• Door het nieuwe design zijn de berichten op het forum en in gastenboeken veel breder geworden. Ik zelf vind dit eigenlijk wel vervelender lezen dan wanneer de regels wat minder lang waren. Vandaar deze suggestie: Het inkorten van de regellengte van posts. Als iemand een kort zinnetje post heb je er niet echt last van, maar zodra iemand met een wat langer verhaal aan komt zetten is het (naar mijn mening) al gauw onduidelijk.

    Om het verschil aan te geven heb ik even twee print screens gemaakt met een post met normale regellengte en één waarbij ik het heb ingekort als het ware
    (ze zijn wel wat kleiner uitgevallen zie ik nu, maar ach):



    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 17:25 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik geloof dat dat niet eens mogelijk is in het nieuwe design, door de paginaindeling.
    Daarnaast heb ik er zelf helemaal geen problemen mee. Het is dezelfde grootte als een wordpagina, dusja. We zullen er maar aan moeten wennen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Porcelaneous schreef:
    Ja, het leest ook veel prettiger en naar mijn mening staat het ook wat netter.

    Ik heb er geen last van en betwijfel of het mogelijk is, omdat de pagina zich dynamisch aanpast aan je schermgrootte. Maar als het kan en mensen het graag willen ben ik voor.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 20:41 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    xlufjoetoexx schreef:
    Mwah, mij stoort het eerlijk gezegd niet zo erg... maar als de meesten het irritant vinden, heb ik er niets op tegen x)


    Bad decisions make good stories.

    Hmm, ik heb er eigenlijk niet zoveel last van. Mij maakt het niet uit.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oneens, het is wel goed zo.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Eens.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik heb er helemaal geen last van om eerlijk te zijn.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Dan lijken je posts bij de RPG's niet meer zo kort(:
    Als het mogelijk is, dan voor.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik vind het juist gemakkelijker.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    ANIC schreef:
    Voor. Ik vind dit wat er nu is íets te breed.


    •*• Lululu •*•

    Niet echt een mening over. Nou ja, ik ben gewoon voor en niet voor ;P


    Tijd voor koffie.

    Oh, eens.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 22:06 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Junns schreef:
    Eens.


    26 - 02 - '16

    Lenah schreef:
    Ik ben het eens, dat leest veel prettiger.


    You will never know, just how beautiful you are to me.