• DIMENSION TRAVEL.


    ––––––––––––
    Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..


    Rollentopic.
    Lees dit, zodat je weet hoe de dimensie eruit ziet.


    Wezens:
    Assassin - James.
    Nychta - Athan Romanescu
    Tortura | Hidan - Andrei Shade Vaughn / Lilith.

    Meisjes:
    Neiva - Willow Nastya Reyes.
    Nychta - Amberlynn Lee Jefferson.
    Assassin - Sage Evangeline Clark

    Jongens:
    Exasperated - Jack Rush.
    Oromis - Damien Hunter.

    Wetenschappers:
    Tortura | Hidan. - Xavier Hush Gray.

    Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 19:59 ]


    (Wow, bitchfight tussen Damien en Sage? Ik moet even bij lezen, denk ik.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Is aan te raden (cat)]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sage Evangeline Clark

    Dit keer schiet hij overeind en loopt hij met woede stappen op mij af. "Wie denk je wel dat je bent!?" schreeuwt hij in mijn richting, waardoor ik lichtelijk in elkaar krimp. Toch probeer ik dat niet te laten merken.. "Je gedraagt je alsof je je hele leven mishandeld bent en dan ga je op mij lopen te zeiken?" Hij spuugtop de grond, net naast mij. "IK antwoordde alleen op je vraag!" Hij doet nog een stap naar voren. "WAT DENK JE WEL NIET Doe niet alsof je beter bent dan de rest, want. dat. ben. je. niet." sist hij naar me. "Je bent net zo fragiel als de rest van ons."
    Ik moet toegeven zijn gedrag mij lichtelijk angst aanjaagd, maar toch, wat wilt hij doen? Fysieke pijn kan ik heus wel aan. Daarom verschjijnt er een klein lachje op mijn volle lippen en begin ik zacht te grinniken. "Ik gedraag me helemaal niet alsof ik mijn hele leven mishandeld ben, hoor. Jij bent degene die begint met zeiken, dan mag ik er toch zeker wel iets over zeggen?" zeg ik spottend. "Ik weet wel zeker dat ik niet zoals jullie ben, fragiel en zwak. Ik ben niet beter, maar wel anders." Met deze woorden rol ik snel om en krabbel ik opnieuw overeind.


    Your make-up is terrible

    Damien Hunter

    Er verschijnt een kleine glimlach en ze begint zacht te grinniken. Ik keek haar verbaasd aan. Wat denkt je wel niet? "Ik gedraag me helemaal niet alsof ik mijn hele leven mishandeld ben, hoor. Jij bent degene die begint met zeiken, dan mag ik er toch zeker wel iets over zeggen?" zei ze spotten "Ik weet wel zeker dat ik niet zoals jullie ben, fragiel en zwak. Ik ben niet beter, maar wel anders." Ze rolde snel om en krabbelde omhoog.
    "Oh, wie gedraagt zich dan de hele tijd alsof ze in de kont geneukt is?" vroeg ik met een grijns, "Niet ik. Ik mag rustig iets over mezelf vertellen als daarom gevraagd word, maar voor de rest schep ik er niemand mee op en val er niemand lastig mee." Ik stapte weer naar haar toen. "Maar jij bent tegen, zover ik weet, tegen iedereen een grote bitch. Jij valt, wel, mensen lastig." Ik moest nu met logische dingen aankomen, fysiek geweld zou niet helpen. "Ben je aangerand, verkracht, vernederd? Wat is er met jou gebeurd schat?" zei ik terwijl ik schat heel erg sarcastisch uitsprak. "Heeft je vriendje je gedumpt? Een ander geneukt? Waardoor ben je zo geworden? Mishandeling misschien?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sage Evangeline Clark

    "Oh, wie gedraagt zich dan de hele tijd alsof ze in de kont geneukt is?" vraagt met een grijns, waardoor ik mijn vuisten bal "Niet ik. Ik mag rustig iets over mezelf vertellen als daarom gevraagd word, maar voor de rest schep ik er niemand mee op en val er niemand lastig mee." Hij stapt weer naar mij toe,, waardoor ik een wiebelig stapje naar achter zet. "Maar jij bent tegen, zover ik weet, tegen iedereen een grote bitch. Jij valt, wel, mensen lastig. Ben je aangerand, verkracht, vernederd? Wat is er met jou gebeurd schat?" zegt hij terwijl hij schat heel erg sarcastisch uitspreekt. Ik trek lichtelijk wit weg, door de manier waarop hij het nu speelt "Heeft je vriendje je gedumpt? Een ander geneukt? Waardoor ben je zo geworden? Mishandeling misschien?"
    Ik trek alleen maar witter weg en doe opnieuw mijn best om me even te concentreren op mijn ademhaling. Ik moet er wel voor zorgen dat hij sowieso nergens achter komt, dat kan ik niet hebben. Dus snuif ik kort en pers ik een grijnsje op mijn lippen. "Was dat maar zo hé, dan heb je eindelijk iets om mij op te pakken. Ik heb genoeg mensen gezien die zoiets overkomen." lieg ik, om zo mijn gedrag te verklaren van net. "Maar mij niet, ik geloof dat ik best veel geluk heb." Ik grinnik nog eens spottend, maar zet voor de zekerheid wel een stap achteruit. Als Chris hier was, had hij Damien vast en zeker een lesje geleerd. God, wat mis ik die jongen.


    Your make-up is terrible

    Damien Hunter

    Ik merkte dat ze zich moest concentreren op haar ademhaling. Blijkbaar had ik iets geraakt, een goede plek geraakt. En volgens mij was ze ook witter geworden, maar dat wist ik niet. Opeens snoof ze diep en er verscheen een grijns op haar lippen. "Was dat maar zo hé, dan heb je eindelijk iets om mij op te pakken. Ik heb genoeg mensen gezien die zoiets overkomen", vertelde ze, "Maar mij niet, ik geloof dat ik best veel geluk heb." Ze grinnikte nog eens spottend en zette toen nog een stap naar achteren.
    Ik deed weer een stap naar voren. "Word je bang? Bang dat ik erachter kom?" vroeg ik met een grijns. "Ik ben er toch allang achter. Denk je niet dat ik merk dat je je adem moet controleren, dat je moeite moet doen om zo te antwoorden." ging ik verder. "Ik ben niet achterlijk. Dus vertel op, wat was het? Waarom ben je zo geworden? Als ik moet gokken, gok ik op mishandeling. Dat zou verklaren waarom je net in elkaar kromp toen ik op je neus drukte." ging ik gewoon verder, zonder enige aandacht te besteden aan hoe zij deed.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    (Xavier was naar Willow en James gegaan, hé.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sage Evangeline Clark

    Damien doet weer een stap naar voren. "Word je bang? Bang dat ik erachter kom?" vraagt hij met een grijns. "Ik ben er toch allang achter. Denk je niet dat ik merk dat je je adem moet controleren, dat je moeite moet doen om zo te antwoorden. Ik ben niet achterlijk. Dus vertel op, wat was het? Waarom ben je zo geworden? Als ik moet gokken, gok ik op mishandeling. Dat zou verklaren waarom je net in elkaar kromp toen ik op je neus drukte." Gaat hij gewoon verder. Ondertussen sta ik te trillen op mijn benen. Ik weet dat er geen mogelijkheid is om weg te lopen nu, omdat ik al amper kan blijven staan.
    "Natuurlijk niet. Dat was omdat je me al eerder een klap had gegeven en ik bang was dat je het weer zou doen. Je weet maar nooit." zeg ik tegen hem. Mijn spottende klank verdwijnt dan wel ondertussen uit mijn stem en ik doe nog een stap naar achteren, waardoor ik tegen een boom aan bots. "Rot nou toch op. Hier bereik je helemaal niets mee als je dat soms denkt." zeg ik kwaad tegen hem. Ik ben bang dat hij me gaat breken, een reden waarom ik het liefst niet te dicht bij zulk soort mensen in de buurt komt. Normale mensen ontwijken me gewoon, maar hij niet en dat vind ik enorm irritant.


    Your make-up is terrible

    Damien Hunter

    "Natuurlijk niet. Dat was omdat je me al eerder een klap had gegeven en ik bang was dat je het weer zou doen. Je weet maar nooit." zei ze tegen me, maar haar spottende toon was eruit. Ik kwam dus steeds dichterbij. Ze stond op het punt te breken. Toen deed ze nog een stap naar achteren waardoor ze tegen een boom aan botste.
    "Rot nou toch op. Hier bereik je helemaal niets mee als je dat soms denkt." zei ze kwaad tegen me. Ik kwam nog een stap naar voren. "In tegen deel, ik geloof dat ik er wel degelijk iets mee bereik." ging ik verder. Ik zou pas ophouden als ik had wat ik wilde. "Dus vertel eens, wat heeft hij gedaan?" vroeg ik nog net niet dwingend, "Ik gok dat je nog steeds van hem houdt, maakt niet uit wat hij gedaan heeft of niet?" Ik deed mijn haar eventjes goed. "Is hij degene waar je wel naar luistert? Omdat je alleen naar hem mag luisteren?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sage Evangeline Clark

    Hij komt nog meer naar voren, terwijl ik al klem sta. "In tegen deel, ik geloof dat ik er wel degelijk iets mee bereik." gaat hij gewoon verder. "Dus vertel eens, wat heeft hij gedaan? Ik gok dat je nog steeds van hem houdt, maakt niet uit wat hij gedaan heeft of niet?" Hij doet mijn eventjes goed , waardoor er een rilling over mijn ruggengraat trekt. "Is hij degene waar je wel naar luistert? Omdat je alleen naar hem mag luisteren?" Ik grom zacht en geef hem een mislukte duw tegen zijn schouders, aangezien mijn armen nog het zwaarst getroffen zijn. "Chris heeft helemaal niets misdaan, hij is een goede jongen. Ik mocht hem alleen niet meer zien omdat mijn ouders hem te oud vonden." grom ik kwaad, er komt nu al veel meer uit dan ik eigenlijk wilde zeggen. "Rot op Damien, anders ben jij de volgende die mishandeld word, door mij." grauw ik en nu word ik ook echt kwaad.


    Your make-up is terrible

    Damien Hunter

    Ze gromde zacht en gaf me een duw tegen mijn schouder. Helaas zat er amper kracht in waardoor ik mezelf alleen een stukje moest draaien om de kracht erachter op te vangen. 'Ik kom in de buurt' dacht ik grinnikend bij mezelf. "Chris heeft helemaal niets misdaan, hij is een goede jongen. Ik mocht hem alleen niet meer zien omdat mijn ouders hem te oud vonden." gromde ze kwaad. 'Kom Sage, er is meer. Vertel me meer.' dacht ik bij mezelf.
    "Rot op Damien, anders ben jij de volgende die mishandeld word, door mij." grauwde ze. "Mishandeld door jou? Je kunt amper rechtop staan doordat je te koppig bent om naar me te luisteren, dus laat me niet lachen." zei ik gemeen. Ik was alles behalve bang voor haar. "Chris dus. Ik gok dat je ouders dat niet alleen als reden hadden. Heeft hij je geslagen? Kwam je met blauwe plekken dus die je niet kon verklaren? Of was het nog erger?" ging ik rustig verder. Ik liet me echt niet bang maken door zo iemand als haar.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sage Evangeline Clark

    "Mishandeld door jou? Je kunt amper rechtop staan doordat je te koppig bent om naar me te luisteren, dus laat me niet lachen." zegt hij gemeen. Ik zou ook niet bang zijn voor mezelf. "Chris dus. Ik gok dat je ouders dat niet alleen als reden hadden. Heeft hij je geslagen? Kwam je met blauwe plekken dus die je niet kon verklaren? Of was het nog erger?" gaat hij rustig verder. "Hij was een goede jongen, godverdomme." grauw ik dierlijk. "Mijn ouders zijn degene die slecht zijn, hij wist het best wat goed voor ons was." Ik geef een woedende grauw en omdat ik weet dat ik verder niets kan uithalen, gooi ik mijn lichaam tegen die van hem aan, in een poging hem om te duwen. Mijn armen heb ik uitgestoken en richt mijn handen op zijn keel.


    Your make-up is terrible

    Damien Hunter

    "Hij was een goede jongen, godverdomme." grauwde ze als een wild dier. Ze werd nu echt boos op me, blijkbaar geloofde ze echt dat hij een goed persoon was. Ik zou een nieuwe tactiek moeten vinden om het uit haar te krijgen. "Mijn ouders zijn degene die slecht zijn, hij wist het best wat goed voor ons was."
    Ze grauwde nog eens woedend en gooide haar lichaam toen mijn kant op. Haar handen uitgestoken naar mijn keel. Ze knalde tegen me aan en door de onverwachtheid viel ik naar onderen waardoor ze mijn keel kon vast grijpen. Maar dit duurde niet lang. Toen ik over mijn verbazing heel was, duwde ik haar met veel kracht van me af waardoor ze naast me op haar buik terecht kwam. Ik kwam omhoog en in mijn ooghoeken zag ik iets. Haar shirt was iets op geschoven waardoor ik een litteken zag dat vanaf haar schouder verder naar beneden liep. "Hij is een goede jongen zeg je?" vroeg ik op een sarcastische toon, "Waardoor heb je dan dat litteken. Dat krijg je niet zomaar, dat moet door een mes zijn gekomen." Ik ging door mijn knieën en keek haar aan. "Heeft hij je aangevallen?" vroeg ik aan haar. Mijn stem beviel haar om te antwoorden en ik hoopte dat ze dat deed. Als dit echt door hem zou komen zou ik het best zielig voor haar vinden, maar dat liet ik nu niet merken. Nog niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sage Evangeline Clark

    Ik knal tegen hem aan, door de onverwachtheid valt hij naar onderen waardoor ik zijn keel in mijn woede kan vastgrijpen. Maar dit duurt helaas voor mij, gelukkig voor hem, niet erg lang. Hij duwt me met veel kracht van zich af waardoor ik naast hem op mijn buik terecht kom. Ik krijg even geen adem meer en kreun pijnlijk. Damien is ondertussen al overeind gekomen en een golf misselijkmakende angst spoelt door mij heen. Ik heb hem aangevallen en niet aan de gevolgen gedacht. Er loopt een koude rilling over mijn rug heen.
    "Hij is een goede jongen zeg je?" vraagt hij op en sarcastische toon. "Waardoor heb je dan dat litteken. Dat krijg je niet zomaar, dat moet door een mes zijn gekomen." Mijn adem stokt even door zijn woorden en ik trek snel mijn shirt naar beneden, zodat er niets meer van te zien is. Damien zakt door zijn knieën heen en kijkt me aan. "Heeft hij je aangevallen?" vraagt hij op een bevelende toon. De tranen schieten in mijn ogen en ik vervloek hem nu even, omdat hij zichtbare sporen op mijn lichaam achtergelaten heeft.
    "Nee, het was een ongeluk. Van voor ik hem kende." snauw ik, maar wel met een brok in mijn keel. Ik verberg mijn gezicht in mijn arm en blijf roerloos en verslagen op de grond liggen. "Je vind dit leuk hé? Mensen pijnigen. Mij kan je niet pijnigen, Damien. Ik ben niet zoals jou. Ik heb nergens moeite mee." vertel ik hem vanaf mijn arm. "Rot nou gewoon op en laat me alleen."


    Your make-up is terrible

    Damien Hunter

    "Nee, het was een ongeluk. Van voor ik hem kende." snauwde ze, maar ik kon horen dat er een brok in haar keel zat. Ze verborg haar gezicht in haar arm en bleef roerloos op de grond liggen. Ik was er. "Je vind dit leuk hé? Mensen pijnigen. Mij kan je niet pijnigen, Damien. Ik ben niet zoals jou. Ik heb nergens moeite mee." vertelde ze. "Rot nou gewoon op en laat me alleen."
    Ik ging op de grond zitten en legde mijn hand op haar schouder, voorzichtig, zodat ze er niet van schrok, want dat was nu niet de bedoeling. "Nee, dat vind ik niet leuk." zei ik zachtjes, "Maar ik wilde wel dat je kapt met je gedrag en dat kan alleen zo. Je bent zo geworden door hem, dus moet ik dat weer omhoog halen." Ik zuchtte eventjes. "Ik vind het gemeen wat hij je heeft aan gedaan. Ik weet zeker dat je zoiets niet verdient hebt." zei ik zachtjes, "En nee, ik zal niks door vertellen als je daar bang voor bent."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.