• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    Redenen voor Jeslie

    TOPIC

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 20:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach nog even zwakjes naar hem en loop dan het huisje uit. Buiten kijk ik even naar de omgeving maar dan laat ik mezelf in New York verschijnen weer. Ik sta voor het appartement van Jake en klop dan bij hem aan.


    [JAKKEEEYY? ;D Waar is hij? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Ik denk er over om direct naar het hotel te gaan maar loop inplaats daarvan naar de keuken en vul het glas weer met wijn en blijf tegen de koelkast leunen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik sta op, na dat Nick weg was gegaan net als Luna en Leslie was ik huiswaarts gekeerd. Ik loop naar de deur en doe zuchtend de deur open. Ik weet me niet echt een houding te geven als ik Les zie staan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Nee, Alexi... Ik wil je geen pijn doen." fluisterde ik, maar likte toen over mijn lippen. Het was wel verleidelijk. Nee! Ik wil Alexi geen pijn doen!
    Ik schudde mijn hoofd.
    "Zo, kunnen we elkaar toch ook laten genieten?" Ok, het was niet hetzelfde, maar ik wou haar echt geen pijn doen!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Die pijn kan me nu echt geen barst schelen.' fluister ik zachtjes, iets hees. 'Je zat gewoon iets te diep dat is alles.' Ik kus hem weer en denk na. Hoe kan ik hem overhalen om het toch te doen?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake doet open en ik kijk hem even aan. Ik blijf gewoon zo staan en hem aan kijken. Ik vergeet wat te zeggen, wat ik kom doen. Waarom ik hier ben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik ga even door mijn haar met mijn hand en laat haar binnen. Ik sluit de deur achter haar en blijf wat ongemakkelijk staan. Ik heb geen flauw idee wat ik moet doen nu. Morgen... dat is iets anders. Begrafenis, troosten en vertrekken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik stap naar binnen en bijt even op mijn lip. 'Ik kwam voor mijn gitaar,' zeg ik dan tegen Jake. De stilte doorbrekend. Ik kijk even naar hem en ga dan op de zetel zitten. Het is al avond geworden. Ik kijk hem aan. 'En voor jou kwam ik. Ik vroeg me af hoe het met je ging.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hallo liefjes!


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jake
    Ik haal mijn schouders op. Wat kan ik zeggen? Goed? Nee want het is alles behalve goed. Kate is dood en het meisje waar ik gevoelens voor heb krijg ik niet meer terug. 'Het kan beter.' komt er dan maar uit mijn mond en kijk haar dan aan. 'Je gitaar? Les, die gitaar dat ik voor je gekocht had staat nog op school. Deze is van Kate, weet je nog?' zeg ik haar en haal mijn wenkbrauwen even op.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    |Hi Maartje. (doeg) |


    kindness is never a burden.

    Leslie Day
    Ik kijk hem even aan. 'Ik heb mijn gitaar hier toch heen laten verschijnen toen we op het balkon zaten..' mompel ik dan. Ja, dat weet ik zeker. Ik kijk hem aan. 'Toen vroeg je me of ik voor je wilde zingen.' ik vind het rot dat jake zo staat dus klop ik naast me op de zetel ten teken dat hij kan komen zitten, maar alleen als hij wil natuurlijk. 'En het hoort goed met je te gaan. Tenminste, ik bedoel dat ik wil dat het goed met je gaat.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik antwoord niet en denk even na. Ow ja... Ik loop naar de keuken en kom terug met haar gitaar. 'Alsjeblief.' zeg ik en laat me in de andere zetel vallen. Hoe dichter ik nu zou komen hoe moeilijker, het morgen word.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake gaat in een andere zetel zitten. Dat doet pijn. 'Ik ben al te laat he?' zeg ik dan zacht. En ik sta dan op met de gitaar en loop weer richting het balkon. Ik blijf bij de rand weg en kijk over de stad weer uit. Als ik niet voor morgen gekozen heb dan is het sowieso voorbij. Dan wordt er voor mij gekozen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik zucht en ga naast haar staan. 'Ik wil het gewoon niet moeilijker maken dan het al is.' zeg ik en leun wat op mijn ellebogen terwijl ik naar het uitzicht kijk. 'Anders word het ondraaglijk morgen.'

    [Slaapwel x Reageer morgenochtend nog x ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'