• Wooow, ik ben een tijdje niet op Q. geweest, wat is er gebeurd? x'D
    Anyways, ik heb een probleem, het klinkt nogal goor enzo.. Als ik mijn tanden ga poetsen moet ik altijd kokhalzen, en de laatste paar dagen ga ik er ook letterlijk van kotsen. Ik word er echt niet goed van, en een andere tandenborstel of tandpasta maakt geen verschil. Heeft iemand hier ook last van en weet er iets tegen? ;_;


    Alis volat propriis.

    Daar heb ik ook 'n tijdje last van gehad :'D Maar da's weer over gegaan. Gewoon niet teveel naar je huig bewegen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Uhm. Nee. Geen last van x)
    Je kan ook altijd mondwater gebruiken, maar ja. Dan nog behaal je niet hetzelfde resultaat als met poetsen. Misschien moet je even naar de tandarts/dokter?


    | Reality is for people that lack imagination |

    Daar heb ik eigenlijk nog nooit iemand over gehoord... Lijkt me erg vervelend D:


    i put the fun in funeral

    @ Longclaw

    Ah oké, ik hoop dat het bij mij ook snel over gaat want het is echt deprimerend, ik blijf daarna ook nog een halfuur misselijk ofzo xd

    En idd, misschien als het lang aanhoudt moet ik toch maar eens naar de dokter gaan D:


    Alis volat propriis.

    Laufey schreef:
    @ Longclaw

    Ah oké, ik hoop dat het bij mij ook snel over gaat want het is echt deprimerend, ik blijf daarna ook nog een halfuur misselijk ofzo xd

    En idd, misschien als het lang aanhoudt moet ik toch maar eens naar de dokter gaan D:
    '
    Hm. Het zal ook wel 'n beetje tussen de oren zitten. Je gaat bij 't tandenpoetsen nu ook onmiddellijk denken aan overgeven, of niet? D: Dat helpt ook niet echt.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Je tandenborstel niet te ver naarachteren drukken, poets anders je laatste kiezen niet, dat is altijd nog beter dan overgeven.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik heb dat ook en het probleem is, dat ik mijn tong helemaal moet poetsen, omdat er bij mij heel snel bacteriën groeien vanwege mijn allergieën.
    Ik heb daar nu een tongschraper voor. Het klinkt heel goor, maar het is een soort staafje met een rubberen oppervlak en daarmee kan je dus ietsje verder komen dan met een tandenborstel.
    En verder poets ik gewoon alleen mijn tanden en tandvlees en voor mijn tong gebruik ik vervolgens mondwater wanneer ik dat staafje niet gebruik.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik ken het. Ik heb dat ook, maar alleen 's ochtends. Het is dan ook de reden waarom ik niet meer eet 's ochtends. Iedereen zegt dat ik ongezond bezig ben, maar tegen m'n vrienden zeg ik dan: gezonder dan elke ochtend kotsen.
    Als je dat ook, zoals mij, 's ochtends hebt, poets je tanden en eet pas een uurtje later ofzo, wanneer je je terug beter voelt.
    Als je je tanden poetst, en voelt dat je zal slecht/ziek komen, stop dan meteen.
    Koop eventueel mondwater voor je mond te spoelen (nadat het misselijkheid over is) want dan heb je een frisser gevoel in je mond, zeker nadat je gekotst hebt en je tanden minder goed hebt gepoetst.
    Een andere tandpasta helpt voor mij wel. Ik heb het vooral bij oral-b dat ik slecht kom. Bij Colgate en Signal heb ik dat het minst.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Mijn moeder heeft daar ook last van, maar ik zou niet weten wat je er tegen kan doen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Dat heb ik ook, dat is zó vreselijk D: Ik moet dan kiezen tussen geen ontbijt en tanden poetsen, of wel ontbijt en een kauwgompje.

    Heb ik allen last van als ik te ver naar achteren ga met mijn tandenborstel, dat doe ik dus ook gewoon niet.
    Geen idee wat je er verder tegen zou kunnen doen.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Longclaw schreef:
    (...)'
    Hm. Het zal ook wel 'n beetje tussen de oren zitten. Je gaat bij 't tandenpoetsen nu ook onmiddellijk denken aan overgeven, of niet? D: Dat helpt ook niet echt.


    ars moriendi

    Lijkt me vervelend, maar ik zou niet weten wat je kunt doen.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Audacity schreef:
    Daar heb ik eigenlijk nog nooit iemand over gehoord... Lijkt me erg vervelend D:

    Alleen als ik mijn tong poets moet ik kokhalzen :'] Maar verder niet? Misschien ga je te ver met je tandenborstel?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.