• Heey iedereen,,
    Uit nieuwsgierigheid, naar welke artiesten ga jij nog heen / ben je geweest.

    In mijn geval:
    Waar ik nog heen ga: a.s. zondag ga ik met een groepje naar Heidenfest. <3 Ik ga Arkona, Wintersun, Korpiklaani, Varg, Finntroll en TrollfesT dus zien. : D
    Waar ik heen ben geweest: Papa Roach & Ill Nino (5-07-2011), Kontrust & Sparrow Falls (23-09-2012)


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Ik wil naar Within Temptation, en Avril Lavigne, en het lijkt me ook heel cool om naar Paramore te gaan. Eigenlijk ook Lady Gaga, maar die gaat pervie doen, en daar heb ik nou niet echt zin in......


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik ben naar The Baseballs en Lacuna Coil geweest, en binnenkort ga ik naar Sonata Arctica.
    Ik wil graag naar Within Temptation, Nightwish en Avril Lavigne. Hopen dat dat ooit gaat lukken!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    WildDreamer schreef:
    Ik ben naar The Baseballs en Lacuna Coil geweest, en binnenkort ga ik naar Sonata Arctica.
    Ik wil graag naar Within Temptation, Nightwish en Avril Lavigne. Hopen dat dat ooit gaat lukken!


    Kunnen we samen naar WT en AL :')


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik ben er naar al heel veel geweest en aankomende zomer ga ik naar Tomorrowland.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik ben al onder andere naar Coldplay, Snow Patrol en Maria Mena geweest en ik heb ook Linkin Park, Keane en andere artiesten op Pinkpop '12 en Rock Werchter '11 gezien. (:
    In december ga ik nog naar Muse en ik wil dolgraag ooit een keer naar Will and the People, Mumford and Sons, Within Temptation en Saybia.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik wil naar Rammstein, Tokio Hotel, Hollywood Undead en dat was het volgens mij wel weer.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Ik wil naar Rammstein, Tokio Hotel, Hollywood Undead en dat was het volgens mij wel weer.


    Jha ik moet ook echt een keer naar Rammstein.
    Ze komen in juni naar Nederland geloof ik.

    Ik moet ook nog echt naar Disturbed en Rise Against.


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Ik wil naar Taylor Swift, Hunter Hayes, Rascal Flatts, Carrie Underwood, Simple Plan en 1D, maar ik vraag me af of ze ooit naar Nederland zullen komen (op Taylor Swift, Simple Plan en 1D na)


    Take risks and conquer your fears.

    Kokoro schreef:
    (...)

    Jha ik moet ook echt een keer naar Rammstein.
    Ze komen in juni naar Nederland geloof ik.

    Ik moet ook nog echt naar Disturbed en Rise Against.

    De Duitse band doet op 1 juni volgend jaar Nijmegen aan op het Fortarock XL festival

    En dat word door ticketsite's bevestigend. Probleem is alleen dat het zo vreselijk duur is. 99 euro voor 1 kaartje. Zoveel ga ik niet betalen, hoe graag ik er ook naar toe wil.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 12:34 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    En dat word door ticketsite's bevestigend. Probleem is alleen dat het zo vreselijk duur is. 99 euro voor 1 kaartje. Zoveel ga ik niet betalen, hoe graag ik er ook naar toe wil.


    99 euro is inderdaad wel heel erg veel. o.O
    Ik ben wel echt fan, dus misschien als ik genoeg heb, ga ik alsnog. Als ze dan maar niet uitverkocht zijn. : P


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Ik ga naar Blof en The script. (:
    en vroeger ben ik naar Kus, chips en Jumbo geweest.


    Miep

    Ik ben naar Justin Bieber geweest vorig jaar 30 maart en ga volgend jaar 11 april naar Justin Bieber. :DDDDDD

    Ik ga volgende maand naar Ed Sheeran en eind januari naar The Script. Ik wil Coldplay, Ben Howard, The xx, Lewis Watson, Selah Sue, Mumford & Sons, Red Hot Chili Peppers, Arctic Monkeys en Angus & Julia Stone nog live zien.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Wat ik live wilde zien heb ik nu ook wel live gezien (Red Hot Chili Peppers, Royal Republic, en Will and the People), maar concerten zijn zo leuk dus ik ga nog op zoek naar goede bandjes ^^.
    In november ga ik nog een keer naar Royal Republic.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik ben bij
    - Tokio Hotel (met vooract, geen idee meer wie)
    - VNV Nation
    - 30 Seconds to Mars, Kane, Di-Rect en Only Seven Left (waren op de TMF Awards)
    - CombiChrist en Rammstein
    - Feuerengel
    - Rise Against (en vooract)
    geweest.
    Ik ga nog naar Feuerengel en ik wil dus naar Rammstein in juni maar als dat 99 euro gaat kosten pas ik.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42