• Ik hou van de maand december, seriously! En jullie?
    Dit is waarom ^^ :

    - Chocolademelk drinken + Harry Potter film kijken + de openhaard aan = amazing.
    - Schaatsen!

    - Kerst
    Oooh, ik heb echt zo'n zin in kerst! Dat is altijd zo gezellig... Lekker met de familie dineren... Heerlijk. (:

    - Sinterklaas
    Wij doen met sinterklaas altijd met de familie een sinterklaas spel. Zo gezellig! En jullie?

    - Oud & nieuw
    Vuurwerk, gezelligheid, champagne... simply amazing.

    Wat vinden jullie het leukst aan december? Of houden jullie juist niet van december?


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Silverlance schreef:
    December is denk ik wel mijn lievelingsmaand.
    De gezelligste maand van het jaar.

    Dit dan wel, inclusief januari, aangezien ik dan jarig ben :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    SaphireStar schreef:
    Ik houd sowieso van de hele herfst/wintersfeer. :)
    Kerstlichtjes en liedjes, en koekjes, en chocolademelk, en heerlijk frisse lucht en prachtige kleuren, en ALLES! Ja, ik houd van december. =3


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik ben dol op Kerst hihi. Eerste en tweede kerstdag gaan we altijd naar mijn oma's toe met de hele familie van die kant en lekker eten. Sinterklaas doen we ook met familie, Oud en Nieuw vier ik met vrienden. En op de 23e is mijn vriend jarig. Kortom ik vind december leeeuk :]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik vier geen kerst noch sinterklaas meer, en waarschijnlijk ben ik toch loner met oud en nieuw dus nee, ik heb er geen zin in.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik vind kerst altijd zo verschrikkelijk romantisch, ook al heb ik geen vriend.
    Hoewel ik daar wel het liefst voor 2013 verandering in wil brengen.
    En nieuwjaar natuurlijk, zoveel vreugde en geluk wat je met je vrienden kunt delen.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik ben ook gek op december ;D Sinterklaas, kerst, LotR marathon en dit jaar The Hobbit ;D


    Caution first, always.

    Ik houd ook van December, lekker bij de open haard zitten
    Ik kijk wel op tegen het weer, vooral nu ik een baantje heb, buiten, de hele dag en ik een halfuur naar school moet fietsen
    Maar verder ben ik dol op sneeuw, zodra het sneeuwt ga ik met de hond en de slee weg en kom ik pas uren later ijskkoud terug


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Warme choco drinken doe ik het hele jaar door en de haard is bij ons al aan dus daar zit ik ook al voor.
    Ik hield van december omdat je na je examens niets meer te doen had en buiten in de sneeuw kon spelen. Kerstmis vond ik ook geweldig omdat het zo de familie van mijn vriend zo gezellig was, maar nu is hij mijn vriend niet meer dus heb ik pech.
    Nu vind ik december dus niet leuk meer omdat ik geen vakantie mee heb wegens examens en stage vlak erna.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 19:32 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik vind het inderdaad leuk door sinterklaas/surprise kerst en ouder en nieuw. Maar 6 december zijn mijn zus en tante jarig, de 8ste mijn neef , de 15de mijn oma en de 24ste mijn nichtje. Lekker veel feest dus :Y)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Op 1 december ben ik jarig :Y)
    En op 5 december mijn vriend ;3

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 15:26 ]


    26 - 02 - '16

    Ik haat december. Haha. Veel te koud voor mij, zelfs met die feestdagen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik hou van december vanwege de cadeautjes die ik dan krijg, ik hou van sneeuw. Maar ik ben bang dat ik de hele kerstvakantie bezig ben met verslagen schrijven voor mijn opleiding en lesjes voorbereiden etc. Dus ik hou ervan maar het is wel altijd een hele drukke maand voor mij.


    Physics is awesome

    ANIC schreef:
    Sinterklaas & Kerst vier ik niet, ik heb nu al een oudennieuw dilemma omdat ik niet weet met wie ik het moet vieren. nu al.

    MIJ!*O*


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Het enige leuke aan december is dat ik op 1 december een jaar met mijn vriend heb. Voor de rest vind ik het geen bijzondere maand, ja de kerstboom ziet er altijd gezellig uit maar ik woon niet meer thuis dus die boom zal ik niet zo vaak zien. :Y) En vorig jaar viel ik flauw met oud en nieuw waar ik een hersenschudding aan over heb gehouden dus ik heb daar ook geen zin meer in :'D


    -

    Dan word ik 20 en moet ik al beginnen blokken voor de examens D:
    Maar ik hou er wel van om inderdaad met een kop hete choco, kachel en fleece dekentje een film te kijken. Het leukste is dan nog als het sneeuwt, heb je nog een mooi uitzicht ook. En kerst maakt het gezellig, voor de rest kijk ik er niet echt speciaal naar uit.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right