• St. William's is een internaat voor jeugd met aanleg voor speciale krachten. Op St. William's leren ze deze krachten te beheersen en te verbeteren, maar dat gebeurt onder streng toezicht van het schoolhoofd.
    Dat betekend dat er strenge regels zijn, en hoge straffen. Verder heeft iedereen vrijwel dezelfde lessen, al heb je niet of nauwelijks aanleg voor de kracht waar die les over gaat.

    (School)Regels

    Zoals iedere school heeft ook St. William's regels. Hierop wordt streng toegezien door het schoolhoofd (wanneer je je geroepen voelt schoolhoofd en/of docent te spelen, geef het aan!). Zoals al genoemd zijn er hoge straffen (maar vrees niet, het zal niet te ver gaan (: ).

    - Het gebruiken van krachten binnen de school is niet toegestaan, enkel tijdens de lessen onder toezicht van een docent.
    - Jongens en meiden slapen gescheiden.
    - Het op elkaar uitproberen van krachten is niet toegestaan.
    - Het schoolterrein kan niet verlaten worden zonder toestemming.

    Regels zijn er om overtreden te worden, dit mag dan ook gewoon. Maar let wel op dat je andere spelers in hun waarde laat en zorg wel dat je ook (wel eens) gestraft wordt.

    Voorwaarden waaraan je personage moet voldoen:

    Om het een beetje leuk voor iedereen te houden, zijn er wel een paar voorwaarden voor je personage:
    - Het gaat hier over jeugd, dus geen minderen meer. De leeftijd van je personage moet dan ook tussen de 12 en de 21[/b] jaar liggen.
    - Je personage heeft aanleg voor een gave, maar beheerst het dus nog niet.

    Personage aanmaken

    Omdat er naar werd gevraagd, iedereen mag maximaal 2 personages creëren.

    Vul voor het aanmaken van je personage even het volgende lijstje in;

    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Aanleg voor de kracht:
    Persoonlijkheid:
    Foto:

    Je personage mag maximaal 1 huisdier meenemen.
    Indien je een huisdier wilt, vul dan even het volgende lijstje in;

    Naam:
    Dier:
    Leeftijd:
    Foto:


    Onderstaande links zijn voor de eerdere topics!
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143273&page=last&message=66#4151244
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143345&page=last&message=175

    Inmiddels zijn we al bezig in het derde topic!
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143554&page=last&message=66#4163232

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 20:32 ]


    You oughta know

    Savster, het viel me al eerder op, maar je haar is niet meer blauw D:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    I know! ik moet het weer verven en dan even een goede foto maken ^^ Maar nu ben ik blond..... niets tegen blonde mensen.....


    We've lived in the shadows for far too long.

    Blond, de beste camouflage voor slimme mensen ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben brunette :Y) Te zien op mijn foto haha :')


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik ben eigenlijk ok een brunette, maar ik ben ondertussen ook roodharig, blauwharig geweest......


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik ben lekker blond, gemeen blond zoals een vriend van mij mij noemde ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben donkerblond:) x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rider schreef:
    Blond, de beste camouflage voor slimme mensen ^^


    Whaha, best sentence ever! Lol


    You oughta know

    [Ben ik de enige hier met heel donker bruin/zwart haar.... )': whaha. Al mijn vriendinnen zijn blond...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Nope, ik ben 'n redhead xD]


    You oughta know

    Naam: Rika
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 17
    Aanleg voor de kracht: watersturing
    Persoonlijkheid: Ze wil graag haar krachten leren ontwikkelen en probeert goed haar best te doen op school.
    Foto:


    Mai Nakahara ;P

    P.S. Ik heb denk ik iets donkerder haar dan het meisje op de foto.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 15:29 ]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Mijn personage heeft ook water sturing :3 maar ook vuur ^.^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Dat vind ik ook vet ja, omdat dat twee totaal verschillende dingen zijn. Mag ik ook doen dat ik per ongeluk ontdek dat ik nog een gave heb? Ik zal niet vuur doen, dat is niet leuk, maar moet ik die kracht al hier bij zetten?


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Fuuu dubbelpost of zoiets

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 16:05 ]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    [Ja, dat moet je er denk ik wel al bij, maar gaan ze niet naar die school toe om hun krachten te leren gebruiken, beter te leren kennen, dus dus het niet dat ze al weten wat voor krachten ze hebben.... Ik weet het niet..]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp