• Oke.. Om nu te beginnen.. Dit jaar zit ik weer in een nieuwe klas , met nieuwe mensen. Ik had mezelf nog nooit gezien als aantrekkelijk , of tenminste iets in die richting. Kwam er opeens een jongen :''Jij bent sexy'' Ik kijk hem dus echt superverward aan. Met een gezicht : ''Whattefack heb jij net gezegd?!'' En daarna , een week later kwam , zei iemand ''B. heeft een oogje op je!'' Kijk ik die jongen weer verward aan. (Het waren niet dezelfde jongens) Een anderhalve maand terug heb ik een jongen ontmoet tijdens AK , bij een speciale studie-uur. Wij hebben dezelfde docent. Dus wij hebben gewoon leuk gepraat. Kwam ik een week achter dat ik hem toch ondertussen leuk vond. Het probleem is wel dat hij een klas hoger zit. We hebben wel veel dezelfde docenten - voor zover ik weet alleen niet dezelfde docent Wiskunde. Het is een beetje gecompliceerd.. De jongens uit mijn klas denken ook dat ik met de 1e jongen heb. Terwijl ik nog nooit een relatie heb gehad -_-
    *Kunnen jullie me helpen wat ik met de eerste jongen kan doen?
    *Kunnen jullie me misschien een oplossing vinden om die jongen die ik leuk vind meer te zien?

    Alvast bedankt!
    X , Marie

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 20:21 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Eerste jongen heb je verder niks meer mee te maken, toch? En met die andere jongen zou ik gewoon kijken of het wat kan worden, misschien zie je hem nog wel eens tijdens een studie-uur en anders kun je hem eens 'toevallig' tegenkomen bij het lokaal waar hij les heeft of zo.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cloelia schreef:
    Eerste jongen heb je verder niks meer mee te maken, toch? En met die andere jongen zou ik gewoon kijken of het wat kan worden, misschien zie je hem nog wel eens tijdens een studie-uur en anders kun je hem eens 'toevallig' tegenkomen bij het lokaal waar hij les heeft of zo.


    Hij zit bij mij in de klas.. En mensen denken dat ik met hem heb haha


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik snap het niet maar waarschijnlijk na een maand vind je geen van allen meer leuk dus laat het gaan.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 20:40 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Selah schreef:
    Ik snap het niet maar waarschijnlijk na een maand vind je geen van allen meer leuk dus laat het gaan.

    Van de 3 jongens die hier in zitten , vind ik er maar 1 echt leuk.. Al anderhalve maand (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    (...)

    Hij zit bij mij in de klas.. En mensen denken dat ik met hem heb haha

    Als je niet met hem zoent en niet veel met hem omgaat raken ze vanzelf weer van dat idee af.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cloelia schreef:
    (...)
    Als je niet met hem zoent en niet veel met hem omgaat raken ze vanzelf weer van dat idee af.

    Ugh , goor. Nee , ik kan er zelfs al niet aan denken :') Hij heeft me wel meerdere keren geknuffeld O.o


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    ach, geniet maar van die aandacht meid (wbw).
    Haha, grapje hoor!!
    als je gewoon vriendschappelijk met hem omgaat, raken ze wel van het idee af .


    -

    Jup met die anderen eens

    En degene die je leuk vindt kunje toch nummer of facebook of ander soort shizzles vragen?

    X