• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    Redenen voor Jeslie

    TOPIC

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 20:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake komt naast me staan. 'Ik wil ook niet dat jij het moeilijker krijgt,' zeg ik dan. Voor mij is het toch al wel onmogelijk moeilijk. Ik kan het niet moeilijker krijgen. Jake kijkt naar het uitzicht. 'I-ik,' begin ik dan. Ik weet wat ik wil zeggen. Ik kan het alleen niet. Ik wil gewoon niemand kwetsen. En dat doe ik wel als ik die zin uitspreek. Ander onderwerp. 'Moet ik morgen acapella zingen of...?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ( haha nog een reactir? LIEF LEENTJE. HAAI. )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    WACHT. Komt er jiu een gemaskerd bal?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ja :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.



    [Dit doet me zo erg denken aan de woorden die Jake tegen Les zei :')]


    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 22:15 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Haha xd. Maar nog iets war ik op moet reageren ? Geen Xav leens? Of Timo?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aeras schreef:
    Rachelle Lemmons 

    Het is halfacht.. ik knikte. 'Thanks. ' zei ik simpel en glimlachte. 'Gaat het met je?' vraagt hij mij dan. 'En met onze baby?' Vervolgt hij en ik kijk hem aan. Ik glimlach. Het klonk zo vreemd. Onze baby. Het was zo..maar toch. 'Hij/zij ik hoop eerlijk gezegd een zij. ' grap ik dan en kijk hem aan. 'Maakt het prima. Het is erg aanwezig. ' zeg ik dan met een korte grinnik en ik kijk hem aan. 'Wat denk jij?' Zeg ik en doel op het geslacht van het wezen in me. Ik vraag me af hoe het eruit zal komen. Ik bedoel maar..half engel half demon. 'Met mij gaat het. Zo lang dit ding rustig in me doet. ' zeg ik dan en leg mijn hand bijna automatisch oo mijn buik en wrijf erover. Ik staar naar een willekeurig ount in ee kamer en draai me dan weer naar hem om. Ik was moe..hongerig en verschrikkelijk oogepept tegelijkertijd. Het was vreemd, maar ik had het gevoeldat ik dit nog lang zou krijgen. Een gemiddelde zwangerschap van een demoon was vijf maanden. Dat van een engel vier dacht ik.. dat maakte het voor muj ongeveer vier maanden.. tenminste dat zou kunnen zijn.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ugh, ik moet ongesteld worden en dat precies wanneer ik op vakantie ga -.-

    ACH JA ;D gelukkig blijf ik altijd in goed humeur ^.^ ik ga nu reageren met John (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jonathan Fields
    Rachelle glimlacht als ik vraag hoe het gaat met haar en onze baby. 'Hij/zij ik hoop eerlijk gezegd een zij. ' grapt ze dan en kijkt me aan. 'Maakt het prima. Het is erg aanwezig. ' zegt ze dan met een korte grinnik en kijkt me aan. 'Wat denk jij?' Vraagt ze. Ik kijk haar aan. 'Het wordt denk ik een meisje ja.' Geen idee waarom, maar ik denk dat het een meisje wordt. 'En het maakt mij niet uit. Jongetje of meisje. Boeit me niet zo.' En ik haal ietwat onverschillig mijn schouders op. Hoewel, ik ben niet onverschillig, maar zo kan het lijken. Ik ben er eigenlijk best benieuwd naar. Ze legt haar hand op haar buik en wrijft er dan over. 'Ik weet dat je pas twee dagen zwanger bent, maar heb je haar al voelen schoppen ofzo?' Vraag ik nieuwsgierig. Geen idee wanneer dat soort dingen gebeuren. Ze zegt dat het met haar wel gaat, zolang dat ding maar rustig is. Hm. Ding. Klinkt niet echt positief, maar dat is heel die zwangerschap ook niet. Ik vraag me af wanneer ze een dikke buik zal krijgen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Jake komt naast me staan. 'Ik wil ook niet dat jij het moeilijker krijgt,' zeg ik dan. Voor mij is het toch al wel onmogelijk moeilijk. Ik kan het niet moeilijker krijgen. Jake kijkt naar het uitzicht. 'I-ik,' begin ik dan. Ik weet wat ik wil zeggen. Ik kan het alleen niet. Ik wil gewoon niemand kwetsen. En dat doe ik wel als ik die zin uitspreek. Ander onderwerp. 'Moet ik morgen acapella zingen of...?'


    Jake S.
    'Ja is goed.' zeg ik er niet echt met mijn gedachten bij.
    Ik kijk naar de grond en denk na over mogelijkheden. Er zijn er maar 2 zover ik weet. Vertrekken of blijven. Maar blijven is geen optie.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake is in gedachten, ik kijk naast me naar hem. Mijn keuze gaat pijnlijk zijn. Erg pijnlijk. Maar ik moet wel kiezen. Munt. Strike. Telkens doe ik dingen, het lot, om het te bepalen. En ik weet niet of het helpt of niet. Ik denk het niet. 'Waar denk je aan?' Vraag ik zacht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Keuzes.' mompel ik zachtjes en kijk haar even na. Ik pak haar hand even vast 'Alles komt wel goed met me.' zeg ik gewoon zachtjes en loop even naar binnen. Ik pak een glas water en gooi 2 pijnstillers in mijn mond. Niet zo goed als drugs maar het kan er mee door.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake pakt heel even mijn hand vast en zegt dan dat het wel goed met hem komt. 'Ja, maar op welke manier?' Fluister ik onhoorbaar, Jake is al naar binnen gelopen. Ik loop hem achterna en zie dat hij twee pijnstillers inneemt. Ik moet Jake nog dingen vertellen over Luna. 'Jake, weet je nog dat we gingen picknicken en ik betrapt werd door die man? Die man die zei dat demonen niet lief kunnen hebben?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle Lemmons.

    Ik glimlach kort. Een meisje. Dar zou oprecht wel leuk zijn.. Toch had ik nu mijn vragen. Hoe zou het cerder moeten met school? Ook al heb ik alles al honderde keren gehad.. de docenten weten er niks van af. Dat is zo irritant. Niemand..hoop ik dan weet het hier op school. Ik zou het liever ook zo houden, maar het zou erg vreemd zijn als ik ineens niet op kwam dagen op school. Tijdens de lessen.
    Ik word weer uit mijn gwdachte gehaald als hij me vraagt als het kind al heeft geschopt. Ik schud mijn hoofd. 'Alleen een paar steken. Schoppen duurt nog iets langer denk ik.. maar ik zal het je zeggen. ' glimlach ik dan. De steken deden al pijn, laat staan het schoppen. Ik beet op mijn lip. Dit ding in me is geen gewone baby. Het is ook geen demoon maar een half demoon half engelen. Hoe zou ik dit moeten overleven?
    Deze zwangerschap zou moeilijk worden..echt heel moeilijk, maar ik hoop dat het de moeite waard was. Ik zucht zacht en laat mijn blik naar John glijden. Het zou verschrikkelijk worden dat weet ik nu al, maar als John het aan zou kunnen..voor mij nog een vraag. Ik sluit voor een seconde weer mijn ogen en denk even kort na over alles. Het is zo vreemd. Echt heel vreemd, maar een ding weet ik zeker. Het kind zal niet lelijk worden.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 7:53 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik pas het nog aan.. allen zal ik ansers nog lang ermee zitten haah dus nog niet reageren xd

    EDIT : Chaaangggeeddd.
    Meeh heb eerste twee uur 'buiten' gym.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 7:54 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.