenschat is redelijk maar de grammatica is lang niet altijd goed


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Vind ik een beter idee, eigenlijk. Omdat ik idd denk dat het voor sommigen problemen op kan gaan leveren.


    You oughta know

    Brooke, er zijn een heleboel dingen die ik grappig vind. Dat ga ik ook niet allemaal hier melden. You should try it sometimes.


    You oughta know

    *ignores Brookelle, or whatever her name was* Ja, dat is ok :P Ik weet alleen niet waarover, maar ofc heb ik al een karakter in gedachten. Het word miss wel een beetje eenzijdig met mijn karakters, but I DON'T CARE. Misschien kan ik ook Meredith doen ofzo.

    Nikki & Marjolein: Pb of gb.


    You oughta know

    Stoer joh, ik ga ook de heletijd Engels praten. Ladieda.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik praat bijna de hele dag Engels. Het praat gewoon makkelijker.


    You oughta know

    I'd like to talk in English all day. But my teachers won't like the idea so much...


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Engels praten terwijl je in Nederland bent is hopeloos. Ga naar Amerika/Groot Brittannië, zou ik zeggen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Well, go there yourself, and stop annoying us. Just...agh. What's even the point? Wow wait english. Maar serieus, je bent echt heel irritant aan het doen.

    zeg je nou tegen ons dat we geen engels mogen praten, omdat we niet in een engels talig land wonen. Waarom leren we het dan op school?


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Ik zeg alleen dat het hopeloos is. Ben ik irritant? Dankje! De voorgaanden hier hebben gemerkt dat ik echt geweldig ben (A)


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jongens, kunnen we haar niet bannen? Of zoiets xD Omg I'm having so many feels! Did anyone see les Miserables? I'm watching GLEE and they sing songs from les Mis :'C FEEELS

    Bannen gaat helaas niet. Maar ik houd al op, ik heb hier geen tijd voor. Moet klaar maken om dadelijk naar het graf van Daniël te gaan xo.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."