• Heey iedereen,,
    Uit nieuwsgierigheid, naar welke artiesten ga jij nog heen / ben je geweest.

    In mijn geval:
    Waar ik nog heen ga: a.s. zondag ga ik met een groepje naar Heidenfest. <3 Ik ga Arkona, Wintersun, Korpiklaani, Varg, Finntroll en TrollfesT dus zien. : D
    Waar ik heen ben geweest: Papa Roach & Ill Nino (5-07-2011), Kontrust & Sparrow Falls (23-09-2012)


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Heidenfest was echt geweldig! Raad eens wie ik heb ontmoet???
    De zanger van Alestorm <3333333333333333333333 We hebben met hem gekletst, ik heb zn handtekening en ik heb een foto met hem <3 ik post hem morgen, zo wie zo.

    Voor degene die Alestorm niet kennen,,
    1. Ik haat jou.
    2.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 0:16 ]


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Ik ga naar Bloc Party op 16-2 c:


    Més que un club.

    Ik ben naar SMTOWN Paris (11/6/11) en Music Bank in Paris (8/2/12) geweest :]
    Da's dus SHINee (x2), Girls' Generation (x2), TVXQ, f(x), Super Junior, U-KISS, B2ST, 2PM, 4Minute, T-ara en SiStar.

    En ik hoop in december naar BIGBANG in Londen te gaan als het allemaal goed uitpakt (:


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik ben naar VanVelzen geweest, naar Chipz, Nick en Simon en naar k3. Ik wil heel stiekem nog naar Cody Simpson op 9 November. En ook wil ik naar 1d en MainStreet x


    Firm believer of all that is magic

    Tokio hotel, Adam Lambert, Nena, en Lisa lois. Oh en ik was naar de TMF awards van 2007 geweest.

    ben geweest naar placebo,30 seconds to mars, sliversun pickups en tokio hotel
    en wil nog zo graag placebo en 30stm nog eens zien en muse snow patrol ben howard ed sheeran en nog meer

    Ik ben naar Tokio Hotel, Avril Lavigne en P!nk geweest. Al is dat wel alweer een tijdje terug. Ik wil echt super graag naar Demi Lovato en ook nog wel naar Taylor Swift. En wat vast staat is dat ik voor m'n zusje mee ga naar 1D. Het is niet dat ik een mega fan ben, maar ik vind concerten sowieso wel gezellig en ik ben nog nooit met m'n zusje geweest dus ik heb er wel zin in! ;D

    Tadaaaaa. ~
    Mij en Christopher Bowes, de zanger van Alestorm. <3333333333



    En dit zijn filmpjes van Heidenfest gister. <3

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 18:50 ]


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    ik wil graag naar reece mastin haha :3

    Ik wil naar The Script & Green Day en ga er waarschijnlijk ook wel naartoe

    Ik ga 25 januari naar The Script, en ik wil graag een keer naar Taylor Swift, Ed Sheeran en Demi Lovato.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Incredulity schreef:
    Ik wil naar The Script & Green Day en ga er waarschijnlijk ook wel naartoe


    Neem mij mee in je tas o-o


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ik ga vrijdag naar live38 xxl met onder andere nick en simon en guus meeuwis (: en nog wel meer mensen haha iemand die ook gaat?

    en verder wil ik graag naar een concert van One Direction en Ed Sheeran.
    Ohja en Bruno Mars lijkt me ook ge-wel-dig!


    Ik vergeef en vergeet, want ik heb een goed hart en een slecht geheugen

    Oh God, ik vergeet steeds dat ik ook nog naar The Backstreet Boys ben geweest (gratis kaartjes). Wel na een half uur weg gegaan, trouwens :']


    Caution first, always.

    NAAR ONE DIRECTIOOOOOOONN, kaartjes net gereserveerd (:

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 18:45 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."