• Heey iedereen,,
    Uit nieuwsgierigheid, naar welke artiesten ga jij nog heen / ben je geweest.

    In mijn geval:
    Waar ik nog heen ga: a.s. zondag ga ik met een groepje naar Heidenfest. <3 Ik ga Arkona, Wintersun, Korpiklaani, Varg, Finntroll en TrollfesT dus zien. : D
    Waar ik heen ben geweest: Papa Roach & Ill Nino (5-07-2011), Kontrust & Sparrow Falls (23-09-2012)


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Ik ben geweest naar Tokio Hotel (2x), Cinema Bizarre, Djumbo, Jan Smit, Direct, Gerard Joling, Ch!pz, Destine en nog wat artiesten waarvan ik de naam niet meer weet.
    Ik wil nog naar Gackt, Miyavi, The GazettE en Heidi. .

    Kokoro schreef:
    (...)

    Oke nu ben ik jaloers. O.O
    Ik wil ook naar disturbed!!! :P zijn ze goed live?
    En ik wilde ook naar papa roach voor een 2e x + stone sour maar omdat het in Amsterdam is, en ik in het oosten van Brabant woon mag ik niet. : (
    Ja, heel goed zelf. Ik zou zelf durven zeggen dat het de beste band is die ik al live heb gezien. Ik luister ze ook veel liever live dan op cd. Hij kan echt heel goed zingen en al die vreemde lawaaitjes doet hij live ook.
    En balen zeg. Ik twijfelde eerst omdat het nogal duur is, maar ik heb dan toch maar tickets gekocht omdat het ook zo dicht bij huis is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Al gezien:
    K3
    Clouseau
    Natalia meets Anastacia
    Natalia meets En Vogue & Shaggy
    Usher
    Justin Bieber

    In aantocht:
    Justin Bieber 10 April 2013
    Justin Bieber 11 April 2013
    One Direction 01 Mei 2013

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 19:04 ]


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik wil ook naar Ill nino! ;o

    Ik ben naar k3, Tokio Hotel (2x), Nick en Simon, Direct, Jeugd van Tegenwoordig (3x) en nog wat mensen geweest. Waar ik heen wil is dus Ill Nino, Linkin Park of Drowning Pool. Dat lijkt me zo vet :3

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 20:53 ]


    -

    Ik heb Simple Plan, We The Kings, All Time Low, Destine, MakeBelieve, Room 94, en Attack! Attack! live gezien, en ga vrijdag naar Vienna, Want Want en Make it count.
    Verder wil ik You Me At Six, The Maine, Paramore en Blink 182 een keer live zien, en All Time Low & Simple Plan nog een keer.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 21:01 ]


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Iron Maiden (2x)
    My Chemical Romance (2x)
    Per Gessle
    McFly
    Roxette (2x)

    En ik ben de rest vergeten :'> Ik zou nog heel graag naar HIM en James Vincent McMorrow willen ;D Er staat nu (nog) niks op het programma.


    Caution first, always.

    The legendary miss Britney Spears in '09 en '11


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Balance schreef:
    Ik wil ook naar Ill nino! ;o

    Ik ben naar k3, Tokio Hotel (2x), Nick en Simon, Direct, Jeugd van Tegenwoordig (3x) en nog wat mensen geweest. Waar ik heen wil is dus Ill Nino, Linkin Park of Drowning Pool. Dat lijkt me zo vet :3


    Ik moet wel zeggen dat ze live niet geweldig waren. o:

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 23:23 ]


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Ik ben naar Enrique Iglesias en Shakira geweest. En ik zou heeeeeeeeeel graag nog naar Nickelback wilen. En ook wel naar The Script eigenlijk. Helaas zijn die beiden net in Nederland geweest...


    Bad decisions make good stories.

    Ik ga naar The Script binnenkort


    Life is hard and then we die

    3 november naar Owl City en hoop dat ik in januari naar The Script mag :]


    It's darkest just before the dawn <3

    Ik ben naar een Because I'm a girl concert geweest waaro o.a Maria Mena, Ilse de Lange, Snow Patrol en Miss Montreal optraden.
    Ik wil heel graag nog eens naar Maria Mena maar ook naar Mumford &Sons, Train, Waylon, One Direction en Owl City


    waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

    Ik ga 5 april 2013 naar One Direction in Londen.
    Ben laatst naar Joe Brooks in Amsterdam geweest en heb nog Direct. Gers Pardoel en Racoon gezien.

    Ik wil nog echt heel graag naar: The Black Keys, Ed Sheeran, The Script en 30 seconds to mars.


    What's so bad about being different?

    Sheerios schreef:
    Ik ben bij Eros Ramazzotti en Jan Smit geweest. :')
    Waarschijnlijk ga ik volgend jaar weer naar Eros Ramazzotti, jaaaaj. *O*


    En het is zekerrrr. Ik ga naar Eros Ramazzotti, op 20 april. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Geweest

    Ben ik alweer vergeten

    Naar toe

    P!nk
    Justin Bieber

    Waar ik nog heen wil

    Green Day
    Keane
    Cher Lloyd
    Hot Chelle Rae
    Owl City
    Reece Mastin


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."