• DIMENSION TRAVEL.


    ––––––––––––
    Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..


    Rollentopic.
    Lees dit, zodat je weet hoe de dimensie eruit ziet.


    Wezens:
    • Assassin - James.
    • Nychta - Athan Romanescu
    • Tortura | Hidan - Andrei Shade Vaughn / Lilith.

    Meisjes:
    • Neiva - Willow Nastya Reyes.
    • Nychta - Amberlynn Lee Jefferson.
    • Assassin - Sage Evangeline Clark

    Jongens:
    • Exasperated - Jack Rush.
    • Oromis - Damien Hunter.

    Wetenschappers:
    • Tortura | Hidan. - Xavier Hush Gray.

    Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 19:59 ]


    †

    Xavier Hush Gray, wetenschapper
    Sage gromde nog zacht op mijn woorden. ‘Daar had ik allang aan gedacht hoor.’ Antwoord ze tussen haar gehum door en hoewel ik al weggelopen was, hoorde ik haar nog iets van ‘stomme wetenschapper’ er achteraan mompelen. Ik rolde mijn ogen, ze moest het maar zelf weten, alsof zij dat ding in elkaar kon zetten. Pfft, dat wilde ik nog wel mee maken! Sage en haar grote mond, maar ik wist vrij zeker dat er nog iets achter zat. Toen ze het over een bepaald iemand had, had ze een rare blik gehad. Er moest iets gebeurd zijn, maar ik snapte niet waarom er dan ook iets van bewondering doorheen had gestraald.
    Mijn schouders haalde ik nonchalant op, terwijl ik mijn handen in mijn zakken deed en verder slenterde door het bos. Ik liep de andere kant op waarvan ik vandaan kwam en ik fronste even, aangezien er al andere mis waren gedwaald. De andere jongeren kon ik niet meer vinden en ergens kon ik dus wel weten dat ik doei kon zeggen tegen mijn baan. Terwijl ik mijn hoofd schudde om mijn gedachten, klom ik in een grote boom en liet me daarna op een tak tot rust komen. Hier zou niemand me in elk geval storen.

    (Sorry dat het zo lang duurde! D: )


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    James - wezen

    Ze slaat wat geïrriteerd haar armen over elkaar. "Volgens mij heb ik wel wat aspirientjes in mijn tas zitten." zegt zee tegen me. "Dus ik wacht wel gewoon tot je terug bent. Alleen ik denk dat mijn tas nog bij Athan ligt." voegt ze er zuchtend aan toe. Ik schud kort met mijn hoofd. "Hij is daar niet meer. Als hij hier is, doe je alsnog alsof je van niets weet hé." lees ik haar een beetje bezorgd de les. "Ik ben zo terug." Daarna neemt ik een sprintje de open plek af. Voor ik het weet, ruik ik een onbekende geur en houd ik gelijk halt. Ik luister naar de dolende, wahopige voetstappen niet ver van mij vandaag. Ik grijns eventjes en loop zacht die richting op.
    "Hey meiske." grijns ik. "Ben je verdwaalt?" Een knap meisje met donker haar kijkt op met grote ogen, waarna ze knikt en haar onderlip begint te trillen. Ik grijns even. "Je hoort zeker bij die groep met mensen die hier eerder aankwam. Ze zijn al weer terug gegaan." merk ik op. Ze moest eens weten hoe dichtbij de anderen ze eigenlijk is. Haar ogen worden groot van schrik en op dat moment veranderd mijn gezicht lichtelijk. Mijn mond lijkt te groot voor mijn gezicht te zijn geworden, de tanden erin zijn een stuk scherper en dodelijker. Ik schiet op haar af, druk haar tegen een boom aan en zet de rij puntige tanden in haar nek, om een stuk vlees eraf te scheuren.
    Al schrokkend doe ik me tegoed aan het meisje. Het was niet echt voor mijn plezier, gewoon omdat ik zo'n alles overheersende honger kreeg dat ik bang zou zijn om één van de anderen te vermoorden binnenkort. Met hun wil ik wel lol hebben, dus word zij mijn tussendoortje. Als ik klaar bent, schiet mijn gezicht terug in zijn oude vorm en sleep ik de resten van het meisje onder een struik. Al snel sprint in verder, met behoorlijk wat meer kracht, naar de tas van Willow. Voor ik die meeneem,was ik mijn gezicht in het beekje zodat die niet onder het bloed zit. Ik pak haar tas op en keer terug naar haar, waar ik heb voor haar laat neervallen. "Kijk eens aan." grinnik ik.

    Sage Evangeline Clark

    "Goed, volgende keer zal ik niet kijken of je nog leeft en of ik je moet helpen." antwoord hij kalm, maar serieus. Hij staat op en draait zich om, om weg te lopen. "Ik zal wel weer gewoon doen zoals eerder deed tegen je. Blijkbaar maakt het bij jou niet uit hoe je doet." zegt hij er nog achteraan, waar ik zacht op grom. "Doe dat maar. Voelt vast goed." grom ik nog altijd en ik klauw mijn handen in de aarde om mij heen. Ik wil opstaan en verder het bos in lopen, maar mijn lichaam reageert niet zoals ik het wel. Hij lijkt wel half vertraagt en verdoofd te zijn. "Asshole." mompel ik verslagen.


    Your make-up is terrible

    Damien Hunter

    Ze gromde zachtjes. "Doe dat maar. Voelt vast goed." gromde ze nog altijd. Ik keek om en zag dat ze met haar handen in de aarde ging. Ze probeerde op te staan, maar het wilde niet. "Asshole." mompelde ze. "Doe nou rustig!" riep ik naar haar en liep weer op haar af. "Doe eens één keer niet zo koppig." zei ik terwijl ik haar terwijl ik haar op haar neus prikte. Ik was wel dood serieus tegenover haarr. "Dat je me niet mag boeit me echt niet, maar je moet wel rustig aan doen als je later nog iets wilt kunnen doen. Zoals naar huis gaan" Ik schudde mijn hoofd. "Luister je überhaupt naar iemand? Ooit?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sage Evangeline Clark

    "Doe nou rustig!" roept hij naar me en loopt terug. Ergens vind ik het angstaanjagend dat ik nu niet op kan staan en dat hij terug komt door mij. "Doe eens één keer niet zo koppig." zegt hij en als hij met zijn hand naar mijn gezicht komt, duik ik iets in elkaar en sluit ik mijn oge n, maar meer kan ik ook niet. Hij prikt in mijn neus, doodserieus. Verbaasd open ik mijn ogen weer. "Dat je me niet mag boeit me echt niet, maar je moet wel rustig aan doen als je later nog iets wilt kunnen doen. Zoals naar huis gaan" Hij schud zjijn hoofd en er verschijnt een felle blik in mijn ogen. "Luister je überhaupt naar iemand? Ooit?"
    "Natuurlijk." grom ik als antwoord. "Maar niet naar jou. Daar ben je niet belangrijk genoeg voor." zeg ik koppig en ik hijs mezelf zowat omhoog aan de boom achter mij, door de schors vast te grijpen. Uiteindelijk kom ik dan wel overeind en kijk ik Damien chagrijnig aan. "Zie je wel. Ik hoef niet naar jou te luisteren, ik kan best staan." Niet dat ik blijf staan als ik de boom weer los laat en er niet tegen aan zal leunen, maar dat hang ik niet aan zijn neus.


    Your make-up is terrible

    Damien Hunter

    Ze was in elkaar gekrompen toen ik haar op haar neus wilde drukken. Goed, dat verklaart meteen heel veel. Ze is gewoon bang en doet zich groter voor dan ze is. Ze is vast mishandeld door haar vriendje of iemand die veel voor haar betekent/betekende.
    "Natuurlijk." gromde ze ik als antwoord. "Maar niet naar jou. Daar ben je niet belangrijk genoeg voor." Ze begon zichzelf overeind te hijsen door de boomschors achter haar vast te grijpen. Uiteindelijk stond ze en keek ze chagrijnig naar me. "Zie je wel. Ik hoef niet naar jou te luisteren, ik kan best staan."
    Ik deed een paar stappen naar achteren, zodat er een redelijk grote afstand ontstond tussen Sage en mij. "Bewijs het." zei ik, dit keer uitdagend. Eens kijken hoe koppig ze echt was en hoever ze zou gaan daarvoor. Als ze slim was zou ze het niet doen, maar goed. "Ik gok dat je niet eens hier kunt komen zonder om te vallen." zei ik toen. "Luister nou eens één keer naar me, één keer."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sage Evangeline Clark[/i

    Hij doet een paar stappen en ergens hoop ik dat hij weg gaat, zodat ik alleen ben en weer kan gaan zitten. Mijn benen voelen trillerig aan en veel te zwaar. "Bewijs het." zegt hij, uitdagend. Nee, hij gaat dus niet weg. "Ik gok dat je niet eens hier kunt komen zonder om te vallen." zegt hij dan. "Luister nou eens één keer naar me, één keer." Ik schud gelijk met mijn hoofd. "Ik kan geen enkele goede reden bedenken om naar jou te luisteren." hou ik koppig vol. Ik kijk naar de bobbelige aarde tussen ons ik, iets aarzelend zet ik dan toch mijn zwaar aanvoelende been naar voren en laat ik de boom los. Ik grijns naar Damien, omdat ik nog steeds sta.
    "Zie je wel. Je moet niet proberen de baas over mij te spelen." zeg ik, maar ik hou mijn armen ietsjes uit elkaar zodat ik mijn evenwicht kan behouden en niet zo omval. Iets zelfverzekerder doe ik nog een stap, en nog één. Het lukt wel redelijk, maar beter als ik ze zou voelen. Als ik nog een stap wil zitten, is dat één teveel. Mijn benen houden me niet meer en met een klein kreetje val ik om, waarna ik luid begin te vloeken. "Volgens mij heb ik mijn enkel verzwikt." lieg ik om mijn nederlaag te verhullen.


    Your make-up is terrible

    Xavier Hush Gray, wetenschapper
    Ik doe net mijn ogen dicht, tijd om rust te vinden, als iemand die rust verstoord en ik wanhopige voetstappen hoor. Een diepe, geïrriteerde zucht slaak ik terwijl mijn ogen alweer langzaam open gaan, aangezien mijn rust weer verstoord word en ik nu in staat van moord bevind. Diegene die dat veroorzaakt, wil ik dan ook uitschelden, als ik abrupt een hele bekende stem hoor. ‘Hey meiske. Ben je verdwaald?’ James, waardoor mijn ademhaling versnelt en ik zo stil mogelijk zit, omdat ik niet wil dat hij me opmerkt. Mijn ogen dwalen zich af naar wat er beneden gebeurd, naar James en een meisje met donker haar, volgens mij heette ze Amelia Stonewood, maar ik kon er ook naast zitten. Ik zat nu eenmaal in een boom, vlak boven hen. Ze hoorde in elk geval wel bij onze groep en hoewel ik naar hun toe wilde schreeuwen, deed ik het niet, nu was het beter om stil te blijven en kijken wat er zou gebeuren.
          Het meisje knikt, James grijnst. ‘Je hoort zeker bij die groep met mensen die hier eerder aankwam. Ze zijn al weer terug gegaan.’ Mijn gezicht werd doods toen hij dit zei, want het was helemaal niet zo! Om het nog eens erger te maken, ze was best vlakbij het kamp, helaas dat ze nu James tegen moest komen. Haar ogen worden groot en op dat moment verander James zijn gezicht lichtelijk. Zijn mond lijkt te groot voor zijn gezicht te zijn geworden, de tanden erin zijn een stuk scherper en dodelijker. Mijn mond zakt een stuk open als ik naar het tafereel staar, niet in staat ook maar iets te doen, aangezien ik als versteend zat toe te kijken. James schiet op haar af, drukt haar tegen de boom aan waarin ik zit en zet de rij puntige tanden in haar nek, om vervolgens een stuk vlees eraf te scheuren. Mijn hart hoor ik te keer gaan, terwijl mijn ademhaling versnelt en ik mijn hand voor mijn mond sla. Ondertussen zijn ook mijn ogen groter geworden, van schrik en walging.
          Terwijl James zich al schrokkend zich tegoed doet aan het meisje, houd ik me nog steeds muisstil. Ik wist dat hij zich tegoed deed aan mensen, hun bloed en vlees, maar nu ik dit zag… ik voelde me misselijk worden, en dan te bedenken dat ik hem nog gevoed had met mijn bloed! Fijn, hoe dom kun je wezen Xavier? James is eindelijk klaar, waarna zijn gezicht weer terug schiet in zijn oude vorm en de resten van het meisje onder een struik sleept. Alles kijk ik analyserend toe, al had ik op sommige momenten liever weggekeken. Hij sprint weg, maar nog steeds kijk ik met grote ogen naar de plek waar het net allemaal gebeurd is, om vervolgens toch behendig uit de boom te springen en de struik iets weg te duwen zodat ik de overblijfselen van het meisje zag. Het stonk verschrikkelijk, waardoor mijn neus begon te rimpelen en het mij begon te duizelen. Godver, godver, godver, kon ik enkel denken, terwijl ik weer afstand nam en terugliep naar het kamp. Toen ik daar vlakbij echter James en Willow tegenkwam, verhardde mijn gezicht even. Denk na, Xavier, wat kan je doen? Je moet iets doen! Willow weet van niets en ze zou zeker van haar stokkie gaan, mocht ze het weten en zien.
          Ik moest James niet aanvallen hiermee met Willow in de buurt, ze mocht me al niet en dit zou het enkel erger maken. Er moest een andere manier hiervoor zijn en wanneer ik een plan had bedacht, liep ik dus ook op hen af. Emotieloos tikte ik James aan, waarna mijn armen over elkaar gingen. Zijn gezicht en het monstergezicht dat ik net zag, verwarde elkaar telkens, waardoor ik dus het vertrokken gezicht van James zag. Opnieuw, opnieuw en opnieuw, ook al probeerde ik het weg te knipperen, het werkte maar voor een enkele seconde, toch probeerde ik zo emotieloos mogelijk te doen. ‘Kan ik je even spreken?’


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Damien Hunter

    Ze schudde gelijk met haar hoofd "Ik kan geen enkele goede reden bedenken om naar jou te luisteren." hield ze koppig vol. Ze keek naar de aarde en begon toen te lopen. Met een grijns keek ze naar me. "Zie je wel. Je moet niet proberen de baas over mij te spelen." zeg zei, maar hield haar armen uit elkaar. Waarschijnlijk om haar evenwicht te behouden. "Ik zie het, doe je armen dan bij elkaar." Ze begon weer stappen te zetten, maar de laatste was net een te veel. Precies zoals ik had verwacht. Ze viel voorover en kwam op de grond terecht. Dit keer zou ik haar niet opvangen. Ze zou het hardhandig moeten leren.
    "Volgens mij heb ik mijn enkel verzwikt." zei ze waarna ik naar haar toe liep en haar bij haar enkel greep en deze begon te controleren. "Kom, kom. Niet liegen Sage." zei ik lachend en schudde mijn hoofd. "Je moet gewoon niet zo koppig zijn." zei ik rustig en stak mijn hand uit om haar overeind te helpen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sage Evangeline Clark

    "Ik zie het, doe je armen dan bij elkaar." zegt hij, wat ik vertik. Ik ben niet helemaal van mijn lotje getikt, mocht hij dat soms denken. Mijn evenwicht is sowieso al niet te best, aangezien ik slungelig en onhandig ben in de meeste dingen. Hij loopt naar me toe en grijpt mijn enkel vast, die hij begint te controleren. Ik wil hem wel terug trekken, maar het lukt niet helemaal. Net alsof ik me in drijfzand bevind.
    "Kom, kom. Net liegen Sage." zegt hij lachend en hij schud met zijn hoofd. Ik bijt zacht op mijn lip, mijn truukjes zijn onderhand op, ik ben leeg. "Je moet gewoon niet zo koppig zijn." zegt hij rustig en steekt zijn hand uit om mij overeind te helpen. Dit negeer ik, ik heb het gevoel alsof mijn lichaam niet nog eens op wilt staan. Ik wil liggen en mijn ogen dichtdoen, alleen zijn.
    "Jij bent koppig." mompel ik. Ik sla mijn armen over elkaar en laat me dan toch achterover ploffen, op de aarde. Ik sluit mijn ogen en sluit Damien buiten. Ik wil even in mijn eigen wereldje zijn, met de mensen die ik ken en bij wie ik wil zijn. Niet in de ellendige bos met vervelende mensen die me uitdagen. Het vergt gewoon langzamerhand te veel van mij. Het liefst wil ik gewoon even janken, maar dan moet wel iedereen weg zijn.


    Your make-up is terrible

    Damien Hunter

    "Jij bent koppig." mompelde ze, waarna ze haar armen over elkaar sloeg en naar achter, op de grond, liet vallen. Daar bleef ze liggen. "Nee Sage, ik weet wat goed voor je is." zei ik zachtjes en ging voor haar zitten, "Jij bent degene die koppig is door niet naar mij te luisteren. Je weet toch dat ik je alleen maar wil helpen?" zei ik, terwijl ik steeds zachter begon te praten. "Ik weet hoe het is hoor." zei ik uiteindelijk op het zachtst. De herinneringen had ik nooit uit mijn hoofd gekregen. Hoe gemeen ze waren geweest, hoeveel pijn ze me hadden gedaan en hoe bang ik erdoor was geworden. Ik was daarom ook erg trots op mezelf geweest toen ik weer normaal met mensen om kon gaan, zonder bang voor ze te zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sage Evangeline Clark

    "Nee Sage, ik weet wat goed voor je is." zegt hij zacht en hij gaat bij mij zitten. Ik grom zacht, idioot dat het is. Alsof hij mij kent en alles weet. "Jij ben degene die koppig is door niet maar mij te luisteren. Je weet toch dat ik je alleen maar wil helpen?" zegt hij, terwijl hij steeds zachter begint te praten. "Ik weet hoe het is hoor." zegt hij uiteindelijk op zijn zachtst. Mijn ogen vliegen open en ik kijk hem venijnig aan. "Hoe wát is, Damien? Je doet alsof je van alles en nog wat weet, maar er is niets wat jij kan weten aangezien dat niet eens bestaat." spuug ik hem toe. "En ja, goed bezig hoor. Je was vast een grote hulp toen je me gisteravond sloeg. Rot toch op, ik vraag niet eens om je hulp." Ik sluit mijn ogen weer en leg mijn handen op mijn gezicht neer, terwijl ik rustig adem probeer te halen. Sinds de aanval had ik vaak de neiging om te hyperventileren als hij er niet bij was, waarom weet ik ook niet precies.


    Your make-up is terrible

    Damien Hunter

    Haar ogen schoten open en ze keek me venijnig aan. "Hoe wát is, Damien? Je doet alsof je van alles en nog wat weet, maar er is niets wat jij kan weten aangezien dat niet eens bestaat." spuugde ze me toe. "En ja, goed bezig hoor. Je was vast een grote hulp toen je me gisteravond sloeg. Rot toch op, ik vraag niet eens om je hulp." Ze sloot haar ogen weer en legde haar handen op haar gezicht. Je kont merken dat ze zichzelf moest dwingen rustig te ademen.
    "Die klap verdiende je." zei ik rustig, "Je zei dat je geen zielig verhaal had, maar blijkbaar wel. Anders zou je niet zo op me reageren." Ik keek haar aan en schudde mijn hoofd. "Erg hoor dat je zo tegen mij en Amberlynn deed terwijl je geen haar beter bent." ging ik rustig door, "En om op je vraag te antwoorden. Mensen hebben me op een stoel vastgebonden en onder stroom gezet." Ik zuchtte eventjes waarna ik een grote hap lucht nam. "Toen ik uiteindelijk vrij was kon ik me amper bewegen. Mijn lichaam weigerde te werken zoals het hoort." vertelde ik zachtjes, waarna ik haar weer aankeek en dit keer straalde er vuur uit mijn ogen. "Dus waag het niet om te zeggen dat ik niet weet hoe het is!"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sage Evangeline Clark

    "Die klap verdiende je." zegt hij rustig, goh, wat klinkt dat bekend. De ironie dat hij al de tweede vent is die dat zacht. Alleen verdiende ik deze niet en de rest wel. "Je zei dat je geen zielig verhaal had, maar blijkbaar wel. Anders zou je niet zo op me reageren. Erg hoor dat je zo tegen mij en Amberlynn deed terwijl je geen haar beter bent." gaat hijrustig door. Ik wil overeind schieten, wat niet lukt, dus beweeg ik schokkerig met een kwade blik in mijn ogen. "Ik heb verdomme geen één of ander zielig verhaal om op te hangen. Ik ben nou eenmaal zo, moeilijk om te accepteren hé?" sis ik vragend.
    "En om op je vraag te antwoorden. Mensen hebben me op een stoel vastgebonden en onder stroom gezet." Hij zucht eventjes waarna hij een grote hap lucht neemt. Nu ben ik wel even stil. "Toen ik uiteindelijk vrij was kon ik me amper bewegen. Mijn lichaam weigerde te werken zoals het hoort." vertelt hij zachtjes, waarna hij me weer aankijkt en dit keer straalt er vuur uit zijn ogen. "Dus waag het niet om te zeggen dat ik niet weet hoe het is!"
    "Goed, je zal best weten hoe het is om je niet goed te kunnen bewegen na een schok, maar ik weet wel zeker dat deze veel minder erg was, dus weet je alsnog niet hoe makkelijk ik me kan bewegen." zeg ik met een diepe zucht. "En ik heb niet gevraagt of je je zielige verhaal aan me wilde vertellen, of wel soms? Hou het gewoon bij je, net als normale mensen doen. Het interesseerd echt niemand hoor." mompel ik.


    Your make-up is terrible

    Damien Hunter

    "Goed, je zal best weten hoe het is om je niet goed te kunnen bewegen na een schok, maar ik weet wel zeker dat deze veel minder erg was, dus weet je alsnog niet hoe makkelijk ik me kan bewegen." zei ze met een diepe zucht. "En ik heb niet gevraagd of je je zielige verhaal aan me wilde vertellen, of wel soms? Hou het gewoon bij je, net als normale mensen doen. Het interesseert echt niemand hoor." mompelde ze.
    Dit keer schoot ik overeind en liep met woede stappen op haar. "Wie denk je wel dat je bent!?" schreeuwde ik in haar richting, nu was ze echt te ver gegaan. "Je gedraagt je alsof je je hele levend mishandeld bent en dan ga je op mij lopen te zeiken?" Ik spuugde op de grond, net naast haar. "IK antwoordde alleen op je vraag!" Ik deed nog een stap naar voren. Als ik zou willen kon ik haar nu een trap voor haar hoofd geven, maar ik hield me in. "WAT DENK JE WEL NIET!" schreeuwde ik in haar richting. Het maakte me echt geen ruk uit of de rest het zou horen of niet. Misschien was het beter dat ze me hoorden, voordat ik een moord pleeg. "Doe niet alsof je beter bent dan de rest, want. dat. ben. je. niet." siste ik naar haar, "Je bent net zo fragiel als de rest van ons."

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 17:18 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Ooooh, als ze doorgaat vermoord ik haar hoor (cat)]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.