• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    Redenen voor Jeslie

    TOPIC

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 20:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik zie dat Jake zijn laptop dichtklapt en ik kijk hem aan. Hij kijkt mij ook aan en ik glimlach dan kleintjes. 'Sorry, het is niet tof als ik de hele tijd over Nick heb. Ik houd mijn mond al.' ik strijk mijn lok achter mijn oor.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik lach en kijk haar aan. 'Niet erg lieverd.' zeg ik en blijf haar glimlachend aan kijken. Ik pak haar hand vast en leun wat met mijn arm tegen de leuning van de bank en mijn hoofd leunt tegen mijn hand.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake pakt mijn hand vast en ik kijk glimlachend naar hem. 'ik hou van je,' zeg ik dan nog een keer. En ik leun naar hem toe terwijl ik weer een kus op zijn lippen druk. Een langere dit keer weer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik glimlach en kus haar teder terug. Ik weet dat ze van me houd, anders had ze ook niet voor me gekozen, maar het blijft leuk om het te horen. 'Ik ook van jouw.' zeg ik dan terug en geef haar een scheve glimlach.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'O is dat zo Mr Sadler?' vraag ik met een lachje en ik kijk hem aan en strijk mijn lok achter mijn oor weer. Ik ga dichter bij Jake zitten terwijl ik hem aan blijf kijken. Dan bijt ik op mijn lip. Ik kijk hem recht aan in zijn mooie ogen en glimlach dan mijn leukste lach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Ja dat is zo mevrouw Day.' zeg ik en vergeet even adem te halen als ze naar me glimlacht. Ik voel me rood worden van ademnood en adem vlug weer in en uit. 'Je maakt me van mijn stuk;' zeg ik half beschuldigend half lachend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik zie Jake rood worden en ik grijns dan licht. 'Sorry,' zeg ik onschuldig. 'Ik wist niet dat ik dat deed.' ik kijk hem met onschuldige ogen aan en met mijn vrije hand ga ik langzaam strelend over zijn borstkas. Afzakkend naar beneden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ze kijkt me onschuldig aan maar haar hand is niet onschuldig en streelt over mijn borstkas. 'O ja?' zeg ik en trek mijn wenkbrauw open. 'Zo zeker daarvan? Of gok je dat alleen maar? Dat je het niet weet?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij vraagt of ik daar zeker van ben. 'Vindt jij me niet onschuldig dan?' vraag ik, en ik kantel mijn hoofd en kijk hem scheef aan. 'Vindt je dat ik.. je van je stuk breng..? Je gedachten doe stoppen..? Ik je misschien wel gek maak?' Mijn hand zakt verder af bij elk ding wat ik zeg en heeft nu zijn navel bereikt. 'Hm?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik slik eventjes en denk even na over haar woorden maar kan me niet echt concentreren door haar lippen en haar hand. 'Soms.' zeg ik zachtjes. Bijna altijd eigenlijk. Ik kijk haar aan en kleur heel lichtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik lach vermakelijk. 'Hm, oke,' zeg ik dan onschuldig. 'Ik zal proberen om er rekening mee te houden..' niet dus. Mijn hand bereikt zijn broekrand, Jake is lichtjes gekleurd. 'Wat is er Jake? Waarom dat kleurtje op je gezicht?' Ja ik ben uitdagerig, en ja dat vind ik leuk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Is het hier nu zo warm of ligt dat aan mij?' zeg ik dan zachtjes en kijk even naar het gesloten raam. Volgens mij ben ik de enige van ons 2 die het warm heeft. Dus zal het wel door Leslie komen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Wat is Jake terughoudend.. Hm. Daar moet wat aan verandert worden. 'Nee, ik heb het eigenlijk niet warm hoor,' zeg ik dan. Mijn hand zakt niet meer af maar blijft bij zijn broekrand waar die zachtjes streelt. Ik leun weer naar Jake toe en druk dan een kusje in zijn nek. 'Helemaal niet warm,' zeg ik zachtjes tegen de huid van zijn nek. En druk er een langere kus.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik bijt op mijn lip en sluit mijn ogen even. Een zacht kreuntje rolt over mijn lippen en ik duw haar naar achteren en ga over haar hangen. 'Je mag niet plagen, Leslietje.' grinnik ik en kijk haar grijnzend aan. Ik heb haar polsen vast zodat ze haar niet kan bewegen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ineens lig ik achterover en kan ik niets meer, omdat Jake over me heen hangt en mijn polsen vast heeft. Ik kan me niet bewegen. Hij zegt dat ik niet mag plagen. 'Ik? Plagen?' zeg ik onschuldig. En ik kijk hem aan, maar mijn blik is alles behalve onschuldig. Het enige waar ik voor kan hopen is dat hij me niet terug pakt. Ik kan geen kant op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.