• Wooow, ik ben een tijdje niet op Q. geweest, wat is er gebeurd? x'D
    Anyways, ik heb een probleem, het klinkt nogal goor enzo.. Als ik mijn tanden ga poetsen moet ik altijd kokhalzen, en de laatste paar dagen ga ik er ook letterlijk van kotsen. Ik word er echt niet goed van, en een andere tandenborstel of tandpasta maakt geen verschil. Heeft iemand hier ook last van en weet er iets tegen? ;_;


    Alis volat propriis.

    Normaliter heb ik daar nooit last van, behalve bij 1 soort tandenpasta. Maar die werkt volgens mij ook niet echt zoals tandenpasta hoort te werken .__. (En ja het is tandenpasta niet iets anders ofzo xD ) Misschien toch andere soorten tandenpasta gaan zoeken en desnoods even de dokter bezoeken en vragen om tips e.d


    Dreams getting nightmares C:

    Misschien ga je te ver tot in je keel?


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    BLOF schreef:
    Ik heb dat ook en het probleem is, dat ik mijn tong helemaal moet poetsen, omdat er bij mij heel snel bacteriën groeien vanwege mijn allergieën.
    Ik heb daar nu een tongschraper voor. Het klinkt heel goor, maar het is een soort staafje met een rubberen oppervlak en daarmee kan je dus ietsje verder komen dan met een tandenborstel.
    En verder poets ik gewoon alleen mijn tanden en tandvlees en voor mijn tong gebruik ik vervolgens mondwater wanneer ik dat staafje niet gebruik.


    Ik doe dat ook, maar ik ga er ook altijd van kokhalzen. Echt irritant, daarom doe ik het niet elke dag. Dat schrapen.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~