• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    Redenen voor Jeslie

    TOPIC

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 20:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine Juliëtte Victoria Laurence
    Ik zucht en kijk naar het gebouw voor me. 'Waarom ga ik eigenlijk nog naar school?' mompel ik dan tegen mezelf, maar loop toch over het pad naar de ingang en open de deur en loop naar binnen terwijl ik mijn koffer en spullen achter me aan sleep. Ik kijk even rond om te kijken waar ik heen moet en vind het al snel en meld me en krijg alles mee wat ik nodig heb en kijk dan naar de sleutel in mijn hand om te kijken naar welke kamer ik moet en kijk dan weer de gangen door waar ik naartoe moet, want ik ken de weg hier nog niet.


    [Iemand Katherine welkom heten?? :Y)]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 14:57 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hoi 8)

    Hm... Ik heb Livia of Sky :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Laat maar een van de twee komen, wie j wilt. (; ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Livia Moore
    Ik loop fluitend door de gangen. Ik heb geen idee waar ik heen ga, aangezien ik hier pas net een uur ben. Gloednieuw. Dus ja, dan ga je maar rondlopen in de gangen totdat je vanzelf de weg wel vindt. Tenminste, dat doe ik. Geen idee of anderen dat ook doen. Ik zie een meisje met een koffer staan en een sleutel, waarvan ik denk dat die van haar kamer is. Laat ik maar helpen. Ik loop in haar richting. 'Hadieho,' zeg ik glimlachend tegen haar. 'hulp nodig?'


    [OMFG, DIT IS MIJN 16000 POST :)]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 15:05 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Katheine Juliëtte Victoria Laurence
    Ik kijk op als ik plots een stem hoor en zie dat er een meisje voor me staat en ik kijk haar even aan en glimlach dan vriendelijk. Een gewoon meisje, mens, ofja, gewoon moet ik nog zien. 'hoi, euhm, ja, weet jij waar deze kamer is.' vraag ik dan en laat haar het nummer van de kamer zien. 'Ik heb namelijk werkelijk geen idee waar die is.' zeg ik dan en lach even en kijk even naar het sleuteltje en dan weer naar het meisje.


    [Heeft ze een kamergenoot, of zou ik haar alleen op een kamer laten liggen...]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 15:16 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Lizl. Wat ik me afvroeg. Komt Jonathan Fields, mijn engel die er al een tijdje is, er nog bij te staan in de lijst? :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Jake pakt heel even mijn hand vast en zegt dan dat het wel goed met hem komt. 'Ja, maar op welke manier?' Fluister ik onhoorbaar, Jake is al naar binnen gelopen. Ik loop hem achterna en zie dat hij twee pijnstillers inneemt. Ik moet Jake nog dingen vertellen over Luna. 'Jake, weet je nog dat we gingen picknicken en ik betrapt werd door die man? Die man die zei dat demonen niet lief kunnen hebben?'


    Jake
    'Ja, dat was die leerkracht toch? Toen hij jouw gesnapt had maar mij niet?' zeg ik aarzelend en drink nog een slokje water. 'Wat is er van?' Ik ben blij dat we het over iets heel anders hebben dan morgen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Livia Moore
    Ze glimlacht vriendelijk en vraagt dan aan mij of ik weet waar haar kamer is. 'Nope,' zeg ik dan glimlachend. 'dat weet ik niet. Ik weet alleen waar die van mij is.' ik heb niet eens naar de sleutel gekeken maar ik weet het niet omdat ik hier zelf net nieuw ben. 'maar ik wil wel met je helpen zoeken. Ik ben zelf ook nieuw hier op school. En jij blijkbaar ook.' en ik grinnik dan even. Aan mij heeft ze niet zoveel als het gaat om gebouw dingen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Jake herinnert zich de man. 'Hij is een demon,' zeg ik dan tegen Jake. Ik kijk hem aan. 'En hij was geen echte leerkracht maar de verander van mijn zusje, Luna.' Ik vraag me af hoe dit binnenkomt bij Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik kijk haar fronsend aan. Er schieten vragen door me heen zoals hoe in godsnaam kent Luna die vent? Hij is een heel stuk ouder dan haar dus ik denk niet das ze een koppel waren. En waarom is hij op onze school als hij geen leraar is? Wat doet luna op onze school? Wat is er aan de hand?! Is dit gewoon een complot of zo en met welk doel?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Maandag moeten we dit zingen op school --"


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    Ik kijk Jake aan en zie hem fronsen. 'Hij woonde vroeger bij ons in het dorp. En blijkbaar heeft hij meegekregen dat ik een demon ben geworden. Jij weet het niet maar Luna kan visioenen zien. Vroeger, toen we nog klein waren mochten we er nooit over praten. Dat soort dingen waren hekserij, uit den bozen. En niemand geloofde haar behalve hij. En sinds ze demon is, is haar gave versterkt. De reden dat die man kwam was om te kijken of er iets klopte. Luna heeft namelijk visioenen gehad over wat er gebeurd is. Niet over heel mijn leven maar wel de dingen sinds ik met jou ben. De erge dingen.' zo vertelde ze me. 'En ze heeft het laten gebeuren.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Katherine Juliëtte Victoria Laurence
    Ik grinnik even. 'Ja, ik ben ook nieuw dus dat wordt dus zoeken en ik kan inderaad wel wat hulp gebruiken.' zeg ik dan en grijns even. 'Maar ik ben trouwens Katherine.' stel ik mezelf dan voor, aangezien ik dat nog niet gedaan had. Dan kijk ik naar de gangen voor me en kijk dan weer naar het meisje.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 15:47 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Jake S.
    Ik denk even na over haar woorden. Waarom herkende Leslie hem dan niet? Waarom deed Luna niets met die visioenen. Niet over heel mijn leven maar wel de dingen sinds ik met jouw ben. 2 dingen schieten door me heen. Ze zegt sinds ik met jouw ben in plaats van toen ik met je was en de dingen. Ik kijk haar aan. 'Ook dat met Kate?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Wie heeft er eigenlijk Junior Songfestival gewonnen in Nederland?]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 15:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'