• Als je nu een nieuw GB bericht hebt, zie je dat enkel als je met je muis over het submenuutje "Mijn" gaat,
    wat bij mij vrij weinig gebeurt. Is er geen andere manier? Misschien is een melding bij profiel in het quick menu een idee? (:

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dat is al bekend, wordt geloof ik aan gewerkt :')


    #WWED - What Would Emma Do?

    Oh, haha, wist ik niet (:
    Gelukkig maar, want ik probeer iemand te contacten maar die ziet geloof ik gewoon niet dat ze een nieuw GB berichtje heeft :P

    En jeetje, want zijn die tekstvlakken ineens breed zeg! D:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik zie bij "mijn" een rode/roze badge met een 1 of meer erin als ik een bericht heb...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    BLOF schreef:
    Ik zie bij "mijn" een rode/roze badge met een 1 of meer erin als ik een bericht heb...


    Uh ja.. Dus? Wat is je punt?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BLOF schreef:
    Ik zie bij "mijn" een rode/roze badge met een 1 of meer erin als ik een bericht heb...


    Dat krijg je met een PB.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Endure schreef:
    (...)

    Uh ja.. Dus? Wat is je punt?


    Dat het voor mij dus wel gewoon opvalt wanneer ik een nieuw bericht heb.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    BLOF schreef:
    (...)

    Dat het voor mij dus wel gewoon opvalt wanneer ik een nieuw bericht heb.


    Als je een PB hebt, ja. Niet met een GB, dan kun je het niet zien.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    (...)

    Als je een PB hebt, ja. Niet met een GB, dan kun je het niet zien.


    Ook dan, want daar krijg ik PB's van.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    BLOF schreef:
    (...)

    Ook dan, want daar krijg ik PB's van.


    Je krijgt dus een notificatie van je GB in je PB, hij laat dus zien dat je een berichtje een PB hebt en je PB laat zien dat je een GB hebt. Maar als je dat niet zo hebt ingesteld, krijg je geen PB vanwege een GB en dus geen 1tje in het 'mijn' vakje als je een GB krijgt.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 19:40 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    (...)

    Je krijgt dus een notificatie van je GB in je PB, hij laat dus zien dat je een berichtje een PB hebt en je PB laat zien dat je een GB hebt. Maar als je dat niet zo hebt ingesteld, krijg je geen PB vanwege een GB en dus geen 1tje in het 'mijn' vakje als je een GB krijgt.


    Ach zo. Nou, tot dat het is opgelost, kan dit dus een alternatief zijn voor de mensen zie zich eraan ergeren.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Opgelost (Y)


    Dit is mijn signature...