• St. William's is een internaat voor jeugd met aanleg voor speciale krachten. Op St. William's leren ze deze krachten te beheersen en te verbeteren, maar dat gebeurt onder streng toezicht van het schoolhoofd.
    Dat betekend dat er strenge regels zijn, en hoge straffen. Verder heeft iedereen vrijwel dezelfde lessen, al heb je niet of nauwelijks aanleg voor de kracht waar die les over gaat.

    (School)Regels

    Zoals iedere school heeft ook St. William's regels. Hierop wordt streng toegezien door het schoolhoofd (wanneer je je geroepen voelt schoolhoofd en/of docent te spelen, geef het aan!). Zoals al genoemd zijn er hoge straffen (maar vrees niet, het zal niet te ver gaan (: ).

    - Het gebruiken van krachten binnen de school is niet toegestaan, enkel tijdens de lessen onder toezicht van een docent.
    - Jongens en meiden slapen gescheiden.
    - Het op elkaar uitproberen van krachten is niet toegestaan.
    - Het schoolterrein kan niet verlaten worden zonder toestemming.

    Regels zijn er om overtreden te worden, dit mag dan ook gewoon. Maar let wel op dat je andere spelers in hun waarde laat en zorg wel dat je ook (wel eens) gestraft wordt.

    Voorwaarden waaraan je personage moet voldoen:

    Om het een beetje leuk voor iedereen te houden, zijn er wel een paar voorwaarden voor je personage:
    - Het gaat hier over jeugd, dus geen minderen meer. De leeftijd van je personage moet dan ook tussen de 12 en de 21[/b] jaar liggen.
    - Je personage heeft aanleg voor een gave, maar beheerst het dus nog niet.

    Personage aanmaken

    Omdat er naar werd gevraagd, iedereen mag maximaal 2 personages creëren.

    Vul voor het aanmaken van je personage even het volgende lijstje in;

    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Aanleg voor de kracht:
    Persoonlijkheid:
    Foto:

    Je personage mag maximaal 1 huisdier meenemen.
    Indien je een huisdier wilt, vul dan even het volgende lijstje in;

    Naam:
    Dier:
    Leeftijd:
    Foto:


    Onderstaande links zijn voor de eerdere topics!
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143273&page=last&message=66#4151244
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143345&page=last&message=175

    Inmiddels zijn we al bezig in het derde topic!
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143554&page=last&message=66#4163232

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 20:32 ]


    You oughta know

    Naoomz, volgens mij bedoelt ze dat Rika er later nog achterkomt dat ze nog een gave heeft, maar wel al weet dat ze water sturing heeft.

    Right?

    En ik weet niet of het mag, en of je het er al bij moet zetten. Pb of gb anders even de topicmaker? (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimyhoi heeft gelijk ja ^^ En dat zal ik doen.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Oke en dan nu mijn nieuwe personage^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    I LOVE CLIFF :'D


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naam: Cliff Drake Ramsey
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 18
    Aanleg voor de kracht: De gave van 'Helderziend, heldervoelend en helderhorend.'
    Persoonlijkheid: Rpg, anders hou ik me er niet aan. Nee echt, ik ben daar zo slecht in, me eraan houden dan he? Ik ben zo snel geneigd om mijn personage mijn karakter te geven terwijl ik iets heel anders heb opgeschreven, wat soms echt heel verwarrend kan zijn en dan moet ik weer dingen aanpassen……
    Foto:


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Mag ik slijmen??? :9~ Hij is hot!! *slijmslijm* whaha.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    [Mag ik slijmen??? :9~ Hij is hot!! *slijmslijm* whaha.]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ach, dat kon niet op tegen mijn geslijm Naoomz en Deemz :Y) mwuhahaha. Ik had duizend smileys in haar gastenboek gezet -wbw-

    maar goed. Ik ken nu iemand met een sexy'er uiterlijk dan Cliff... :')


    Nee oke, bij nader inzien, Cliff is het knapst :Y) niet knapper dan mijn nieuwe ontdekking :3

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 22:40 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Ach, dat kon niet op tegen mijn geslijm Naoomz en Deemz :Y) mwuhahaha. Ik had duizend smileys in haar gastenboek gezet -wbw-

    maar goed. Ik ken nu iemand met een sexy'er uiterlijk dan Cliff... :')


    Nee oke, bij nader inzien, Cliff is het knapst :Y) niet knapper dan mijn nieuwe ontdekking :3


    En wie mag dat dan wel niet zijn??

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 22:47 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    [IAN SOMERHALDER!!!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    [IAN SOMERHALDER!!!]


    (I love him so much. Elena is echt gestoord dat ze voor Stefan gaat, ipv Damon - TVD)

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 22:55 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (I love him so much. Elena is echt gestoord dat ze voor Stefan gaat, ipv Damon - TVD)


    [True True True! Haha en Jaimz heeft eindelijk toegegeven. (;]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    MaraCroft schreef:
    Naam: Rika
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 17
    Aanleg voor de kracht: watersturing
    Persoonlijkheid: Ze wil graag haar krachten leren ontwikkelen en probeert goed haar best te doen op school.
    Foto:


    Mai Nakahara ;P

    P.S. Ik heb denk ik iets donkerder haar dan het meisje op de foto.


    OMG MAI NAKAHARA :D

    Ik wachtte al tot je zou reageren ^^


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Sorry voor het online blijven vandaag.. Marjo, ga je gang met je extra kracht.

    Bij deze het nieuwe topic:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143554&page=last&message=66#4163232


    You oughta know