• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    Redenen voor Jeslie

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 14:09 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    'Axton je mond hangt open.' zeg ik droog en volg zijn voorbeeld door mijn sneakers in het kluisje te steken. Ik haal mijn speld uit mijn haar en laat het los hangen. Ik gooi het speldje bij mijn sneakers. 'Kom gaan we nog?' glimlach ik dan en pak zijn hand vast.

    Axton
    Ik klapte mijn mond beschaamd toe, maar keek haar toen grinnikend aan. Ok, was dat haar los echt nodig? Wou ze dat ik hier geil werd ter plaatse of zo?
    Ok, niet aan denken Ax. We gaan rijden... op de motor... denk niet aan het sexy pak.
    Ik trek haar snel mee terug, waar we nog elk een helm van de man krijgen. Meteen zet ik die op en loop naar buiten. Ik duw de motor tot op straat en ga erop zitten.
    Ik zet hem alvast aan. Het gevaarte brulde en daverde onder me en ik begon te grijnzen. Ik draaide even aan de gashendel en hoorde de motor ronken. Ik hield weer op en keek naar Alexi.
    "Kom je?" grijnsde ik. Ik was weer helemaal in mijn nopjes. Boys and their toys.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik grinnik zachtjes en zet dan mijn helm ook maar op. Ik neem achter hem plaats en sla mijn armen stevig om zijn middel om niet te vallen. Nu is er gewoon geen kans dat hij traag gaat rijden, en nu ben ik nog minder beschermt maar ik moet er mee leren leven. Ik negeer de angst en kijk hem afwachtend aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Jake stelt voor om weer te gaan bowlen en veegt zijn tranen weg. Dan trekt hij me in een knuffel en ik sla ook mijn armen om hem heen. Ik weet niet waardoor het komt maar ik voel me gewoon... Heel erg rot. Kom op Les. Zet jezelf erover heen en heb het even leuk. Voor Jake. 'Ja hoor, lijkt me leuk,' zeg ik dan als antwoord. Maar ik blijf Jake eerst nog vasthouden voor de knuffel zodat ik mijn glimlachen weer goed genoeg kan faken. De vorige keer dat we gingen bowlen hadden Jake en ik nog iets. En dat doet me oprecht glimlachen, denken aan de vorige keer.


    Jake Sadler
    Ik laat haar los en glimlach flauwtjes. 'Oke de bowling dus.' zeg ik en denk even na over de weg. Ik loop dan hand in hand met haar de richting uit naar het pleintje. Niet ver van het pleintje is er een bowling.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    We lopen er hand in hand heen, gewoon alsof we een koppel zijn. Maar in werkelijkheid zijn we dat niet. Ik weet niet meer wat we van elkaar zijn. Het voelt als vertrouwde onbekende's aan. We hebben niets meer met elkaar, maar toch nog wel seks gehad en we lopen hand in hand. Ik herken mezelf niet meer, dat ik zo egoïstisch en bedriegend kan zijn tegenover Nick.. Ik kan het niet maken. Zodra we bij de bowling zijn laat ik Jake's hand los. Nu komt het spijt pas echt binnen sijpelen. Nick wacht gewoon lief op me in het hotel en ik ga bowlen met Jake. Ik ben een verrot persoon. Ik loop richting de bowlingschoenen als we een baan gereserveerd hebben. Mijn gedachtes blijven doorgaan. Waarom heb ik dit Nick aangedaan? Ik voel me nog erger dan Ashley.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik zie dat ze klaar is en kijk grijnzend voor me. Dit was gewon veel te lang geleden en bovendien was het extra leuk, omdat ik het samen met Alexi kon doen.
    Voorzichtig begon ik te rijden, wel al snel, maar nog niet angstaanjagend snel. Ik zou haar eerst wat aan het tempo laten wennen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    (ga strx reageren problemn met et internet op mn laptop)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Herkenbaar, mijn wifi is ook verrot =.=]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik pak een paar schoenen en doe ze aan. Ik zie dat Les er niet met haar gedachten bij is. 'Je zit er mee in he?' zeg ik zachtjes. Misschien hadden we het beter niet gedaan maar ik heb er geen spijt van, wel dat ze daardoor haarzelf kwelt.

    Alexi
    Ik blijf hem goed vasthouden en ga iets dichter tegen hem aanzitten. Ik knijp mijn ogen dicht.
    'Ik snap echt niet wat jij leuk vind aan snelheid.' zucht ik zachtjes en kijk dan heel even op. Ik wil wel zien waar we rijden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik lachte gewoon en het feit dat ze niet doodsbang klonk, was voor mij genoeg reden om sneller te gaan rijden. Niet heel plots sneller, nee, ik bouwde het langzaamaan op, zodat het minder zou opvallen, maar voor mij bleef de kick even groot.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Jake praat tegen me en ik kijk op naar hem. Hij heeft een paar schoenen aan. Ik schud mijn hoofd en glimlach dan. 'Nee hoor, ik zat er alleen over na te denken hoe ik je ga verslaan.' ik heb de juiste maat schoenen gevonden en trek die aan. Ik kijk hem dan aan en laat de glimlach op mijn gezicht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik denk even na en kijk ondertussen naar de natuur om me heen. Ik zweet me rot door deze helm en het liefst van al wil ik hem afdoen. 'Moet deze helm echt opblijven of niet?' vraag ik dan maar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik bestudeer even haar gezicht en besluit niet door te vragen. 'Dat kan je niet.' grijns ik dan en loop naar onze baan. 'Jij mag eerst miss Day.' zeg ik glimlachend en ga in een stoel zitten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Liefst wel. Ok de kans dat we zouden vallen is... zo goed als onbestaand, maar toch neem je best geen risico's. Waar wil je trouwens heen?"
    Ik draaide de gashendel nog eens helemaal open, zodat ze even eigenlijk niks kan zeggen, maar wat later moeten we toch bij een rood licht stoppen. Ik zet 1 voet op de grond voor mijn evenwicht en wacht dan op haar antwoord.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Hij zegt dat ik het niet kan, en ik zag de onderzoekende blik in zijn ogen. Maar of hij gelooft me, of hij gaat er niet over door. Ik ben er alleszins blij mee. Zodra ik voor Jake loop en hij mijn gezicht niet kan niet glijdt heel even de glimlach van mijn gezicht. Maar ik zet die gelijk weer op. Gewoon blijven glimlachen. Jake zegt dat ik als eerste mag. Ik grinnik. 'I'm gonna beat your ass.' ik pak een bal. Ik ben slecht in bowlen, maar... ik gooi toch welgeteld drie kegels om bij elkaar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'We kunnen naar Iraklio gaan maar het is wel een klein eindje rijden.' mompel ik 'Eigenlijk weet ik hier bijna niets zijn.' zeg ik dan grinnikend en kijk hem aan. 'Jij? Hier al geweest of niet?'



    TOPIC 60
    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 14:10 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'