• Ik hou van de maand december, seriously! En jullie?
    Dit is waarom ^^ :

    - Chocolademelk drinken + Harry Potter film kijken + de openhaard aan = amazing.
    - Schaatsen!

    - Kerst
    Oooh, ik heb echt zo'n zin in kerst! Dat is altijd zo gezellig... Lekker met de familie dineren... Heerlijk. (:

    - Sinterklaas
    Wij doen met sinterklaas altijd met de familie een sinterklaas spel. Zo gezellig! En jullie?

    - Oud & nieuw
    Vuurwerk, gezelligheid, champagne... simply amazing.

    Wat vinden jullie het leukst aan december? Of houden jullie juist niet van december?


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik houd van de feestdagen maar de kou is niks voor mij. c:


    life is awesome

    Ik hou van December.
    Ik moet dit jaar drie suprise's maken. Maar ik hou van suprise's maken dus i love it. Daarbij ga ik dit jaar kerstavond bij de familie van mijn vriend vieren. Zoals gewoonlijk gaan we eerste kerstdag weer naar mijn oma en opa en tweede kerstdag ga ik gewoon niks doen.
    Dan heb je nog de winterefteling wat ik leuker vind dat de normale efteling. Sneeuw. En ik heb nog een wedstrijd in Duitsland waar we altijd met een gezellige groep heen gaan. woopwoop


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hmm ja heerlijk. Ik slaap heerlijk als 't koud is dus dat komt nu wel handig uit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ook 'cause :

    Sinterklaas = presents.
    Kerst = presents
    29 dec = my birthday , dus presents. wooohooo. c:


    Danmarks Dynamite.

    Ik hou ook van december en Kerst en alles wat daar rond hangt, het is mijn favoriete moment van het jaar. Maar jammer genoeg doet mijn moeder daar niet meer aan. D:


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik denk dat december een van mijn favoriete maanden is, vooral vanwege Kerst. Ik vier geen sinterklaas meer, en oud & nieuw, meh. Ook gezellig, maar Kerst is leuker. Veel eten en gezelligheid. Alleen is het als we met z'n vieren zijn, mijn ouders en mn broertje en ik, wat minder gezellig.


    Destroy what destroys you.

    Ik vind december een gezellige maand, ook al vier ik alle feestdagen altijd alleen met mijn ouders.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Kerst vind ik geweldig & Oud & Nieuw eigenlijk ook, maar vooral de vakantie eigenlijk (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Hmm. Ik vind het wel oké. Ik heb alleen nooit zo'n zin in de wintermaanden, want dan doet mijn lichaam altijd zo opstandig. :C


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik houd ook erg van december (en eind november, telt dat ook?), want 28 november is mijn oma (vaders kant) jarig, en 27 december zijn mijn neef en nicht jarig (ook vaders kant), dus dan zie ik hen ook weer eens, want ze wonen twee uur met de auto rijden bij ons vandaan (friesland, midden utrecht, yay -.-)
    Maar van de officiële feestdagen weet ik het niet.
    Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw vond ik altijd heel erg leuk, en zal ik nu ook wel weer leuk vinden, maar dit jaar is er een grote kans dat mijn broer met geen van allen meedoet.
    Vorig jaar had hij namelijk nog een relatie met mijn buurmeisje, dus dan kwam hij nog geregeld thuis (jongen is nu voor het tweede jaar uit huis), en toen vierde hij ook Sinterklaas en Sinterkerst mee (Sinterkerst is de Sinterklaas die ik vier met de ouder waar ik niet bij zit met Sinterklaas(gescheiden ouders, de een heeft sinterklaas, de ander kerst, wisselt elk jaar)), en was hij er ook bij Oud en Nieuw, maar nu is er afgezien van mij en mijn ouders niks te doen voor hem hier, dus ik weet ook niet of hij mee doet met Sinterkerst bij m'n pa (sinterklaas bij m'n ma doet hij wel mee, want dat is de hele familie van m'n ma's vriend, en das wel gezellig (een soort van, dan)), en ik betwijfel dat hij met Oud en Nieuw hier is, dan blijft hij waarschijnlijk gewoon in Amsterdam.


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Hoewel ik een hekel heb aan koud en sneeuw en ijs, word ik echt helemaal happy van de maand december! Ik ben gek op home made chocolademelk en 's avonds met een dekentje om films kijken in bed (en het liefst met een arm van vriendlief om me heen). Het is een perfect moment om nieuwe baksels en recepten uit te proberen onder het excuus van "uitproberen voor het kerstdiner". Wij doen niet aan sinterklaas, maar dit wil niet zeggen dat ik geen pepernoten ga bakken.

    De kerstsfeer vind ik ook helemaal geweldig, ik wil altijd voor iedereen cadeautjes kopen en ben daar nu in november al mee bezig - al trekken we voor kerst helaas lootjes dit jaar, waardoor ik voor in elk geval drie personen van de familie niets mag halen... Verder zijn er ook nog wel wat mensen jarig in de maand, waardoor ik lekker kan feesten. Wat minder vind ik mijn eigen verjaardag op oudjaarsdag: ik weet nooit zo goed wat ik moet doen dan. The champagne makes up for everything though!

    En natuurlijk SR in Enschede en lekker twee weekjes vrij, ook altijd heerlijk.


    "They say that we're dreaming too big, I say that this town's too small."

    Ik houd van december! Sinterklaas en Kerst vind ik geweldig. En in de kerstvakantie ga ik ook leuke dingen doen, naar een kerstmarkt en wrs kerst vieren met vriendinnen.


    As travars

    Ik ben jarig over een week en een paar dagen c:


    26 - 02 - '16

    Propitiation schreef:
    Het leukste aan december vind ik kerst en Oud & Nieuw.


    en met Kerst bij de openhaard , warme chocomel :9~ bankhangen met je vriend, filmpje kijk in bed, romantisch xd
    ik heb er al helemaal zin in! :--D aangezien ik nog geen vriend heb moet ik t alleen doen whahaha
    ohja en marschmallows ( of hoe je da schrijf)

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 14:38 ]


    I Love You

    Ik vind het leuk omdat mijn 2 zusjes die 18 en 19 december jarig zijn en omdat ik 21 december jarig ben:P


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.