• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    Redenen voor Jeslie

    TOPIC

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 20:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Zijn lippen zitten langer op die van mij en hij trekt me op zijn schoot. Ik kus hem terug en glimlach tegen zijn lippen. 'Allerliefste jongen van heel het universum, ja. Ik zou graag terug je vriendin willen zijn.' en ik druk een paar kleine kusjes op zijn lippen en kijk hem dan aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    DreamWishes schreef:
    Aurora Chloé Gwendoll
    Ik zucht en zit inmiddels weer op mijn kamer met mijn dopjes in mijn oren en luister wat muziek terwijl ik wat spelletjes speel op mijn iPod, mijn kamergenoot Nick heb ik ook al een tijdje niet meer gezien, niet dat dat me veel boeide, maar ik vroeg me wel af waar hij was, ons laatste gesprek en tevens eerste gesprek was tja, ongemakkelijk en niet al te vriendelijk, laten we het er maar ophouden dat ik niet in een hele goede bui was. Dan zucht ik weer en staar wat voor me uit, gewoon luisterend naar de muziek en merk dat ik langzaam weg val en inslaap val.


    [Ik weet niet of Aurora nog bij Daniël en Nathan zat, maar ik heb haar maar baar haar kamer gestuurd. (; ]


    Nick
    Ik loop de school binnen na ervoor te zijn verschenen en loop richting mijn kamer waar ik het meisje dat ook op die kamer zit zie slapen. Zonder er echt op te letten trek ik mijn tas op mijn bed en gooi ik mijn kleren en andere dingen er in.

    {Laat haar anders wakker worden :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik kijk haar vrolijk en gelukkig aan. 'Je weet niet half hoe gelukkig je me met die woorden maakt.' fluister ik zachtjes en strijk een lok uit haar gezicht. Misschien kan ik mijn belofte wel nog houden. Misschien was het inderdaad geen afscheid van Brittannië maar een tot ziens.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Als het jou net zo gelukkig maakt als het mij gelukkig maakt weet ik dat het je heel gelukkig maakt,' zeg ik dan tegen hem zachtjes. Ik druk nog een kus op zijn lippen en lach dan. 'Dan was het toch geen afscheidsseks,' zeg ik met een ietwat ondeugend lachje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ga vanavond op de computer en maak dan het meisje aan voor Nick :3

    Moet ze demon zijn?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik lach 'Nee inderdaad. Vind je dat erg?' vraag ik haar plagend en kijk haar grijnzend aan. Ik blijf in haar mooie ogen staren en wacht geduldig op een antwoord.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Aurora Chloë Gwendoll
    Ik word langzaam wakker van wat geluid dat ik hoor en open langzaam mijn ogen, ik heb niet eens door gehad dat ik inslaap ben gevallen. Ik kijk dan de kant op waarvan het geluid vandaan komt en zie Nick weer, die blijkbaar weer terug is weet ik waarvan. En ik zie dat hij zijn tassen aan het inpakken is en kijk verbaasd op. 'Wat doe je?' vraag ik dan schor en kijk naar zijn spullen en dan weer naar Nick en kijk hem vragend aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    [Ik ga vanavond op de computer en maak dan het meisje aan voor Nick :3

    Moet ze demon zijn?]


    {Lijkt me wel het handigst.. Ik ben benieuwd :c}


    Don't be like the rest of them, darling

    [even eten, brb]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    Aurora Chloë Gwendoll
    Ik word langzaam wakker van wat geluid dat ik hoor en open langzaam mijn ogen, ik heb niet eens door gehad dat ik inslaap ben gevallen. Ik kijk dan de kant op waarvan het geluid vandaan komt en zie Nick weer, die blijkbaar weer terug is weet ik waarvan. En ik zie dat hij zijn tassen aan het inpakken is en kijk verbaasd op. 'Wat doe je?' vraag ik dan schor en kijk naar zijn spullen en dan weer naar Nick en kijk hem vragend aan.


    Nick
    'Waar lijkt het op?' Vraag ik sarcastisch, kon het niet laten. Ik kon het aan aardig te doen tegen somige mensen.. Maar ik was en bleef een Demon en die waren nou eenmaal niet aardig, pech voor de mensen die me dan tegenkwamen. Ik stop mijn Laptop tussen een paar kleren in de tas om vervolgens mijn moterhelm op te pakken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Hij kijkt me grijnzend aan en ik kijk hem recht aan. 'Ik zeg niet dat ik het erg vind, ik zeg ook niet dat ik het moet erg vindt,' zeg ik eromheen draaiend, pestend en kijk hem met een grijns aan. Ik ben niet de gemakkelijkste, maar ik weet dat Jake er wel tegen kan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik lach en kijk haar aan. 'Raar meisje.' zeg ik grijnzend en druk mijn lippen lief op de hare. Mijn handen liggen weer om haar middel en ik til zachtjes tegen haar onderlip wachtend tot ze haar mond een stukje opent en mijn kus beantwoord.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Aurora Chloé Gwendoll
    Ik zucht. 'Sorry hoor.' mompel ik dan zacht en kijk hem aan. 'Waarom ga je weg?' vraag ik dan en blijf hem strak aankijken er was iets vreemds aan hem. 'En waarom zo gemeen.' mompel ik dan en zucht even.


    [wanneer zou ik haar jagers kant omhoog laten komen? Whaha.]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 17:52 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik glimlach tegen Jake's lippen en ik open mijn mond een stukje als ik zijn tong voel. Er ontstaat een tongzoen en die is intens. Mijn handen liggen op zijn borstkas en strelen die zachtjes. Ik hou van Jake, en met hem wil ik verder. En het liefst, als dat zou kunnen, zou ik bevriend willen zijn met Nick. Maar dat zal Nick wel niet willen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ellie, je weet toch dat Nick niet weg kan? :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.